Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C-Klasse Coupe 250CDI AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mercedes-Benz C-Klasse Coupe 250CDI AMG

Weer eens wat anders en ook via een ander verhuurbedrijf. Deze keer een Mercedes. Wel een diesel, maar diesels zijn hier eigenlijk meer beschikbaar omdat diesel en benzine bijna net zo duur is en ze toch wat zuiniger zijn.

Eerste indruk is positief. Alles electrisch, stoelen en stuur zelfs. Rijdt ook prima in comfort-modus. Kan hier wel mee leven voor een week.

Dat lijkt mij ook wel een fijne auto inderdaad, lijkt alleen wel een beetje krap, of valt dat mee?
    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Het lijkt me geweldig leuk om telkens wat nieuws te kunnen uitproberen.
      VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
        Dat lijkt mij ook wel een fijne auto inderdaad, lijkt alleen wel een beetje krap, of valt dat mee?
        Krap voorin niet, achterin wel. Maar ik rijd meestal met 2 man nu. Collega heeft nu meestal een XE voor een hele maand.

@Wim: het is zeker leuk, maar je mag ook wel wat leuks hebben als je het hele jaar weg van huis bent.

Comment

Hier een link naar meer foto's, zoals gezegd is het uploaden naar gummen doordat je de foto's moet verkleinen (zowel in grootte als bestandsgrootte) best bewerkelijk dus daarom de simpelere manier maar weer: https://www.autojunk.nl/2017/10/merc...upe-250cdi-amg

Comment

Best een geslaagd design, hoewel misschien net te klein waardoor de verhoudingen net niet kloppen, maar ik vind het wel een gedurfde zet, omdat het nooit een verkooptopper zal zijn.
            Zoals eerder gezegd: Mercedes is goed bezig. Gewaagdere en spannendere auto's dan BMW en Audi tegenwoordig uitbrengen.
            (Hoewel de nieuwe RS7 wel een erg bruut apparaat is...)

Deze is toch FWD?
            Last edited by PACO; 10-10-17, 20:44.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik vind dit echt een verschrikkelijk mooie auto, alhoewel deze grille wel een hoog Chav-gehalte heeft. Helaas zie je ze in NL nooit, in DE of BE wel af en toe.

Comment

Ha, die PACO:

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                .... Deze is toch FWD? ....
                Nope.

Scherven brengen gelul.

Comment

Stond van het weekend naast een C coupé met wat grotere velgen. Ik vond de lijnen dan een stuk beter uitkomen, knappe bak!
                  Ben benieuwd naar de rijeigenschappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
                    Stond van het weekend naast een C coupé met wat grotere velgen. Ik vond de lijnen dan een stuk beter uitkomen, knappe bak!
                    Ben benieuwd naar de rijeigenschappen.
                    Deze uitvoering heeft, zoals veel auto's tegenwoordig, allerlei mogelijkheden om de rij-eigenschappen in te stellen. Motor-response, versnellingsbak, onderstel en nog iets. Kan geluid zijn maar weet het nu even niet zo snel uit mijn hoofd. In de modus comfort onderstel, snelle motor-response en standaard versnellingsbak (anders blijft hij te lang hangen) vind ik hem nu het prettigst rijden voor woon-werk verkeer. We hebben hier een standaard-route waar je de verschillen kunt merken. Hobbels, brugjes waar je met de wielen van de grond komt, mooie bochten, rotondes met wat krappere bochten en van alles. Daar komt deze goed doorheen en ook op een soepele manier. Dat is voor mij vaak een aanduiding dat de auto goed rijdt en dat doet hij ook.

Dit is uiteraard bij relatief normale omstandigheden en niet op een circuit. Maar ik geloof niet dat heel veel mensen dagelijks op een circuit maken en of je dat met je dagelijkse auto moet willen.

Comment

Working...
                    X