Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW i8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wit vind ik ook mooi. Die saaie donkergrijze i8's snap ik dan weer niet.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Wit is inderdaad ook mooi, maar grijs of zwart is voor Fabia’s of andere meuk waarin je niet op wilt vallen. ;)

Comment

• Tijd voor een korte update.
        Na ruim 8 maanden bezit en ca. 10.000 vrijwel probleemloze kilometers nog steeds erg tevreden met de auto. Kilometerstand is nu de 60.000 gepasseerd. De tankontluchting is nogmaals vervangen (bij de vorige eigenaar ook reeds gedaan, dus het lijkt erop dat BMW niet gekozen heeft voor een re-design maar bewust ondeugdelijke onderdelen blijft terugschroeven). Deze fix leidde weer tot een koelvloeistoflekkage door een onjuist gemonteerde slang en klem.
        De i8 is een formidabele GT die een bijzonder relaxed rijgevoel opwekt. Het uiterlijk kan me nog steeds bekoren. Desondanks besloten om afscheid te nemen van bovengenoemde i8 en een krabbel gezet onder een koopcontract voor een donington graue i8 roadster met wat minder ervaring.
        Attached Files
        Last edited by Vijf5; 17-02-20, 18:00.

Comment

• Proficiat! Zijn er foto's?
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Vorige post aangepast.
            Last edited by Vijf5; 17-02-20, 20:28.

Comment

• Gaaf zeg! Mooi met dat alcantara interieur en stuur!

Alfa Giulia 1300 (1966)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Coolf! Gefeliciteerd! Trouwens ook toevallig, ik heb gisteren nog zitten kijken om er (weer) eentje te huren bij Sixt. Het is mijn zoon zijn 'idol car' en ik heb hem er nog niet in kunnen laten (mee)rijden.

Comment

• Ha, die Vijf5;

Gefeliciteerd. Ik vind de 'gewone' i8 al fraai om te zien, maar als Roadster doet hij me nog meer deugd. En dat heb ik niet vaak bij een auto die van een gesloten model is afgeleid. Many happy (s)miles!
                  Scherven brengen gelul.

Comment

• Woooow! Ooit 2 uur mogen sturen in een dichte variant (en ja...ik kwam er netjes in én weer uit). Wat een heerlijke auto was dat. Gefeliciteerd!

Comment

• Heel cool apparaat. Is dit een standaard interieur? Ik dacht dat ze altijd een of andere maffe/drukke kleurencombi hadden, dit ia veel mooier als je het mij vraagt.

Comment

• Congrats! Door de jaren heen vind ik hem steeds mooier worden.
                        Slim die electrisch omhoog-omlaag beweegbare achterruit van de roadster.

Comment

• Gaaf ding zeg !

Comment

• Nou, nou heren. Dank u, dank u!
                            Het mag natuurlijk allemaal wel wat snediger en kritischer. Wellicht dat dit de tongen wat los(ser) maakt.
                            De auto is bij Cools onder handen genomen voor de alcantara upgrades. Althans, zo zie ik (origineel-auti als ik ben) het interieur momenteel. Nu zit ik zelfs nog te twijfelen om de dorpels te laten bekleden in hetzelfde materiaal. Of worden MdV en ik dan resoluut omgedoopt in Koko en Diana?

Comment

• Dat zijn jullie nu toch al? :p

Cools is prima. Is in NL zuid de standaard BMW herbekleder, veelal van hagelnieuwe wagens.

Comment

• Mijn Lexus IS300h ging destijds ook langs Cools, voor de aflevering te 020. Groot werkgebied dus. :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Zoals ze in 020 heel ons land al snel 'Holland' noemen, zo beschouw ik al het nationale grondgebied ten zuiden van de waddeneilanden als NL Zuid. Gewoon om de balans een beetje terug te brengen :D

Comment

• Ik beschouw alles ten noorden van het land van Maas en Waal "net ingedroogd moeras waar wilde stammen elkaar de harses inslaan op kermissen". :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik beschouw alles buiten de A10 als 'here be dragons'. :-)

Wat een übergave auto, Vijf5! Eigenlijk toch wel de mooiste BMW van de afgelopen 20 jaar...
                                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• 20 jaar?

Dan wint de i8 echt niet hoor. Z8 all the way!

En ik vind de i8 idd ook prachtig.
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Mooie auto die roadster, ik kon eigenlijk alleen de gesloten versie.

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                          Ik beschouw alles ten noorden van het land van Maas en Waal "net ingedroogd moeras waar wilde stammen elkaar de harses inslaan op kermissen". :)
                                          Das toch de Kop van Noordholland ?
                                          Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                          Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Ik was altijd een groot Z8-fan, maar vind 'm tegenwoordig toch wat gedateerd en jaren '90 ogen, op de een of andere manier.
                                            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                              Ik was altijd een groot Z8-fan, maar vind 'm tegenwoordig toch wat gedateerd en jaren '90 ogen, op de een of andere manier.
                                              Het was eigenlijk een retro-jaren 50 design he, dus best knap dat die nog zo jong oogt :). De mooiste BMW evah vind ik denk ik de Z1, ook al weer ruim 30 jaar oud ontwerp.

Gefeliciteerd Vijf5, lijkt me lollig om zo'n supercar aan een laadpaal te zetten zodat iedereen kan zien dat je superduurzaam bezig bent ;-).

Comment

• Die Cools is idd erg bekend.
                                                Vooral in leaseland werd het veel gebruikt omdat je toch mooi leer hebt, zonder de bijtelling (want achteraf geplaatst).

Het ziet er mooi uit, dus helemaal prima.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                                X