Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VW Golf 7.5 GTD

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht

Weet ik. Maar omdat je thuis een GTE hebt staan, heb je er vast een mening over ;-)
    Op die manier. Ik denk dat je een auto wel in moet rijden. Of in ieder geval warm rijden voordat je er mee gaat rijden op een wat meer enthousiaste manier.

Comment

Ik ben nu ondertussen toch aan het kijken voor iets voor wat langere termijn. Short term lease zogezegd. Ben met UK vestiging in gesprek om te kijken wat er te regelen is. Zij willen hem dan wel op de zaak zetten, zodat ik niet met UK citizenship te maken heb. Heb een lijstje gemaakt van opties binnen het budget dus eens kijken wat er uitkomt:
      - BMW 330d M-Sport X-Drive touring automaat
      - BMW 140i M-Sport automaat
      - VW GTD 2.0TDI
      - MB C220D SE Executive tourer
      - Audi Q3 2.0TDI Quattro S-line automaat

De 330d lijkt me de fijnste optie. Ze zitten allemaal echt binnen dezelfde bandbreedte, gek genoeg. Een GTD versus een 330d is vergelijkbaar. Vergeet ook niet de dat prijzen hier aanzienlijk lager zijn dan in Nederland.

Voorlopig rijd ik nog even door met huurauto's, dus er komen nog wat impressies aan ;)

Comment

Elke keer iets anders lijkt me eigenlijk het leukst, maar van bovenstaand lijstje zou ik voor de 140i gaan. Maar op die stomme Q3 na is het allemaal niet behelpen lijkt me. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
          Elke keer iets anders lijkt me eigenlijk het leukst, maar van bovenstaand lijstje zou ik voor de 140i gaan. Maar op die stomme Q3 na is het allemaal niet behelpen lijkt me. :)
          Ik heb het lijstje zelf samengesteld. Keuze is in principe onbeperkt behalve dan door mijn voorkeur en wat ik een redelijk budget vind. Voordeel in theorie van de Audi en VW is dat ze ook 7 maanden doen. Dit is minder risico in verplichting die we aangaan. Dan kan ik er wel mee leven.

Van de andere kant ook vandaag gehad over een meer lange termijn rol in de UK dus dan is een jaar ook te overzien.

Comment

Ik heb mijn GTD ingeruild voor een M140i. Dus daar heb je mijn advies. Lekker man, op Engelse B-wegen met een BMW zescilinder crossen. Weekendje Wales. Heerlijk!
            Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

Zit je meestal alleen in de auto? Dan de M140i. Ik vond de 120d handbak al lekker als huurslet, die M moet helemaal feest zijn. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane Bekijk bericht

Ik heb het lijstje zelf samengesteld.
                Dat snap ik, maar waarom dan in godsnaam een Q3 erop? :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                  Zit je meestal alleen in de auto? Dan de M140i. Ik vond de 120d handbak al lekker als huurslet, die M moet helemaal feest zijn. :-)
                  Meestal met 2 man, soms met 4 of 5 en soms ook met bagage. Vandaar dat ik de 330d het beste vind passen.

Comment

Als je ook maar 1x in de hele periode met 5 volwassenen moet rijden, is de 1-serie niet geschikt ;)
                    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Dat snap ik, maar waarom dan in godsnaam een Q3 erop? :)
                      Ja, een moment van verstandsverbijstering wellicht. Ik vond een A6 te groot, ook qua verschijning. Voor hetzelfde bedrag heb je een Volvo V90 D4 Momentum 5Dr automaat. Of nog veel andere opties die er zijn maar ik probeer een beetje low key te blijven. Wat met een gewone middenklasser of hatchback gemakkelijk kan, ook al is het een 140.

@gait156: ik heb een 5-deurs 1-serie gehad in Nederland en je hebt gelijk. Dat geldt trouwens voor een Jaguar XE ook.
                      Last edited by Stéphane; 22-09-17, 11:14.

Comment

Ik heb de Focus RS ook op het lijstje gezet. Is nog wat goedkoper ook dan een M140i en ook een zeer leuke auto volgens mij.

Comment

Zeer leuk lijkt me een understatement. En in tegenstelling tot een M140i neem ik aan dat wel iemand op de achterbank mee, mits de sportstoelen niet belachelijk groot blijken te zijn.

Comment

De ruimte in de Focus RS zul je even moeten testen. Denk dat de Recaro's wel wat ruimte in beslag nemen.
                            Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

Ik ga eerst eens afwachten wat er mogelijk is en er zit een Ford dealer om de hoek dus ik kan zo even gaan kijken.

Comment

Die 330d natuurlijk, alleen wel zonder x-drive.

Comment

Als combi van low key en leuk is de Focus wel een leuke optie ;-)
                                  * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                  * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                                    Als combi van low key en leuk is de Focus wel een leuke optie ;-)
                                    Tenzij je hem in het blauw neemt ;)

Comment

En waarom zou je hem niet in dat fantastisch blauw nemen? :)

Comment

En waarom zou je hem niet in dat fantastisch blauw nemen? :)
                                        Dat zou ik ook wel doen, maar het was meer om een Focus RS 'low key' te noemen vond ik eigenlijk best grappig ;)

Comment

Working...
                                        X