Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW i3 REX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Mijn I3 heeft nog nooit iets anders gezien dan bovenstaande stekker. 's avonds inpluggen op 220v = 's morgens een volle accu.
    BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

Hier lokaal (Lissabon) is er een systeem om dit soort i3's per uur te huren. Registreren, appje downloaden, alles via appje. Auto reserveren, openen, sluiten, huur weer afsluiten.

Super simpel, niet zo heel duur en vooral erg flexibel. Toevallig bij mij in de buurt(wijk) een zone waar er altijd wel een paar staan :-)

Ik rijd dus regelmatig in een i3.

Wel bijna alleen maar stadskilometers en af en toe een uitstapje beetje verder de stad uit, bijv. naar groothandel of zo.

grt, PaulvH
      paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paulvh Bekijk bericht
        Hier lokaal (Lissabon) is er een systeem om dit soort i3's per uur te huren. Registreren, appje downloaden, alles via appje. Auto reserveren, openen, sluiten, huur weer afsluiten.

Super simpel, niet zo heel duur en vooral erg flexibel. Toevallig bij mij in de buurt(wijk) een zone waar er altijd wel een paar staan :-)

Ik rijd dus regelmatig in een i3.

Wel bijna alleen maar stadskilometers en af en toe een uitstapje beetje verder de stad uit, bijv. naar groothandel of zo.

grt, PaulvH
        Dure auto's voor zo'n systeem maar wel gaaf.

Comment

• Ach, in Parijs hebben ze er speciaal een auto voor ontwikkeld. Waarschijnlijk heeft BMW er ook wel wat geld voor over dat er op elke straathoek een i3 rijdt, dus of ze leveren die met een flinke korting, of het is een project van BMW zelf. la die blauw/witte Car2Go smart's.

Comment

• Hertz. En volgens mij valt dat duur best mee. Ze verkopen ze daarna gewoon lekker duur weer door :-) Electrisch laden was/is hier overigens gratiz.... Weet niet of het nog zo is maar het Mobi.e platform was altijd gratis om te laden. Puur om electrisch rijden te bevorderen. Je ziet hier erg veel electra auto's. Van allerlei soorten....
            paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

• Een review die me positief opviel. Spijker op zijn kop.
              http://autovisie.nl/2017/12/video/review-bmw-i3s-2017/

Comment

Working...
              X