Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hard gaan met oud spul

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fangio ? dat is toch die man een Mercedes LP2223 heeft getest ? :-)

Ik kan tenminste zeggen dat ik een auto heb die door de meester zelf is goedgekeurd !!!

Comment

• Ha, die Gummers;

When men were men: debuut van de Lotus-Ford Cosworth DFV, GP Zandvoort 1967.

Scherven brengen gelul.

Comment

• Ha die Hansv,

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
        Ha, die Gummers;
        When men were men: debuut van de Lotus-Ford Cosworth DFV, GP Zandvoort 1967.
        Geweldig! Ik moet oppassen dat ik ga zeggen dat vroeger alles beter was, want dat is natuurlijk niet zo.
        F1 is nu veel veiliger. Maar het schouwspel was wel degelijk leuker vroeger.
        "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
        BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Kijk en luister nou even naar deze DeTomaso Mangusta...

Giulia 1600 Super '65
          Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Gaaf geluid en cool dat iemand dit doet met zo'n auto.

Comment

• "Great sound" is bijna een understatement. Wat een apparaat. :D

Comment

• Ha, die Gummers;

Leuk filmpje uit '75 over Phil Hill. Commentaarstem is van Brock Yates.

Scherven brengen gelul.

Comment

• Dit topic was een beetje in de vergetelheid geraakt, maar wat staat hier toch geweldig beeldmateriaal in!
                  Giulia 1600 Super '65

Comment

• Ha, die Gummers;

Filmpje over het vaststellen van de topsnelheid van de McLaren F1 op de testbaan in Ehra-Lessien:

Scherven brengen gelul.

Comment

• Zr gaaf!

En ik vond 190 gisteren op de A7 al serieus snel aanvoelen (kijken wat het Golfje nog kan) :-)
                      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• zo snel en dat zonder turbo('s). Iconische auto.

Comment

• En ten tijde van het filmpje was het nog geen oud spul ;)
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

• Gaaf filmpje met Cale Yarborough en David Pearson die op elkaar jagen tijdens de 1968 Southern 500 op Darlington. Darlington was de eerste 'grote' oval in de VS, maar kijk eens hoe smal het is en hoe groot de snelheidsverschillen zijn. Mega vet!

https://www.youtube.com/watch?v=BR1Y6C5Dguc

Comment

• Skitterend filmpje kwam ik op fchat tegen. Uit 1987 met een 911 RUF over de nordschleife.

Comment

• Ha, die Scuderia;

Leuk, dat is ht filmpje waar Yellowbird beroemd mee is geworden.
                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Op de auto-salon in Genve presenteerde RUF de jubleum versie van de Yellowbird:
                                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Ha, die Gummers;

GP Monaco 1957. Prachtige beelden.

Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik weet niet of er belangstelling voor is, in de Eifel is weer klassiek gerallied:
                                      https://www.rallye-magazin.de/videos...17-highlights/

Comment

• Altijd, Pa. Altijd!!!!

Comment

• Altijd mooi om dat soort beelden te zien!

Comment

• Gaaf!
                                            mooi spul ook.

Comment

• Prachtig! Vooral dat ouwe oostblokspul :-)
                                              VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Op Spa zag ik dit weekend 2 auto's die ik niet thuis kon brengen, eentje was zelfs in een chromen afwerking waardoor het al helemaal lastig was om een vorm te herkennen. Het deed me denken aan een mix van een Marcos met een Toyota 2000GT, maar het bleek een Morgan te zijn. Een Plus 4 SLR, ik had er werkelijk nog nooit van gehoord. Ik heb eigenlijk helemaal niks met Morgans, maar dit vind ik een serieus cool ding! SLR staat overigens voor Spritzel Lawrencetune Racing.

http://www.95customs.com/the-1964-mo...-slr/2015/2/18

In 1964 the Morgan chassis was used as the basis for another radically different car, the Morgan SLR, a racing car designed by Chris Lawrence and John Sprinzel (Photo 48). The aerodynamic body gave a top speed far in excess of the 130 m.p.h. achieved by the Plus Four at Le Mans on the Mulsanne Straight.
                                                De auto op Spa dit weekend
                                                Morgan Plus 4 SLR - Chassis: SLR4   - 2014 Spa Classic
                                                Afbeeldingsresultaat voor morgan slr
                                                Afbeeldingsresultaat voor morgan slr
                                                Giulia 1600 Super '65

Comment

• Niet alleen een morgan. Het kan ook een triumph tr4?SLR zijn. Inderdaad gave wagens. Wilde er in 2002 een kopen, toen waren ze al erg duur
                                                  STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                                                  WALDORF: Why do you care? You dont have a life on this one.

Comment

• On de link staat dat er maar 3 Morgan SLR's zijn(een chromen, rode en een BRG) en n Triumph TR4 SLR. Op Spa was dus de halve productie aanwezig en er wordt nog aardig mee geraced.
                                                    de Triumph ziet er het zelfde uit en is eveneens donkergroen. Motorisch is een TR4 ook t zelfde als een Morgan. (2100cc?)
                                                    In welke van die 3 had jij dan interesse? Ben eigenlijk wel benieuwd wat zo'n ding dan waard is, gezien de zr kleine oplage.
                                                    Last edited by Veloce; 19-09-18, 18:55.
                                                    Giulia 1600 Super '65

Comment

• Geen specifiek. Ik wilde een tr4. Tot ik erachter kwam dat ze destijds als 5,5 ton deden. Maar ja wat de gek ervoor geeft
                                                      STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                                                      WALDORF: Why do you care? You dont have a life on this one.

Comment

• Lekker spul:
                                                        https://www.youtube.com/watch?v=csyCLFrs-5g

Comment

• Gaaf!!!! Ik ben afgelopen dagen al druk bezig geweest op YT met de zoekterm Rally 2018 en dan erachter Historic of VHC of Storico of Storiche :-)

Comment

• Ha, die Gummers;

turn up the volume!

Scherven brengen gelul.

Comment

• Mooi filmpje, dank!

Was reden om meteen eens terug te zoeken naar wat meer info over die race. Het was de laatste race van seizoen, en Toine Hezemans kon nog kampioen worden met zijn Alfa Gtam.

http://touringcarracing.net/Races/1971%20Jarama.html

Leuke site trouwens, met info over alle toerwagenraces van 1952 tm 1993.

Comment

Working...
                                                              X