Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bmw M2 f87

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Klopt. 3 serie LCI en 1/2 serie LCI lopen niet synchroon. M2 LCI was pas vanaf ca. juli beschikbaar.

Zingend differentieel? Check! ;-)

Verder kun je met traction control uit zeker tot aan de derde versnelling wielspin houden. Dan kon zelfs al met de M135i, oa ook vanwege de smallere banden op dit model. Heb zelfs in Sport+ vaak tot ruim over de 100 wielspin gehad in die M135i wanneer ik snel wegreed.

Daan...

Comment

Ik zag gisteren zo'n apparaat in Amsterdam Zuid Oost. Ook duidelijk te horen. Geluid viel echt op.

Comment

Hoor je bij de M3 ook, het diff.
        Zo zien de geupdate lampen op de M2 LCI eruit (hexagon halo's) ??
        يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
          Ik zag gisteren zo'n apparaat in Amsterdam Zuid Oost. Ook duidelijk te horen. Geluid viel echt op.
          Ze zijn duidelijk hoorbaar inderdaad ;)

Ik snap die hexagon halo's niet helemaal. Ziet er hetzelfde uit als op die ik vorige week reed.

Comment

Dan had je auto waarschijnlijk de optie LED Adaptive aangevinkt. Dat is pas vanaf de LCI standaard. ‘Gewone’ Ledverlichting heeft de ronde halo’s met vlakke onderkant.

Daan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daanevo Bekijk bericht
              Dan had je auto waarschijnlijk de optie LED Adaptive aangevinkt. Dat is pas vanaf de LCI standaard. ‘Gewone’ Ledverlichting heeft de ronde halo’s met vlakke onderkant.

Daan...
              Dat zou goed kunnen en is zeer waarschijnlijk het geval. LED verlichting was het in ieder geval sowieso. Deze auto's zijn meestal zeer goed uitgerust. Ze worden overigens ook soms onder me vandaan verkocht. Heb het al een paar keer gehad dat ik een auto moest ruilen omdat er eentje verkocht was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane Bekijk bericht
                Ze zijn duidelijk hoorbaar inderdaad ;)

Ik snap die hexagon halo's niet helemaal. Ziet er hetzelfde uit als op die ik vorige week reed.
                Is toch duidelijk te zien dat verschil in halo's? Bij de LCI mis je so to say het deel van 12 tot 4 uur op de klok. En er zit een knik in bij 9 uur ipv een doorgaande ronde boog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ølle Bekijk bericht

Is toch duidelijk te zien dat verschil in halo's? Bij de LCI mis je so to say het deel van 12 tot 4 uur op de klok. En er zit een knik in bij 9 uur ipv een doorgaande ronde boog.
                  Ik begreep niet dat ze (halo LED) er wel op zaten en het bij het LCI model hoorde. Inmiddels heeft daanevo uitgelegd dat het onderdeel is van het Adaptive LED pakket, dus nu snap ik het weer ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane Bekijk bericht

Ik begreep niet dat ze (halo LED) er wel op zaten en het bij het LCI model hoorde. Inmiddels heeft daanevo uitgelegd dat het onderdeel is van het Adaptive LED pakket, dus nu snap ik het weer ;)
                    De halo's op die grijze rental zijn -niet- dezelfde als die van de LCI. Vergelijk foto van die grijze met de foto van de LCI die TSM postte..

Comment

OK, dan niet. Jij je zin. En het was een fijne rental ;)

Comment

Had je grootlicht assistent, zo ja hoe beviel ie ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                          Nee, die had ik niet. Als dat onderdeel is van het Adaptive LED package, was het dus geen Adaptive LED zelfs. Op de B-wegen hier tussen de dorpjes is weinig tot geen verlichting dus dan gebruik je grootlicht regelmatig. Volgens mij op de F-Pace of een LaRo Disco wel een keer gehad en dat beviel uitstekend. Heel prettig en behulpzaam hier. In NL zou ik er niet zo snel behoefte aan hebben want daar zijn de meeste wegen toch redelijk tot goed verlicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                            IK heb dat er op zitten, onvoorstelbaar hoe goed en snel het werkt. Inschakelen en niet meer naar om kijken, hoewel, ik geef het eerlijk toe; ik heb het moeten leren vertrouwen in den beginne :-) Ik dacht dat ik het beter kon; vergeet het maar :-))

Het is buitengewoon fraai, effectief, de lichtbundel wordt "gespleten" bij tegemoet komend verkeer, waarbij er een fraaie schaduw zichtbaar is. Als je achter iemand rijdt wordt de rechter berm extra goed verlicht, bij slecht weer zoals gisteren/vandaag echt een veiligheid voordeel IMO.
                            If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Ha die Romo
                              Ik vraag dat omdat ik het sinds de M3 ook heb ;)

Het schouwspel is soms beangstigend mooi maar de bevestiging is eenvoudig......Als er niemand seint werkt het.

Heel soms seint een vrachtwagen die je tegemoetkomt, in Duitsland zijn de vangrails iets hoger en dan "ziet"het systeem die koplampen niet.
                              Dan wordt er geseind met die kermis lichtbakken aan het dak en het systeem gooit gelijk de linker koplamp uit.
                              Ik ben diep onder de indruk en vermoed dat het systeem nog meer verfijnd gaat worden.

Het is nu nog erg binair (goed te zien bij verkeersborden) en verwacht dat daar ook nog wel wat gefilterd kan worden, maar mijn ritje Schoorl-Nordenham afgelopen zondagnacht was wel weer zalig ontspannen met de grootlicht assistent.

Ik heb het eigenlijk altijd aan staan, ook in NL, zo goed werkt het. Bij veel verkeer blijft het gewoon uit. Automatisch.

Comment

Working...
                              X