Yes, het komt er weer aan: de samenkomst in Apeldoorn van 's lands mooiste automobielen. Wie gaat er nog meer heen en wanneer? Wie parkeert zijn voiture op de klassiekerparkeerplaats?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Concours d'Elegance Paleis het Loo, Apeldoorn
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Ha leuk, die moet ik ook even scoren. Ik heb overigens wel lang getwijfeld of ik me op zou geven voor het 60's concours van Autovisie. Mijn fiat is niet echt in concours-staat (is ook niet mijn streven), dus ik ben wel bang dat ie nog al uit de toon valt. Maar goed, misschien kan ik gaan voor de prijs voor het mooiste ontwerp :-)
Comment
-
-
Leuk man.
@Erwin : volgens mij deden ze niet zo moeilijk hoor.
Net alsof auto's in de jaren '60 altijd perfect langs de weg stonden.
Mijn Vignale is mooi, maar ook niet perfect.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk berichtIk moet ook nog even kijken of ik met mijn Fiat kom.
Is er ook een paasvuur dan?
Alfa Giulia 1300 (1966)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtIs er ook een paasvuur dan?You know that reality is immaterial
Comment
-
-
Ik moest de C&SC nog hebben, dus ook direct de AV meegenomen.
Leuk man dat mijn auto erin staat. Klein plaatje, maar toch mooi.
Die Fiat 8V die ook op Villa d'Este stond komt ook. Heeeel erg gaaf ding!!
Deze :
Alfa Giulia 1300 (1966)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Erwin mag wel komen blijkbaar. :-)
Hier staat een langere lijst :
Alfa Giulia 1300 (1966)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Helemaal niets idd.
Ik vraag me ook af hoe het allemaal gaat. Ik kom met 2 auto's namelijk. Krijg je een parkeerplaats voor de andere auto bv?
Anders moet ik voor dat heen en weer rijden de SZ gebruiken, omdat ik daar wel de klassieker-parkeeprlaats mee op kom.
Alfa Giulia 1300 (1966)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Ja ook grappig! Komt alles vandaag binnen :-)
Goed geregeld, maar geen parking voor je normale auto dus. Nou ja, we kijken wel even. Evt neem ik de SZ dan idd.
Alfa Giulia 1300 (1966)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtEr is een Daf-feestje he, dus je hebt geen keuze!!
Comment
-
-
De opbouw bij het Loo is inmiddels begonnen.
Gister een zooitje tenten gebracht.
(ohja als je denkt waarom ruikt het hier naar een kroeg,een gedeelte van het materiaal komt van Low Lands af)
Hopelijk is het wel beter weer dan gisteren,tandjes wat een regen in dat dorp!Rij gezond, rij een kiwi.
Comment
-
-
via via tenminste één plaatje
Comment
-
-
@Spyder64 : je kunt foto's rechtstreeks uploaden naar het forum. Dus als de foto's op je pc staan, staan ze ook zo op het forum.
Even reageren, dan een stukje tekst intypen. Dan iets omlaag scrollen en de knop 'Manage attachments' indrukken. Dan kun je foto's van je harde schijf uitkiezen en uploaden. Ze moeten wel en maximaal formaat en maximaal aantal kb's zijn, anders krijg je een foutmelding in beeld. Hele grote foto's die zo v/d camera komen, gaan dus niet lukken.
Alfa Giulia 1300 (1966)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
-
nog een poging tot een plaatje van afgelopen zondag in Amersfoort. Lukt het, dan volgt er meer, want er stond genoeg moois.Attached Files
Comment
-
-
aha, nu staat-ie er wel, maar beetje klein. Al doende leer ik en krijgen jullie grotere plaatjes......Attached Files
Comment
-
Comment