Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

6 Uren v.d. Noorderkempen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 6 Uren v.d. Noorderkempen

Dit jaar nemen Ivo en ikke weer deel aan de 6 uren.
    Zoals bekend was de eerste keer, in 2006, voor mij geen succes. Door misselijkheid was ik zo ziek dat we hebben moeten afhaken. Vorig jaar heb ik daar, dankzij pilletjes, geen last van gehad. Ten opzichte van 2006 waren we vorig jaar niet zo te spreken over de route. Veel woonwijken, veel drempels. Later hebben we van de organisatoren gehoord dat de reden daarvan was dat er op het laatste moment een aantal routes niet gebruikt mochten worden en men de keuze heeft moeten maken die tot de uiteindelijke route hebben geleid.

Nadat we de vorige keren met de 914 4 cilinder op pad waren,

zal nu zo goed als zeker de 6 van stal worden gehaald.

Last edited by Ton van S; 21-08-08, 18:21.

Heb je meer info?

Comment

Wat ben je nou Cav, een noob of een luilak ?? :-)
      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Dan gaan we elkaar daar zien, Ton! We hebben ook ingeschreven.

Comment

Ton was lui, want die had geen informatie, datum en website in zijn post gezet. :)

Comment

Ik kan die dag overigens niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
              Ton was lui, want die had geen informatie, datum en website in zijn post gezet. :)
              Cav

Een beetje inventiviteit mag van een navigator toch wel verwacht worden? Of moet een uitzetter van een rit voor jou ook alvast de controles en stempels op de kaart zetten? :-)))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FredH Bekijk bericht
                Dan gaan we elkaar daar zien, Ton! We hebben ook ingeschreven.
                Ah, mooi.

Comment

Carina en ik zijn er ook bij.
                  We hebben een heel hoog startnummer als gevolg van de late inschrijving.
                  Kunnen we uitslapen :-)

Comment

Helaas ben ik er niet bij. Momenteel heb ik nog te weinig zicht om goed te kunnen lezen.

Comment

Hoe was het, Fred?

Comment

En Ruud?

Comment

Echt op zijn Bels! Plotselinge visgraat in een bol-pijltraject en een beetje houtje-touwtje kaartleesstukken. Veel uitdaging zat daar niet in. En waar die er wel in zat, had de uitzetter het niet gezien. Zo konden we in het laatste traject (ingetekende lijn met barricades) korter achter barricade zes uitkomen via een route van zo'n 20 km helemaal onderlangs de kaart. Maar dat bleek niet de bedoeling. Ondanks alles toch nog 8ste in de Sportklasse!

Comment

Ben het niet helemaal met je eens. Welliswaar echt op z'n Bels maar de omrijroute naar blokkade 6 was slechts 10 kilometer en de kaarten zaten best leuk in elkaar (op de grensbenadering na). Er zaten wel wat weinig kaarten in de route van de Sportklasse. Klein voordeel was dat je met de bol-pijl (en verstopte visgraat) best goed op moest blijven letten.

Comment

Inderdaad, een typisch Bels ritje.
                              De bekende Belgische grapjes zaten er weer in.

Wel jammer dat wij precies op de Regularities de mist ingingen.
                              De eerste en tweede was onze eigen fout want na even opnieuw kijken kwamen we er wel uit. Bij de eerste konden we onze fout niet meer goed maken om de verloren tijd in te halen omdat de finish te dichtbij bleek te zijn.
                              De tweede gingen we de mist in bij het parkeer terrein met de vrachtwagens. Na verschillende rondjes kwamen we tot de ontdekking dat dat niet de bedoeling was. Helaas was de afstand terug trippen of rijden niet echt mogelijk door al die parkerende trucks.
                              Bij de derde RT gingen we vanaf situatie 5 al de mist in. Geen idee hoe dat bedoeld was. Geen discussie mogelijk over de eerste 4 situaties en toch klopt het niet. Vanaf situatie 10 met geluk weer op kunnen pakken, maar qua tijd afstand klopte er niks meer van.

Uiteindelijk 17e geworden in onze klasse.
                              Last edited by Ruud; 20-10-08, 19:32. Reden: typo's agv afgeplakt toetsenbord ivm typecursus vd kids

Comment

@MG-b: Je hebt gelijk, die route om blokkade 6 was maar ruim 10 km. Maar dat was mijn punt niet. Je kon eerder je lijn opnemen achter blokkade 6 dan door de uitzetter bedacht was. Reglementair goed dus. Daar zijn verschilletjes te maken. En dan vind ik het jammer dat de uitzetter dat niet gezien heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                  En Ruud?

<schaam>

Comment

@FredH: Daar heb je wel gelijk in. Wat nog listiger was. Doordat ik mijn controles had overgeschreven en controleerde met de juiste kaart kwam ik erachter dat ze bij ons in eerste instantie de 2 controles die ik met die omrijroute had opgepikt fout hadden gerekend. Maar goed dat we daar achter kwamen want correctie leverde ons p1 in de sportklasse op (of had ons de overwinning gekost als we die niet hadden gecontroleerd)!

Comment

@MG-b: gefeliciteerd met de eerste plek. Knap werk!

Comment

De Vlaamse Autosportfederatie heeft als doel om regionale autosportwedstrijden in Vlaanderen te coördineren & controleren. Ontdek alle info over onze federatie.

De Vlaamse Autosportfederatie heeft als doel om regionale autosportwedstrijden in Vlaanderen te coördineren & controleren. Ontdek alle info over onze federatie.

Comment

Daar rechts achterin had ik kunnen staan, met kleinere kentekenplaten voor de gewichtsbesparing. :)
                                          Al 't andere spul is toch leuker op die grijze en donkerrode auto in de verte na dan.

Comment

Ik had dit topic over het hoofd gezien (is ook al weer een jaar oud) Vandaar even een C/P uit een ander topic

Foto's van de 6 uren

Mooi, zo'n A110

een bekende 02

en het kantoor van Dupanton

Comment

Working...
                                            X