Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW i8

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW i8

Zoals aangekondigd rijd ik deze week in de BMW i8. Eerst even wat korte tekst en veel foto's, later meer tekst. Indrukwekkende auto. Niet zo zeer vanwege de snelheid maar het geheel en hoe het samenwerkt. Mooi gedaan. Ook een auto die veel bekijks trekt en mensen die je vragen over de auto gaan stellen. Op zich een bekend fenomeen, in mindere mate, met een Elise. Ik vind dat altijd leuk en sta mensen ook graag te woord om vragen te beantwoorden, als ik dat weet.
    Attached Files
    Last edited by Stéphane; 08-08-17, 11:42.

Onwijs mooi ding die i8
    Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

Mooi, maar niet mijn wagen met nepgeluid en drie cilinders.

Comment

i8-draadje is er al, maar een nieuwe mag ook gewoon :-)
        Ik vind het echt een schitterend apparaat. En hij is echt snel hoor, maar het gaat zo gemakkelijk dat je het niet zo merkt.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik vind hem ook verschrikkelijk mooi, zeker in deze kleur. De hype lijkt wel een beetje over. Toen hij net nieuwe was zag je hem regelmatig. Zondag kwam ik er eentje tegen op de Autobahn, en toen bedacht ik me dat het lang geleden was dat ik er een had gezien.

Comment

Ik kom ze toch nog net zo vaak tegen als in het begin.
            Laatst nog een rode. Dat is ook erg mooi. Maar dit blauw of wit blijf ik het gaafst vinden.
            De tweedehandsprijzen blijven overigens erg hoog, vind ik. Blijft blijkbaar erg populair.

Alfa Giulia 1300 (1966)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Je hebt ze ook met een soort Martini Striping. Dat is ubergaaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                i8-draadje is er al, maar een nieuwe mag ook gewoon :-)
                Ik vind het echt een schitterend apparaat. En hij is echt snel hoor, maar het gaat zo gemakkelijk dat je het niet zo merkt.
                Sorry, ik wilde dat andere draadje niet vervuilen cq. opnieuw aanzwengelen omdat anders die foto's er niet goed in kunnen.

Comment

Is ook echt prima. Mooie detailfoto's!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Met mijn o zo slanke lichaam in gereden maar ik vond het echt heerlijk zitten. Beetje bijna alsof je in een huis tuin en keuken Beamer zat. Alleen in en uit stappen dan he :-).

Comment

Heb een keer een zwarte meegekregen voor een uitgebreide proefrit in de buurt van Numansdorp (Jer. de Fonkert, top dealer!). Wat een heerlijke auto!! Je zou er haast een 2e hypotheek voor nemen.;-) Iedereen gaat al spontaan voor je naar de rechterbaan en ik ben echt geen bumperklever. Het rijdt super en qua geluid.....ook! Er zijn meer dingen op deze wereld die nep zijn....maar er toch heel mooi uit kunnen zien (bedenk het zelf maar;-) en dit klinkt gewoon mooi.
                      Is persoonlijk natuurlijk. Ik heb er daarna nog wakker van gelegen...en maar rekenen! Helaas, misschien ooit.

Comment

Working...
                      X