Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini LP 560

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lamborghini LP 560

Vandaag op de bijrijderstoel gezeten van dit apparaat.........

Raket
    katapult
    V10 is sensationeel

acceleratie ongeevenaard

normaal, sport..........corsa stand. dat laatste staat garant voor wielspin op bizarre snelheden.

in wit is ie de kleur.

wat een apparaat.
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

lucky bastard!!
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Gaaf man!!!!
      Mijn zwager heeft ook eens een weekend een LP560 mee gehad en heeft daar ook gewoon 300km/u mee gereden op de autobahn.
      Hij woont in Munchen en komt regelmatig bij de Lamborghini-fabriek i.v.m. zijn werk. Helaas kon ik dus niet even mee rijden toen, maar dat komt misschien/hopelijk nog wel een keer.

Wit is echt gaaf voor zo'n ding! Heb je foto's?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

dit is de auto waar we kort ingereden hebben bij hessing (filmpje is niet van mij).

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

geluid is magnifiek en de trekkracht beestachtig.

zo ie zo leuk om dat pand van binnen te zien. Werkelijk schitterend.

ritje was kort maar krachtig zullen we maar zeggen.........ik was met een vriend van mij die een AM V8 heeft.
        Last edited by 6bakkie; 18-01-09, 11:27.
        Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

En toen was 'ie net teruggebracht door Petrolhead. Die hadden 'm getest, samen met een rode F40!

Komt 'ie Harry! :-) http://www.petrolhead.nl/2008/08/vid..._goes_here.php

Comment

Gezellig...

HARRY !!!!!!
            Veritatis simplex oratio est

Comment

ik vind het een KWAL van een kerel, maar hij heeft toch altijd leuke auto's in zijn programma

Comment

Wat lijken die autootjes ook klein als die gast er naast staat, haha.

Maar als ik toch een slordige 3 ton stuk te slaan had aan een fun-auto dan zou ik toch echt geen auto met 4WD kopen. En al helemaal niet eentje met een Audi-interieur! Nee, als ik moest kiezen tussen deze 2 zou ik toch echt de F40 nemen. Gewoon zoals een sportauto bedoeld is, geen luxe, geen geluidsisolatie en geen overbodig gewicht aan luxe of aandrijflijn. Als je dit kunt betalen, dan heb je écht wel geld om een luxe Quattroporte o.i.d. voor dagelijks te betalen.

En áls 't dan een nieuw model moet zijn? Dan toch maar een Scuderia ofzo.
                Komt hier nou een model van zonder 4WD en met een kaalgeplukt interieur dan is de keuze een stuk moeilijker.
                Giulia 1600 Super '65
                Abarth 595 Competizione '15

Comment

dat is toch geen vergelijking? Een nieuwe Lambo of een F40? Denk dat niemand ooit voor die keuze zal staan. Eerder én én.

Comment

Hmm, in die markt zou ik op zoek gaan naar een LM002, hoewel als het reliable moet zijn heb je daar natuurlijk niks aan. En voor het circuit wat ander leuks, Atom of zo :)

Maar ja, Lamborghini is gaaf, al vond ik het geluid van de R8 mooier zaterdag.
                    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎