Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spettacolo Sportivo Alfa Romeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Spettacolo Sportivo Alfa Romeo

Ik kan me niet voorstellen dat niemand naar het SS is geweest.
    Alvast dan even wat fotootjes van mij.

Zondag 6:20u in Maastricht voor mijn loods:

En om 11:15 in Assen....in de file bij de ingang.

Allemaal tegelijk naar de recordpoging! 8)

Op de baan: in een 105-sandwich

Transaxle vs FWD

Bij start-finish

Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Ik wel, maar je moet wel alle draadje lezen natuurlijk ;-).

Overigens verbaas ik me ook over de afwezigheid van Alfa liefhebbers van gummen op het SS afgelopen zondag.

Comment

Tja, er was gewoon veel teveel te doen dit weekend!
      Ik vind het Concours d'Elegance belangrijker en mooier (qua auto's) dan het SS.
      Daarnaast was er een heuvelklim in Teuven en was ook nog eens de SLS rally.

Dus post maar foto's en verhalen hier, want ik ben wel benieuwd of ik nog iets heb gemist.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

en ik was op vakantie, anders was ik wel even komen kijken.
        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
          Ik wel, maar je moet wel alle draadje lezen natuurlijk ;-).

Overigens verbaas ik me ook over de afwezigheid van Alfa liefhebbers van gummen op het SS afgelopen zondag.
          Ik ben al een tijdje niet zo meer van de alfa-meetings. Alles wel gezien inmiddels en ik heb al de leukste alfa van Nederland. ;-)
          Bezichtigingen zijn mogelijk op afspraak, alhouwel weinigen begrijpen hoe leuk ie is.

De inhoud van twinspark motorruimtes geloof ik inmiddels wel, en ja die V6 motorruimtes zijn best leuk maar ook niet meer dan dat.

En om nu een file op een CIRCUIT te veroorzaken..... Niet echt mijn ding.
          (was dan gelukkig assen, een motor-circuit, maar toch... )

Bovendien zit mevrouw Q4 momenteel met een bijna 9 maanden buik in huis, waar ik liever bij zit als het "loss geht".
          http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Mwaoh, een file op het circuit, dat moet dan tijdens de recordpoging geweest zijn aan het eind van de dag om zoveel mogelijk bertone's tegelijk op het circuit te krijgen.

Je ziet inderdaad niet echt veel nieuws, alhoewel er altijd wel wat leuke dingen zijn. GTV met voor en achter een V6 bijvoorbeeld, 4 8C's lekker over het circuit bulderden, etc.

En daarnaast heb je de kans om met je Alfa wat over het circuit te beuken voor serieus weinig geld. Elke andere trackday is duurder.

Maar als mijn vrouw op springen stond, was dat voor mij ook een goede reden geweest om niet te komen.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎