Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Abarth Coupe
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Op 500/Panda FWD platform. Tja... ziet er leuk uit, maar een sportwagen kan het niet zijn...
Ze zouden hier het X1/9 trucje moeten uitvoeren. Een middenmotor-coupe maken door de dwarsgeplaatste motor met subframe en al uit een standaard FWD voor de achtaras te plaatsen. Maarja dat zal wel teveel kosten...
-
-
Teveel lijntjes, concaven en openingen in het ontwerp. Er klopt helemaal niets van, blergh. Hij kan wel heel mooi worden, door hem simpelweg wat saaier te maken. Niet die afgeplatte achterspatborden, icm met de old school mustang mk1 of nieuwe Ferrari concaaf in de flanken. En die gaten in voor en achterbumper vind ik ook lelijk. Het mag gewoon wel wat meer op een Fiat (500) lijken. De 500 vind ik te hoog, deze is lekker laag. Ondanks de FWD setup, moet 't leuk sturen, want de Panda/500 sturen ook leuk. Pk gewichtsverhouding zijn ook prima in Abarth uitvoering. Het ziet er alleen nog niet uit.
Comment
-
-
Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk berichtOp 500/Panda FWD platform. Tja... ziet er leuk uit, maar een sportwagen kan het niet zijn...
Ze zouden hier het X1/9 trucje moeten uitvoeren. Een middenmotor-coupe maken door de dwarsgeplaatste motor met subframe en al uit een standaard FWD voor de achtaras te plaatsen. Maarja dat zal wel teveel kosten...Oliestoken voor het goede doel
Comment
-
-
Oja, hij ziet er wel kek uit, net als de Barchetta... Verder blijft het speculeren. Er wordt continu de hoop gegeven dat er een middenmotor of RWD platform komt, maar uiteindelijk zal er wel weer een FWD panda onderstel gebruikt worden. Die verhalen kennen we nu zo langzamerhand.Last edited by Elentinos; 29-10-10, 12:24.
Comment
-
-
Een Fiat Barchetta was ook FWD, en die reed toch echt niet verkeerd. In die hoek zie ik die Abarth eigenlijk ook wel.Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Ik krijg ALLES om een paal, Stefan.
Zo, tot zover de loepzuivere vrijdagmiddagvoorzet. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtIk krijg ALLES om een paal, Stefan.
Zo, tot zover de loepzuivere vrijdagmiddagvoorzet. :)
mis :-)Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
-
Dus op jaspers opwippertje, steekt cm bijna zijn ogen uit op de paal.
Zal ik er dan even een parkeerterrein en een struikje bijdoen, kunnen de jongens zonder bmw ook weer eens los...
*brrrrr* Zoekt vork *brrr*
Comment
-
-
Die abarth doet me hier heel erg aan denken, ook geen fijn idee.
Comment
-
Comment