Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ROZ Classic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ROZ Classic

Hallo gummers

Heb mij zojuist als lid op dit forum aangemeld en volg
    met interesse de diverse historische autosport draadjes
    en ben regelmatige deelnemer aan diverse evenementen,
    Daarnaast medeorgsanisator van de ROZ en het valt mij op dat ons evenement niet in jullie voorlopige planningen
    voorkomt .Wat is er mis?

Voor de a.s.ROZ op 13 september zitten wij reeds dik boven de 100 inschrijvingen maar ik mis jullie wel op
    de deelnemerslijsten.
    Peter

Geachte heer van der Lans, beste Peter :-)

Ik denk dat ik je namens de voltallige Gummen klassiekerliefhebbers welkom mag heten op het vernieuwde Gummnen forum (volgens mij was je op het oude ook al wel eens aanwezig)

Mij rest niets meer dan nog de link te tonen van de website van de ROZ

http://www.rozclassic.nl/

Comment

ROZ Classic

Hallo Ton

Dank voor het welkom en ik was inderdaar in het verleden
      enige malem op het forum
      Ik hou jullie op de hoogte van ROZ Nieuws
      Peter

Comment

Welkom Peter!
        Ik zal die site eens bekijken.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Welkom Peter,

Waarom niet de ROZ, ik denk dat de kalender aardig volloopt met allerlei evenementen en dat zal een stukje van de oorzaak zijn.
          Zelf doe ik nog de SLS, de Oosterschelderit, waarschijnlijk de Dutch Historic en de Starrally.
          Kost genoeg zoals je zelf als geen ander weet.
          Daarnaast is er ook familie en andere hobby's die tijd kosten.
          Wellicht volgend jaar jouw ROZ eens in de planning opnemen, mits niet te kort in de buurt van de SLS en de Oosterschelderit.

Veel succes met de ROZ iig.

Groeten, Hans
          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Leuk, doet ook een Flaminia Zagato mee en ook een Fiat Multipla!

Alfa Giulia 1300 (1966)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Wij hebben nog een 14-tal startplaatsen ter beschikking
              Zijn er nog equipes die de uitdaging aandurven???
              www.rozclassic.nl
              groet
              Peter

Comment

Gisteren hebben wij de ROZ gereden. Het is een erg leuke rit geworden met lekker doorrijden over mooie wegen, ook de tijdschema's vielen ons mee. Gelukkig was het weer prima en waren er eigenlijk vrij weinig fietsers en andere recreanten. In de ochtend liep het allemaal erg lekker, we pakten een paar controles waar we andere teams fout zagen rijden. Tijdens de lunch bleek dat ons gevoel klopte, slechts 1 route controle gemist, en een kleine tijdstraf. Al met al niet slecht, maar bij ons is de periode na de lunch altijd een drama, op de een of andere manier loopt het dan gewoon niet. Ook deze keer ging dat weer zo, maar in de loop van de middag ging het weer steeds beter lopen. In de avond etappe ging het prima en hielden wij steeds tijd over. Bij binnenkomst hingen er al snel resultaten, in de middag 4 routecontroles gemist en in de avond maar 1 waarmee wij op de eerste plaats in de tour geŽindigd zijn. Geweldig resultaat dus en voor ons de eerste keer dat wij wat winnen. De officiŽle uitslag en de prijsuitreiking lieten wel wat lang op zich wachten, maar het diner was prima.

Nu nog wel even de hogedrukspuit pakken, want de modder zit werkelijk tot op het dak.

Comment

Mooi resultaat!!!

Gefeliciteerd.

Comment

Het was een erg goede rally, met lastig en listig navigeerwerk en volgens mijn chauffeur in een erg mooie omgeving. Ik had al mijn aandacht nodig om niets op de kaart over het hoofd te zien... We vonden af en toe letters waar we erg blij mee waren, maar uit de tussentijdse standen bleek dat we hierin zeker niet alleen waren. We hebben niet op het eten en prijsuitreiking gewacht omdat we nog een hele reis voor de boeg hadden en als je dan maar biertjes blijft drinken op een lege maag is dat geen formule voor succes. 100 meter van ons huis stond een grote fuik, wat die keuze bevestigde.

Een hele goede rally die we al jaren met veel plezier rijden, dank aan de organisatie en volgend jaar zeker weer!

Comment

Gefeliciteerd Peter!!
                      Mooi man.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

ROZ Classic

nog een wat late reactie ,maar wij zijn gisteren even wezen
                        uitblazen van de inspanningen

Peter; proficiat met jullie overwinning in de toer ,perfect
                        gereden en genavigeerd

Maurits ,ook jij bedankt voor de postieve reactie en ik hoop hoop jullie volgend jaar graag weer aan de start te zien

Wij, als ROZ organisatie hebben met veel plezier deze
                        editie weer in elkaar gestoken en bewezen dat je in Nederland nog steeds een 400 km rit kan organiseren met slechts een enkel neutraal verbindingstraject (je moet toch de IJssel over nietwaar? en wat belangrijk is geen enkele
                        wanklank van aanwonenden en overheid gekregen,
                        Dus compliment aan alle deelnemers is zeker terecht
                        groeten
                        Peter

Comment

Ook wij hebben een leuke dag gehad.
                          's Avonds waren we al richting Bididinghuizen gereden waar we in het hotel de gedoodverfde favorieten Peter en Joep nog aan de bar aantroffen. Verwoede pogingen om hen al voor de start uit te schakelen liepen helaas op niets uit, maar het was weer heel gezellig...!

In druilerig weer gingen we van start maar al snel klaarde het op en hebben we de hele dag onder een strak blauwe hemel schitterend weer gehad.
                          Ondanks dat hebben we weinig of geen last gehad van fietsers en wandelaars, of moet ik zeggen zij niet van ons ....?

De route zat goed in elkaar, maar het kaartlezen was verschrikkelijk lastig: voor het gevoel ging het goed in de eerste etappe maar bij de lunch bleek dat we 7 fouten hadden! Al 3 meer dan bij de hele SLS twee weken geleden.
                          Sta je meteen weer met twee benen op de grond.
                          Maar goed, niemand reed foutloos dus in de tweede etappe maar weer geprobeerd ons best te doen. De uitzetters hadden werkelijk alles uit de kast gehaald om ons op het verkeerde been te zetten: moeilijk te meten kortste routes, doorgetrokken bermlijnen, fietstekens langs route etc.

Leuk moment in de laatste etappe in het traject punten-vrije-route: punt 3 lag vlak langs een grote doorgaande weg, maar om daar te komen moest je kilometers omrijden. Wij zijn op de grote weg gestopt en ik ben uit de wagen gesprongen en het talud afgelopen om zo het punt te voet aan te doen. Maar geen controle te vinden!!!
                          Voor alle zekerheid besloten we dan toch maar met de auto naar het punt te rijden maar toen bleek dat dit vervallen was. In plaats van tijd te winnen verloren we tijd, maar uiteindelijk zonder problemen de finish bereikt.

Ik had niet de indruk dat er veel protesten waren die de route en/of constructies betroffen, wat natuurlijk getuigd van zorgvuldigheid bij de uitzetters. Desondanks liet de uitslag een beetje op zicht wachten.
                          Het grote aantal gemiste controles en de vele combinaties maken het tellen natuurlijk ook niet gemakkelijker.
                          Gelukkig konden we al die tijd genieten van een uitstekend buffet.

Zoals verwacht gingen uiteindelijk Peter en Joep alweer strijken met de hoogste eer. Voor Peter al de 8e keer en voor Joep de 12e !!!
                          Proficiat mannen. Favoriet zijn is leuk, maar het waarmaken fantastisch...
                          Peter D. en Arthur werden 2e en wij mochten, ondanks onze slechte start de 3e prijs in ontvangst nemen. Een geslaagde dag wat mij betreft.

Met het oog op de ABC-Rally was het ook een goede voorbereiding: die zal ook wel her en der wat listige trucjes bevatten.
                          Dank aan de organisatie en als de Tour-Ecosse niet in de weg zit zeker tot volgend jaar.
                          Last edited by Veloce13; 16-09-08, 08:25.

Comment

Working...
                          X