Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leukste klassieke auto voor 10K?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Volgens mij was de XT6 met name voor AziŽ en AustraliŽ idd.
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

• De gewone XT met 4 cil Boxer is best veel in Duitsland verkocht. Wel een leuk ding, hoeveel 80's wil je nog meer hebben?

https://www.autoscout24.nl/aanbod/su...dtsrc=listPage

Probeer en dan wel eentje te vinden met het digitale dashboard, dat maakt m helemaal compleet

Last edited by Elentinos; 16-09-20, 09:33.

Comment

• Die XT is gaaf idd. :-) Dat stuur ook :-)
        Heel vroeger (toen ze nieuw waren) reed er een lichtblauwe in my hometown. Verder zag of zie je die dingen eigenlijk nooit meer.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Dat stuur? Die pook en digitaal dashboard!

Comment

• Foto van mijn chevyvan met een zeldzaam dashboard.

_57_zpsfj43gpkw.jpg
            8.2 met supercharger?

Comment

• Dat dash van die XT doet me denken aan dat van mijn toenmalige 1985 Mazda 626, met van die heerlijke sattelietschakelaars en een overijverige econometer...

Leuke classic voor max 10K, ik heb laatst eens gekeken voor een Lada 2104 (de stationvariant). Maar die zijn er dus gewoon niet meer, en de 2105 of de voorganger 1200/1500 kosten nu meer dan dat ze nieuw waren.

Ik weet dat er enorm veel terug naar Rusland zijn gegaan. In Scheveningen kwam er altijd een Russisch schip vlees lossen en de kade werd daar altijd helemaal volgeplempt met Ladaīs die ze mee terug namen naar Rusland.
              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
              Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Working...
              X