Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW i8

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ChrisZZZZ Bekijk bericht
    Als de dealer de auto tenminste wil leveren, want de communicatie loopt wat stroefjes ...
    op dit prijs niveau zou ik VIP behandeling verwachten. Verkopers die knippen als knipmessen: "ja, meneer ChrisZZZZ , nee meneer ChrisZZZZ, Goed meneer ChrisZZZZ"
    proficiat, bloedmooie auto!

Comment

• Cool, ik heb niks met die hybride dingen maar een i8 vind ik echt een coole auto. In vooral in een beetje kleur zoals blauw, oranje of rood. Proficiat!
      Waarom gaat de 4C er zo snel al weer uit?
      Giulia 1600 Super '65
      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• i8 is fantastisch idd! En erg gaaf dat je gewoon een rode hebt gekocht!
        Gefeliciteerd! Jammer dat de 4c weg moet, maar dit is wel meer auto.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Nou vind ik de i8 wel een speciale auto, maar de 4C vind ik een specialere auto. Een collectors item.

Dat wil waarschijnlijk zeggen dat jij helemaal geen 'collector' bent, maar een 'driver', een 'user'. En het wil dus waarzchijnlijk zeggen dat de 4C het bij jouw gebruik aflegt tegen de i8. Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik meen me te herinneren dat je de Porsche inruilde op de 4C omdat je de 4C specialer en meer hardcore vond, minder op dagelijks gebruik georienteerd. Heeft deze wissel ook weer daar mee te maken?

Hoe dan ook: ik zou willen dit soort keuzes en veranderingen te kunnen maken. Allemaal echt karaktervolle wagens op hun heel eigen manier. Daarom ben ik ook weer zo benieuwd naar je bevindingen.

Comment

• Mooi! Zo’n I8 klinkt ondanks de 3 pitter gewoon goed. Van buiten dan, ik heb er helaas nooit mee gereden.
            ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
              Cool, ik heb niks met die hybride dingen maar een i8 vind ik echt een coole auto ...
              Waarom gaat de 4C er zo snel al weer uit?
              Mijn poging om van de i8 een zakelijke lease te maken werd helaas afgeschoten. De auto schaf ik nu privé aan, maar alleen omdat dit het moment lijkt te zijn. Na 47km en 2 jaar kenteken is reeds 40% van de nieuwwaarde verdampt. Dichter bij een betaalbare ‘nieuwe’ i8 in een kleur die me aanstaat zal ik niet snel meer komen. Helaas moet de 4C daarvoor wijken.

@Brahma: van de overstap Gayman -> 4C heb ik geen moment spijt gehad. Veel meer hardcore, veel specialere uitstraling, VEEL meer fun, maar even ‘beroerd’ om een retourtje Amsterdam (2x200km) mee te doen. Op pad met MdV was met beide auto’s niet echt een optie. Het enige model waar ik (binnen het BMW-gamma) echt hebberig van word, dat is de i8. Een M-product komt niet eens im Frage.

De beide i-modellen zijn m.i. geniaal. Gelukkig smoelt de i8 wat beter dan de i3s.
              Last edited by ChrisZZZZ; 07-11-18, 08:38.

Comment

• Proficiat! Gave auto, hoewel niet helemaal mijn ding, erg speciaal.

Comment

• Wow. 40% onder nieuwprijs.... Dat scheelt nogal. Jammer dat de 4C toch moet wijken, maar ja. Dat lijkt me echt zo'n auto om een leven lang te houden en dan na te laten :-)

Ben wel benieuwd naar je bevindingen als je de i8 wat langer hebt. Veel plezier er mee!

Comment

• Wat gaaf! Ik zie regematig i8s rijden, maar heb nog nooit een rode gezien gek genoeg.

Comment

• Gaaf zeg, ik weet niet of ik er een 4C voor aan de kant had gedaan, maar een i8 is erg cool.

Comment

• Prachtige wagen. Zelfs in het grijs vind ik een i8 al bijzonder. Ik ze in L nooit, terwijl er toch veel bolides uit de topklasse te spotten zijn.
                        VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Working...
                        X