Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari Roma

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ferrari Roma

https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...-ferrari-roma/

Zie er veel van de DB11 in. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit een vooruitgang vind qua designrichting.
    Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Absoluut een vooruitgang wat mij betreft. Mooie, cleane lijnen en niet teveel frutseltjes, roosters of diepe inkepingen. Een beauty wat mij betreft. Voorkant heeft wat Daytona-achtige trekken en je kunt je inspiratie uit lelijker voorbeelden halen.

Comment

Ik zie er ook veel DB11 en Vantage in, maar dat is (zeker voor een moderne Ferrari) een compliment. Ik ben blij dat ze een beetje af lijken te stappen van al die drukke vouwen en lijnen. De 812 en F8 vind ik echt zó een lelijke auto's, het zijn gewoon geen Ferrari's meer qua desing voor mij.
      Ik vind van de Roma vooral het profil en de neus erg mooi, retro zelfs.
      Last edited by Veloce; 14-11-19, 09:50.
      Giulia 1600 Super '65
      Abarth 595 Competizione '15

Comment

Inderdaad eindelijk weer een klassieke schoonheid van Ferrari, in plaats van dat drukke gedoe van de laatste jaren. Interieur is ook echt schitterend geworden. Koplampen (icm met het silhout van een GT met de motor voorin) lijken wel een beetje op die schitterende AM Vantage, maar de rest is toch wel heel erg Ferrari.

Comment

Ik vind m ook gaaf. Zelfs de mooiste in het huidige gamma. Gelukkig kunnen ze nog nieuwe "vormentalen" bedenken bij Ferrari.

Comment

Working...
          X