Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Mito homo-auto 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alfa Romeo Mito homo-auto 2009

Opnieuw hebben homoseksuele autoliefhebbers een Alfa Romeo tot Gay Car ofwel homo-auto van het jaar gekozen: Gay Car 2009 is de Alfa Romeo Mito.

De MiTo 17.495
    Ook in 2007 was het Italiaanse automerk favoriet: winnaar was toen de Alfa Romeo Spider. Alfa Romeo Mito Mito: Gay Car 2009

Italianen doen het goed bij homo's want vorig jaar won de nieuwe Fiat 500. Stemmen kon via de website van Ledorge, een club in Bezons in Frankrijk die samen met gayklassiekerclubs in heel Europe, zoals de Netherlandse GCCC en het Duitse Queerlenker, bijeenkomsten voor klassieke auto's en Concours d'Elegances organiseert. De Mito versloeg met een neuslengte de nummer 2, Volkswagen Scirocco. Drie werd de Lancia Delta.

De Mito is een echte 2+2, vindt Ledorge. ‘Duidelijk gericht op stelletjes en vrijgezellen. Zeker als je de nauwe toegang tot het kleine achterbankje in aanmerking neemt.'

Bron: Automobielmanagement.nl

Ha, die Gummers;

"Duidelijk gericht op stelletjes en vrijgezellen. Zeker als je de nauwe toegang tot het kleine achterbankje in aanmerking neemt."

Cue CM/TM.
    Scherven brengen gelul.

Comment

[CMTM]

Ah, Mito is dus Italiaans voor mietje. Weer wat geleerd!

[/CMTM]
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

*edit*

Viespeuk Hans was me al voor, zie ik nu
        You know that reality is immaterial

Comment

Zou me geen reet boeien! Was de SL 55 AMG dat ook niet?
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

ET die een woordspeling maakt, zonder dat ie het weet... :)
            Oliestoken voor het goede doel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
              ET die een woordspeling maakt, zonder dat ie het weet... :)
              jazeker wel
              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                Zou me geen reet boeien! Was de SL 55 AMG dat ook niet?

Moet je KotC ff vragen. :)
                You know that reality is immaterial

Comment

Working...
                X