Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mini clubman, coopertje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• mini clubman, coopertje

de 118d staat even bij de garage voor een 120k beurtje. zojuist een mini clubman cooper meegekregen met 17" bling bling en chili pakketje en nog wat andere rommel erop. kleur is donkkerrood, past wel leuk bij de tijd van het jaar.

Opvallend is dat de clubman best wel groot oogt en vooral binnenin (met name voorin) best ruim bemeten is. Sportstoelen zitten prima maar hebben niet de verstelmogelijkheden zoals bij de 1.

Ding stuurt heerlijk en ja dit is een leuk gooi en smijt bakkie waar je idd heel hard mee door bochten kan. Het kan zelfs nog veel harder maar de motor is daarin een beperking. Een mini kan veel meer aan dan die 120pk die erin ligt. dit smaakt echt naar meer dus een coopers S lijkt het walhalla.

De 6-bak valt prima in te roeren en als je gewoon terugschakelt zit er best de gang in. Tot 160 gaat het allemaal prima, maar wil je harder en snel harder dan moet je flink terug qua versnellingen. Maar goed de bak schakelt lekker dus dat terugschakelen is geen straf.

Het zicht naar achteren is in de clubman belabberd. Ja en dan...?
    Nou ten eerste is het lastig om overheidsdienaars te spotten die de overheidskas willen spekken. En even in je achteruitkijkspiegel kijken om leuke dames te spotten is er ook niet bij. Daarvoor moet je je echt laten inhalen.

Morgen nog een dagje dus zal ik wat meer bevindingen posten
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Oke, maak ook even wat foto's :-)

p.s. impressies staan pas online als ik ze heb goedgekeurd. 3 keer plaatsen helpt dus niet. :-)
    Zie het sticky draadje hier.
    Last edited by Harry; 30-09-08, 07:19.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
      Oke, maak ook even wat foto's :-)

p.s. impressies staan pas online als ik ze heb goedgekeurd. 3 keer plaatsen helpt dus niet. :-)
      Zie het sticky draadje hier.
      tsja was een foutje. sorry baas. ik zal straks nog wel even foto maken.

Comment

Vanmiddag heb ik em al weer ingeleverd. leuke wagen met best wat pit. Rijdt als een bmw.

ik was toch weer blij om mijn 118d terug in ontvangst te mogen nemen.

Comment

Wel lachen met die rare deur.
          Maar ik vind dat ene raam echt te lang en qua design is de zijkant en achterkant niet echt geslaagd vind ik.

Alfa Giulia 1300 (1966)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Het idee van de Clubman is wel leuk, maar heb nog geen kleurencombi gevonden die de auto een beetje leuk staat door de zilveren of zwarte achterstijlen.
            Wit met zwarte stijlen bv. is verschrikkelijk lelijk.
            All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Ik vond de gewone new Mini altijd al wat nep ogen, te weinig 'echte' materialen. De Clubman versie vind helemaal waardeloos lelijk.

De oude is gewoon erg charmant. De nieuwe niet, dat lijkt wel een chinese kloon van zichzelf.

Comment

Gaat die achterkant zo open als op de foto's van Cav?
                Heb ik nog nooit gezien namelijk.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                  Gaat die achterkant zo open als op de foto's van Cav?
                  Heb ik nog nooit gezien namelijk.
                  2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Cav toont een prototype ofzo? Ziet er anders uit namelijk.

O, ik zie het al. Op het kenteken staat ook Mini Concept. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                      Het idee van de Clubman is wel leuk, maar heb nog geen kleurencombi gevonden die de auto een beetje leuk staat door de zilveren of zwarte achterstijlen.
                      Wit met zwarte stijlen bv. is verschrikkelijk lelijk.
                      Vind ik inderdaad ook wat minder. Heb nu wel al een aantal keer gezien dat de achterkant is meegespoten in de carrosserie kleur, dan is het een stuk beter vindt ik.

dik toch...

Comment

gave bak die zwarte!
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ja, super!

Comment

kut dat er geen potentere diesels van zijn. ding kan makkelijk een veel sterkere diesel aan. en zo in het helemaal zwart ziet het er goed uit

Comment

Aardig, die zwarte, maar toch bekruipt me de gedachte 'Hmm, toch een beetje kort voor de lijkkist'.

Ja, en dat terwijl ik zelf ook twee zwarte auto's voor de deur heb staan. Komt waarschijnlijk door de geblindeerde ramen en de zwarte velgen hierzo.
                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Had hetzelfde idee als Dutch...
                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Topwagentje ...
                                  VW Golf mkI cabriolet | Mazda Miata NA | Ford Focus wagon TDdi

Comment

Working...
                                  X