De sfeer die de filmpjes uitstralen.......
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mooie filmpjes italiaanse auto's
Collapse
X
-
-
Dit is een favoriet van mij, een geweldig verhaal hoe men toen nog met deze auto's reed....helaas geen geluid van de Ferrari's
Stephen Mitchell narrates footage shot by Peter Helm of Stephen's GTO at Willow Springs Raceway and in the canyons of Los Angeles.
Videos: 2 Ferrari 250 GTO on Mulholland Drive Period Vintage Videos + 1 Bonus
Here we have former Ferrari 250 GTO owner Stephen Mitchell and his fellow Ferrari owner friends who gathered together in either 1969 or 1970 to shoot a couple of 8MM films. They filmed themselves driving their cars on the infamous Mulholland Drive and also at Willow Springs International Raceway, using a California Spyder as their camera chase car. Ahhh, to be only 19 years old and own a 250 GTO to toss around Southern California at the time, which was absolutely wide open back then. Pure automotive bliss. Surely, they had no idea that these cars would be worth approximately $40 million each in today’s current market. If they did, hopefully that wouldn’t have made an impact on how much fun they had with their cars.
Comment
-
Jambers bezoekt Ferrari & Lambo eigenaren
Je krijgt het zo niet gescript :-) Wat een types :-)Hubraum statt Spoiler
Comment
-
-
Verplichte kost voor iedere liefhebber van Italiaanse klassiekers. Zo, eigenlijk kunnen we daar het bericht mee afsluiten maar we zullen het nog even wat completer maken. Petrolicious heeft zichzel…
Video: Derek Hill over zijn Ferrari 250 GTO
april 30, 2014 -
Afbeelding-2.jpg
Verplichte kost voor iedere liefhebber van Italiaanse klassiekers. Zo, eigenlijk kunnen we daar het bericht mee afsluiten maar we zullen het nog even wat completer maken. Petrolicious heeft zichzelf, als je het ons vraagt, overtroffen met deze fantastische video van een Ferrari 250 GTO uit 1964.
‘Een’ Ferrari 250 GTO is wellicht nog te algemeen want het gaat hier om de 250 GTO waarmee F1-kampioen Phil Hill (1927-2008) diverse overwinningen wist te behalen tijdens grote races zoals de 2.000 km van Daytona. Hoe bijzonder is het dan dat zoon Derek Hill in deze video vertelt over het prachtige verhaal van deze auto, ondersteund door het fenomenale geluid van de 3-liter V12.
Afbeelding-3.jpg
Wat ons betreft het mooiste zijn de schitterende rijbeelden waar duidelijk te zien is dat Hill junior de Ferrari echt de sporen geeft. Een waar genot voor autoliefhebbers! Zet je speakers écht voluit deze keer, als je dit niet mooi vindt klinken kunnen je speakers daarna gerust marktplaats op!
Comment
-
Bedankt 58_Spyder, geweldig filmpje!
Comment
-
Echt fraai geluid. (Zag 't filmpje eerst op BaT voorbij komen.) Zou deze 't zelfde geluid maken (voor minder geld);
$_12.JPG$_12.JPG
1965 Ferrari Other 330GT
FERRARI 250 GTO SERIES 2 RECREATIONThe best way to make a small fortune in racing is to start with a large one and work down from there.
Gotta work on the nut behind the wheel before you start fixing bolts on the car.
I was doing fine until about mid-corner when I ran out of talent.
Comment
-
Ha ik 't vanavond ook nog met A35 over. Die carrosserie doet mij inderdaad ook heel weinig. 't geluid daarentegen is echt fraai, en ik denk dat 't ook wel prima rijdt...The best way to make a small fortune in racing is to start with a large one and work down from there.
Gotta work on the nut behind the wheel before you start fixing bolts on the car.
I was doing fine until about mid-corner when I ran out of talent.
Comment
-
Jizz. In. My. Pants. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarcH Bekijk berichtDe beelden zijn fraai. Dat zit over het algemeen ook wel goed bij Petrolicious. Het geluid is ook dik in orde. Maar de carrosserie van deze 250 GTO doet mij niet zo veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinutemanDat is niet zo ingewikkeld.
Reageren op discussie en youtube link plakken nadat je op het filmicoontje hebt geklikt ? (middelste rij iconen 5e van achteren)
Comment
-
Comment
-
Driving home from the Grande Giro. Back in Germany we pushed the throttle.More on: https://www.facebook.com/LamborghiniAnniversaryLive
Schitterend hoe die V12 uitgewrongen wordt op de autobahn! Doet me denken aan mijn eigen M5, de helft van de cylinders maar ook bloedende oren dankzij zo'n schreeuwende motor omdat je de laatste 100 toeren eruit wringt bij snelheden van ruim boven de 200km/h. Dat kan modern spul gewoon never nooit evenaren. :)
Comment
-
Je moet even door het gelul heenkijken, maar dan zie je imo wel een heel mooie auto.Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.
Comment
-
Ha, zeker Hans! Maar op zich had ik in dit geval graag wat meer gehoord en gezien van de betreffende auto. Maar de filmpjes en kennis van Jay worden ook hier zeker gewaardeerd.Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.
Comment
-
En mooi van verhaal van een geweldige kerel: James Glickenhaus. Het gaat niet puur om Italiaanse auto's, maar er komt genoeg voorbij dat het in dit draadje past.
Een kijkje in de collectie van James Glickenhaus
Door redactie Autovisie
VIDEO - Hij is een automan, zo zegt hij zelf en dat kan wel eens de understatement van het jaar zijn. De Amerikaan James Glickenhaus heeft namelijk één van de meest exclusieve autoverzamelingen ter wereld en nu kunnen we een kijkje nemen in zijn garage.
De heren van Fast Lane Daily brachten een bezoekje aan de heilige stalling van Glickenhaus. Tussen historische racers als de Ford Mark IV en de Ferrari P3/4 staat daar ook de P4/5. een door Pininfarina gebouwde straatracer op basis van de Ferrari Enzo. Een uniek model dat speciaal voor hem is gebouwd. Daar heeft Glickenhaus ook een raceversie van: de P4/5 Competizione waarmee hij deelnam aan de 24 uur van de Nürburgring.
Nieuw project
Tenslotte licht hij aan het einde van de video ook nog even een tipje van de sluier op van zijn laatste project. Hij is namelijk bezig met de bouw van een compleet nieuwe auto die in 2015 moet meedoen aan de 24 uur van de Nürburgring en daar moet strijden voor de overall overwinning. Autovisie volgt exclusief de ontwikkeling en de bouw van deze bijzondere auto en in Autovisie nummer 10 begin mei was daar het eerste deel van te lezen. Binnenkort zal het tweede deel van dit ongelofelijke avontuur verschijnen, dus hou Autovisie goed in de gaten! Tot die tijd kun je hieronder genieten van de indrukwekkende collectie van Glickenhaus.
Comment
-
Ferrari 312 PB
Draai het volume omhoog of zet een koptelefoon op: deze Ferrari 312 PB betovert je met zijn unieke geluid. De 312 PB is een sportief prototype dat in 1971 geďntroduceerd werd door Ferrari in de wereld van de sportwagens. Hij behaalde alle overwinningen in het seizoen 1972 behalve de 24 uren van Le Mans.
Meer problemen dan jouw Twingo
Deze Ferrari nam niet deel aan de 24 uren van Le Mans om dezelfde reden waarom de eigenaar van dit exemplaar, Steven Read, twijfelde aan de aankoop: een problematische betrouwbaarheid. De 312 PB heeft twaalf cilinders in lijn (dus niet in V) uit de Formule 1 van destijds. Zeer krachtig, maar deze motor heeft voortdurend de zorg van gekwalificeerd personeel nodig.
Helden achter het stuur
Dat hield deze auto niet tegen om de nodige overwinningen te boeken met grote namen zoals onze landgenoot Jacky Ickx, Clay Regazzoni, Carlos Reutemann, Ronnie Peterson en Mario Andretti. En wie blijft ongevoelig voor zijn geluid? Jij misschien? Laten we jou even charmeren met deze mooie video van het Amerikaanse Petrolicious
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 58_spyder Bekijk berichtFerrari 312 PB
De 312 PB heeft twaalf cilinders in lijn (dus niet in V) uit de Formule 1 van destijds. Zeer krachtig, maar deze motor heeft voortdurend de zorg van gekwalificeerd personeel nodig.'07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.
Comment
Comment