Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nw politie Lambo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nw politie Lambo

Cool man. Ze rijden blijkbaar echt met die dingen.

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10073

De Italiaanse politie kreeg vandaag de sleutels van de allernieuwste Lamborgini Gallardo LP560-4, helemaal in Italiaans politie-uniform. De nieuwe “Gallardo Polizia” moet de oude vervangen, want die heeft intussen een stevige 140.000 km op de teller. In totaal rijden er nu 3 Lambo’s van de politie rond.

Filmpje :
    http://nl.youtube.com/watch?v=hSyclVxugkA

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Klopt, ben 2 jaar geleden of zo tussen Milano en Chiasso nog ingehaald door zo'n ding. Ziet er wel gaaf uit in het echt.

Comment

Foto is zo te zien vlak bij Modena genomen.

Comment

er zijn een wel wat meer locaties op de Po vlakte die er zo uitzien hoor.. Of herken je een plaatselijk kerkje?
        Forza!

Comment

Nee, maar na meer dan 100 km rijden flikkert ie uit elkaar. Dus moet het wel vlak bij Modena zijn. Duh. :)
          You know that reality is immaterial

Comment

ghehe :)

Ik heb ze tijdens m'n half jaar in ItaliŽ ook veelvuldig over de A1 zien denderen, en het is toch wel indrukwekkend. Geeft meer sjeu dan een hollande politie astra zeg maar :)
            Last edited by Scudetto; 30-10-08, 18:03.
            Forza!

Comment

Hoorde het ook op de radio...

Zal wel een wachtlijst zijn voor de sleutels...
              Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Waar zijn de tijden gebleven dat we in NL met de 911's reden?
                Dat was echt over heel de wereld bekend en alle politiekorpsen waren daar jaloers op.
                Iemand die ik ken heeft erin gereden en die werd ooit tijdens een vakantie in de USA aangehouden omdat hij te hard reed. Hoop moeilijk gedoe, maar toen ze in z'n portemonnee een foto vonden van hem in uniform bij zijn 'dienstauto' kreeg het gesprek een hele andere wending. Ineens respect alom en die verontschuldigingen in de gloria. Best grappig verhaal, wel echt gebeurd. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                  Iemand die ik ken heeft erin gereden en die werd ooit tijdens een vakantie in de USA aangehouden omdat hij te hard reed. Hoop moeilijk gedoe, maar toen ze in z'n portemonnee een foto vonden van hem in uniform bij zijn 'dienstauto' kreeg het gesprek een hele andere wending. Ineens respect alom en die verontschuldigingen in de gloria. Best grappig verhaal, wel echt gebeurd. :-)
                  Voor respect en verontschuldigingen in de gloria was het lidmaatschap van de International Police Association al genoeg... ;-)

Met 120 mph de stateline tussen Texas en Arkansas( Texarkana..) overgaan is geen goed plan... ( staandehouding als in een film, inclusief de getrokken wapens ...)

Ik werd overigens in 1987 niet aangenomen bij de Porschegroep omdat ik niet getrouwd was en geen kinderen had, dus automatisch ook geen groot verantwoordelijkheidsgevoel bezat om in een Porsche 911 te rijden... ( maar werd later nog wel gebeld omdat "men" had gezien dat ik in een Corvette wegreed :-) )
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Working...
                  X