Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandaag gereden. I8, m2, m6 en 140i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag gereden. I8, m2, m6 en 140i

Vandaag bij Van Poelgeest Naarden leuke experience middag gehad. Paar korte ritten gehad 4 bmw's. Ff korte impressie van elke auto want geen tijd om veel te typen.

140i. Ja hij is snel maar wat is die auto hinderlijk nerveus in de neus bij stevig accelereren. Had het al van meer mensen gehoord. Not my piece of cake.

M6. Heerlijke mastodont die gruwelijk hard gaat. Autobahnbrenner pur sang.

i8. Spectaculair. Geluid is ondanks dat het fake is net zo leuk als een vergelijkbare sportwagen met v8 of v12. Instap is ff wennen met 1.90m

m2. Gruwelijk leuke auto zowel rechtuit als in bochten. In.sportstand mooie sound en bikkelhard schakelgevoel. Kippenvel.

Als ik de centen had zou ik absoluut de M2 kiezen.
    Last edited by 6bakkie; 11-11-17, 16:48.
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio en e38 740i

Gaaf jammer dat ik nooit zo een kans krijg.
    ----------------------------------------------------
    F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
    ----------------------------------------------------

Comment

Intussen alweer 25K km met de M2 achter die kiezen, ik herken bovenstaande wel :-) Begrijp ik dat je met de DCT hebt gereden? Ik heb zelf de de 6HB, voor mij de beste BMW HB ever. Mooiste aspect M2; de gruwelijke goede grip van de voortrein, onwaarschijnlijk wat je dat ding door de bocht kan jagen, dat in combinatie met het zeer snelle stuurhuis een waanzinnige combinatie.
      Minpunt heeft ie ook; het onderstel is (te)hard en zeer niet vergevingsgezind op met name een slecht wegdek (vooral de achterzijde wil gaan stuiteren) waarbij de klappen ongenadig aan het interieur worden doorgegeven. Hoeveel beter het Cayman 981 GTS onderstel in veer/demper afstemming was kan je niet beschrijven, dat moet je voelen.
      De N55 is totaal niet vergelijkbaar met de N54 van mijn vorige 1M, de verzetten zijn in de M2 veel korter, de motor gedraagt zich meer als een atmo dan een turbo (1M echt een turbo blok) maakt veel toeren bij elke gegeven snelheid.
      Niet omdat ik er zelf eentje heb, maar ik denk dat de M2 vooralsnog de leukste BMW in het gehele assortiment is.
      If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Heeft de M2 de N55 erin zitten?
        Die motor dateert al vanaf de E90.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Leuk romo.was idd de dct. Echt leuke kart. De 140i daarentegen vond ik erg tegenvallen. Ding gaat heel erg zoeken aan de voorkant.

Comment

Leuk, 6bakkie! Leuke ervaring lijkt me dat. Behalve de 140i ken ik de auto's allemaal, bijna dan al tenminste. Vanaf maandag heb ik een week een M2 dus ik ben ook benieuwd na jouw enthousiaste verhalen. Dat zal ook een DCT zijn trouwens, maar daar kan ik wel mee leven. i8 vond ik ook gaaf. M6 ken ik niet, maar wel de 640i GC gereden. Leuke auto vond ik dat ook.

Comment

Klinkt als ern geslaagde dag. Ahoewel ik de i8 supercool vind, zou ik ook de M2 kiezen. Met een handbak, zolang dit soort auto's nog gemaakt worden. Er stond vandaag een M2 in onze straat, ik had hem nog niet eerder gezien. Nu vind ik de Twee Coupé toch al een leuk ding, maar zo'n M2 is zelfs in saai zwart toch echt een indrukwekkend ding om te zien.

Comment

Ff een pic. Mijn oudste zoon staat ernaast. IMG-20171111-WA0003.jpeg

Comment

Gaaf zo'n i8!
                  Attached Files
                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Staan trouwens best veem M2’s te koop. In DL 333 en nederland ook flink.

Comment

Dat klinkt als een erg leuke middag! M2 vind ik een erg leuke auto om te zien, en je ziet ze gek genoeg niet vaak, M3 kom ik toch echt vaker tegen
                      http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                      Citroen 2CV 1982
                      Saab 9-3 2.0T 2002
                      Citroen C1 2014
                      Solex 3800

Comment

Toch worden ze meer verkocht als de 140i. Van de 'dikke' 2 series zijn het bijna allemaal M2's die verkocht worden in NL.
                        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                          Toch worden ze meer verkocht als de 140i. Van de 'dikke' 2 series zijn het bijna allemaal M2's die verkocht worden in NL.
                          Maar ook weer veel verkocht blijkbaar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLYING DUCKMAN Bekijk bericht
                            Dat klinkt als een erg leuke middag! M2 vind ik een erg leuke auto om te zien, en je ziet ze gek genoeg niet vaak, M3 kom ik toch echt vaker tegen
                            Ik denk dat je de M4 (de coupe) bedoelt?

''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht

Ik denk dat je de M4 (de coupe) bedoelt?
                              eh ja die is er ook nog inderdaad, nou ja M3/M4, die laatste staat hier in de buurt nog, dus die zie ik wel eens staan (nooit rijden). Af en toe zie ik wel eens een Duits gekentekende M3 door de stad rijden, maar Nederlands? Zelden.

Het lijkt wel of iedereen liever in een 911 zit tegenwoordig, daar stikt het van
                              http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                              Citroen 2CV 1982
                              Saab 9-3 2.0T 2002
                              Citroen C1 2014
                              Solex 3800

Comment

M2 lijkt mij echt super. Wel zo'n mooie blauwe dan uiteraard.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

De M2 IS super Harry :-)

Dit is de mijne, sinds een kleine twee maanden in bezit:

Comment

Schitterend man!!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                    X