Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abarth Coupe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Abarth Coupe

Meer info:
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Op 500/Panda FWD platform. Tja... ziet er leuk uit, maar een sportwagen kan het niet zijn...

Ze zouden hier het X1/9 trucje moeten uitvoeren. Een middenmotor-coupe maken door de dwarsgeplaatste motor met subframe en al uit een standaard FWD voor de achtaras te plaatsen. Maarja dat zal wel teveel kosten...

Comment

Eens. Waarom kon dat toen wel goedkoop, en nu niet meer?

Ik denk wel eens: wat was er van de barchetta geworden als ze er wel een eenvoudige rwd van hadden gemaakt? Die was het ook net niet, hoe een fraai karretje dat ook was.

Comment

Teveel lijntjes, concaven en openingen in het ontwerp. Er klopt helemaal niets van, blergh. Hij kan wel heel mooi worden, door hem simpelweg wat saaier te maken. Niet die afgeplatte achterspatborden, icm met de old school mustang mk1 of nieuwe Ferrari concaaf in de flanken. En die gaten in voor en achterbumper vind ik ook lelijk. Het mag gewoon wel wat meer op een Fiat (500) lijken. De 500 vind ik te hoog, deze is lekker laag. Ondanks de FWD setup, moet 't leuk sturen, want de Panda/500 sturen ook leuk. Pk gewichtsverhouding zijn ook prima in Abarth uitvoering. Het ziet er alleen nog niet uit.

Comment

Geen Lotus techniek en ook geen onderstel van een KTM X-Bow. Dat de compacte tweezitter van Abarth er tegen 2012/13 komt is inmiddels officieel, maar wat
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Doet van voren wel erg veel op het liefdeskind van de S2000 en MX5 denken overigens.
            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
              Op 500/Panda FWD platform. Tja... ziet er leuk uit, maar een sportwagen kan het niet zijn...

Ze zouden hier het X1/9 trucje moeten uitvoeren. Een middenmotor-coupe maken door de dwarsgeplaatste motor met subframe en al uit een standaard FWD voor de achtaras te plaatsen. Maarja dat zal wel teveel kosten...
              Zeg maar een Renault Sportspider, maar dan van Abarth?
              Oliestoken voor het goede doel

Comment

Ik vind dit toch wel erg cool hoor!!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oja, hij ziet er wel kek uit, net als de Barchetta... Verder blijft het speculeren. Er wordt continu de hoop gegeven dat er een middenmotor of RWD platform komt, maar uiteindelijk zal er wel weer een FWD panda onderstel gebruikt worden. Die verhalen kennen we nu zo langzamerhand.
                  Last edited by Elentinos; 29-10-10, 12:24.

Comment

Maar een Panda 100hp rijdt goed hoor!
                    Dat i.c.m. een lager zwaartepunt en een cool uiterlijk kon wel eens een leuke auto betekenen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Een Fiat Barchetta was ook FWD, en die reed toch echt niet verkeerd. In die hoek zie ik die Abarth eigenlijk ook wel.
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Voor jou ook wel zo veilig. :)
                        You know that reality is immaterial

Comment

Ik krijg ALLES om een paal, Stefan.

Zo, tot zover de loepzuivere vrijdagmiddagvoorzet. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                            Ik krijg ALLES om een paal, Stefan.

Zo, tot zover de loepzuivere vrijdagmiddagvoorzet. :)
                            *kopt op de paal*

mis :-)
                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Dus op jaspers opwippertje, steekt cm bijna zijn ogen uit op de paal.

Zal ik er dan even een parkeerterrein en een struikje bijdoen, kunnen de jongens zonder bmw ook weer eens los...

*brrrrr* Zoekt vork *brrr*
                              http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Die abarth doet me hier heel erg aan denken, ook geen fijn idee.

http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎