Even in het juiste perspectief hč.
Het is een trackday tool, dus waarom maken we ons druk om een paar golfplaten dorpels? We willen er toch niet mee naar Het Loo?
Kan ontzettend veel fun zijn deze auto als hij goed rijdt. 145pk op minder dan 1000kg is lekker vlot en als je een beetje kunt sturen, kun je inderdaad E30's gaan pesten. En waarom alleen op droog? Giuliaatjes doen het ook in de regen hoor. Net zo trickey als een E30.
Trackdaytool? Deze opgekalefaterde roestbak? Kijk maar eens goed naar de foto's. Linkerdeuren zie ik al redelijk wat bruin aan de onderzijde zitten. je wilt waarschijnlijk niet weten wat er achter de overzetdorpels zit. Of een bonk roest, of helemaal niks meer ben ik bang voor. 5K voor dit barrel is veuls te veul.
Als ik de Golf snel kwijt zou kunnen voor redelijk geld, dan ging ik toch echt even serieus bij deze Juul kijken. Schitterend ding. 'k Loop al een paar dagen te kwijlen op dit ding :-)
Wel een mooi ding, GB staan toch erg lekker.
Maar goed, is geen trackdaytool. 1.6 is wel een heerlijke motor.
Het is lekker weer vandaag en ik ben vrij, misschien zo even de Giulia aanslingeren. Wel even goed om hem weer even warm te rijden.
Alhoewel, ik heb vandaag een Focus ST tot mijn beschikking.
Wordt morgen dus..
[QUOTE][Kan ontzettend veel fun zijn deze auto als hij goed rijdt. 145pk op minder dan 1000kg is lekker vlot en als je een beetje kunt sturen, kun je inderdaad E30's gaan pesten. En waarom alleen op droog? Giuliaatjes doen het ook in de regen hoor. Net zo trickey als een E30. /QUOTE]
Lenny, ik heb de ervaring dat het op nat snel afgelopen is met een Giulia vs. E30, omdat de Juul dan ontzettend snel zijn kont omgooit. Maar goed, da's de ervaring die ik heb, dat wil niet zeggen dat het altijd zo is natuurlijk.
Comment