Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spa Six Hours

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• En aanvullend voor de liefhebbers nog de 300SL en de Lola - Aston Martin

(niet mijn filmpje trouwens)
    Attached Files
    Last edited by Veloce; 04-10-21, 13:37.
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Comment

• En als afsluiter nog de Pre-war Sports Cars start en Historic F1 (waar ik film vanaf de pitmuur)

Last edited by Veloce; 04-10-21, 16:18.
      Giulia 1600 Super '65

Comment

• Erg mooi evenement, leuke beelden.

Comment

• Het was zeker mooi! Het was mijn eerste buitenlandse weekend sinds ditzelfde evenement twee jaar geleden, dus ik had er érg naar uitgekeken. Ouderwets hard gewerkt, maar ook ouderwets genoten. Wat heb ik 't gemist, en ook goed om zoveel mensen weer te zien.

Het veld van de hoofdrace viel reuze mee, met 85 in plaats van 110 auto's, maar in het bijprogramma hield het soms niet over, ook niet bij 'mijn' races van de Masters. Maar goed, het was al heel wat dat je eigenlijk niets meer van de hele coronatoestand merkte. Alleen binnen moest je eigenlijk nog een mondkapje dragen (zoals ook in het hotel en in restaurants als je niet aan tafel zit), maar in die verlaten gangen van het pitgebouw en het zo goed als lege mediacentrum was ik dat echt niet van plan.

De catering was inderdaad weer beroerd. Op vrijdag had je zelfs eigen bammetjes moeten meenemen, want alles was dicht! Ik kon zelf lunchen in de Masters-tent en in het mediacentrum was in ieder geval weer een koffiemachine terug, al werd die halverwege de zondag weer weggehaald. Zaterdagavond toch maar voor de hoofdprijs gegeten in het buffetrestaurant boven. Voordat ik terug was van fotograferen achter op de baan was het alweer na acht uur, en dan gooien ze gewoon die friettent dicht. Staat zeker in de cao. Verder sowieso weer de gebruikelijke toestanden op Spa. Hekken die gesloten waren, Walen die doodleuk op een racedag boomstammen op een truck gaan laden die midden op een dienstweg geparkeerd staat. Ach ja, het hoort erbij, zullen we maar zeggen.
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Gaaf zeg. Die 300SL is idd geweldig!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht

- MAAR! Die kraam stond naast het oude huis/hotel bovenaan de Raildillon en dat was open voor publiek. Ik dacht aanvankelijk voor één of andere VIP-party, maar uiteindelijk bleef hij vrij toegankelijk voor iedereen. En het mooie was dat je daar dus op 3 verdiepingen terecht kon, waarvan 2 met een bordes. En de drank kostte de helft van op de paddock: 3 euro voor 25cl bier of glas wijn, fris was zelfs maar 1,50! Op de bovenste verdiepingen kreeg je het zelfs in normaal glas geserveerd. Dat was echt heel leuk om daar te staan met fantastisch uitzicht! (zie foto)

- vreemd om te zien dat ze nu een deel van de oude tribunes tegenover de oude pits hebben gesloopt, al helemaal omdat het moest ten koste van dat rare WRX-stadion. Maar het iziet er wel een stuk opgeruimder uit. Ook langs de hele Kemmel af richting Les Combes hebben ze alles beetje gemoderniseerd met mooiere wandelpaden en iets andere hekken. Zonder dat ze meteen te veel moderniseren om de sfeer weg te halen, prima was ze daar gedaan hebben dus.
              Nou, dat was dus ook meteen de laatste keer in het chalet...
              Er komen nu VIP-boxen en een tribune.
              Attached Files
              Last edited by Veloce; 06-10-21, 06:52.
              Giulia 1600 Super '65

Comment

Working...
              X