Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet alles uit ItaliŽ is mooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ton van S
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht

    De Alfa 2300 Rio is ook zo'n lelijk obscuur apparaat.
    Maar kwam dan ook NIET uit ItaliŽ :-)



    http://en.wikipedia.org/wiki/F%C3%A0...nal_de_Motores

    Leave a comment:


  • floris_s
    replied


    De Alfa 2300 Rio is ook zo'n lelijk obscuur apparaat.

    Leave a comment:


  • Lennart
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
    http://www.koopjeskrant.be/alfa_rome...d20930596.html

    Voila, een sportuitvoering nog wel... :-)
    LOL! Knap werk!
    Herentals, daar zat ik vorige week 10 km van vandaag, had ik wel willen zien dat ding. In elk geval niet zo erg als je hier schade mee rijdt, maar eentje vinden in goede staat met kenteken is lastiger hoor. Lijkt ne dat deze wat lastiger op NL kenteken te krijgen is.

    Leave a comment:


  • floris_s
    replied
    De Antas V8 (ook van Faralli & Mazzanti) is ook een Italiaan waarvan je hoopt dat er weinig van gebouwd worden...





    En een auto die bijna obligaat is in draadjes zoals deze...

    Leave a comment:


  • slibbe
    replied
    Tja. Dan is een Stanza Racer nog interessanter. Maar niet te vinden.

    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    lol, een Arna-racer. :-)

    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    http://www.koopjeskrant.be/alfa_rome...d20930596.html

    Voila, een sportuitvoering nog wel... :-)

    Leave a comment:


  • Lennart
    replied
    Ik noemde hem net in het Brera en Spider draadje.
    Probeer er maar eens een te vinden! :)

    Leave a comment:


  • Cobraman
    replied
    Als ik Alfa was dan zou ik mij schamen:

    http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=52&i=19141

    vreselijk misbaksel.

    Leave a comment:


  • Hansv
    replied
    Ha, die Harry;

    "Faralli&Mazzanti hebben de cilinderinhoud vergroot van 5,0 naar 5,8 liter en het motormanagement aangepast. Zodoende komt het vermogen uit op 630 pk, het koppel bedraagt 630 Nm."

    Ja, ja....

    Leave a comment:


  • slibbe
    replied
    Hoe licht is deze lichtgewicht?

    Doet denken aan de Mega's maar dan lelijker.

    Goede timing overigens. Of 1 april valt vroeg in Italie.

    Leave a comment:


  • Harry
    started a topic Niet alles uit ItaliŽ is mooi

    Niet alles uit ItaliŽ is mooi

    Kijk maar. :-)
    Laten we hopen dat die hyper-exclusief blijft...

    http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10593



    "Wilt u ťcht iets bijzonders onder de kerstboom? Klop dan eens aan bij Faralli & Mazzanti (F&M) in Toscane. Zij gaan de hyperexclusieve Vulca S bouwen.
    Faralli&Mazzanti heeft van de op zín zachtst gezegd Ďopvallendeí GT een echte lichtgewicht gemaakt. Niet alleen het chassis is van aluminium, ook de carrosserie is van dit materiaal. In het Toscaanse atelier wordt dit met de hand geklopt. De Vulca S is 4,83 meter lang, 2,00 meter breed en 1,35 meter hoog. De carrossier gebruikt lichtmetaal met een diameter van 21 inch.
    Het barokke uiterlijk van de Vulca S is dan misschien voor sommigen een brug te ver, met de techniek zit het wel snor. De GT wordt aangedreven door een V10 uit de BMW M5 en M6. Faralli&Mazzanti hebben de cilinderinhoud vergroot van 5,0 naar 5,8 liter en het motormanagement aangepast. Zodoende komt het vermogen uit op 630 pk, het koppel bedraagt 630 Nm. De Vulca S sprint in 3,9 seconden naar 100 kilometer per uur, de topsnelheid bedraagt 335 kilometer per uur.
    Faralli&Mazzanti gunt de auto zín publieksdebuut op de Luxury&Yachts Show van Vicenza, die op 6 januari aftrapt. De prijs zonder belastingen ligt op 400.000 euro, maar wie interesse heeft moet snel zijn. Er worden namelijk maar tien exemplaren gebouwd.
    "
Working...
X