Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini Murçielago LP670.
Collapse
X
-
-
Ik heb een keer de wieldoppenversie gezien/gehoord, die kwam hier voor de Werkstor voorbij blubberen met de V12 net boven stationair. Wat. Een. Geluid. Hoe het rijdt, weet ik allemaal niet, maar als het gaat om indruk achterlaten, wint ie hands-on van bijna alles...You know that reality is immaterial
Comment
-
Ha, die Stephan;
Mee eens, misschien wel de meest indrukwekkende supercar van het moment. Ik weet nog precies de eerste keer dat ik dat monster op de IAA 2001 live zag, en dan gelijk in tweevoud; een zwarte en een metallic gele, op twee contra roterende draaischijven, goeddeels in het donker met alleen die twee beesten in de felle schijnwerpers. Wat een impact!
Ik zou bij de nieuwe alleen die grote stortkoker achteronder laten vervangen door het soort eindpijpen van de eerste generatie. Ah, dromen....Scherven brengen gelul.
Comment
-
Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
OMFG, wat een gaaf geluid! Lijkt wel een oude F1 V12.
2 jaar geleden was ik bij de FIA GT op Zolder en daar reed Peter Cox mee in zijn Murcielago. Met afstand de best klinkende auto van het startveld, met ook de grootste vlammen uit de uitlaten.Giulia 1600 Super '65
Abarth 595 Competizione '15
Comment
-
hier in Nijmegen op t industrieterrein, rijden (lees:raggen) vaak auto's van dit kaliber rond.
Uiteraard met groene platen of heel soms een Duits kenteken.
Tot vorige week had het geluid van de Lambo's mij het meest bekoord, maar toen was er ineens een 599...
Das ook net of je een F1 training zit te kijken. De klappen bij terugschakelen zijn überge*lprivé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk berichtOMFG, wat een gaaf geluid! Lijkt wel een oude F1 V12.
2 jaar geleden was ik bij de FIA GT op Zolder en daar reed Peter Cox mee in zijn Murcielago. Met afstand de best klinkende auto van het startveld, met ook de grootste vlammen uit de uitlaten.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk berichthier in Nijmegen op t industrieterrein, rijden (lees:raggen) vaak auto's van dit kaliber rond.
Uiteraard met groene platen of heel soms een Duits kenteken.
Tot vorige week had het geluid van de Lambo's mij het meest bekoord, maar toen was er ineens een 599...
Das ook net of je een F1 training zit te kijken. De klappen bij terugschakelen zijn überge*l
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk berichtDat moet je me toch eens uitleggen gait156! Ik woon in Nijmegen, maar ik heb nooit last hiervan helaas! Welk industrieterrien en wie zijn die gasten?! Ik wil dat ook zien!!
Daar zitten heul veul vrachtwagenhandelaars. En die kunnen hun zwarte geld heel goed kwijt aan dit soort auto's. Minstens 2x per week wel iets bijzonders (SLS AMG, Lambo, Ferraro, etc)privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk berichtSloperijen bedoel je! Hmm, daar ga ik 's avonds nog weleens een potje driften, maar nog nooit exoten daar gespot!
Toch eens vaker rondje doen daar.
Sloperijen maar vooral veel handelaren in gebruikte vrachtwagens (export)privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi
Comment
-
Leuk artikel (3 delen): "I bought a film-famous Murcielago for $80K, and then things got weird"
Achteraf kwam hij toch wat duurder uit dan die 80K dollar :-)
Comment
Comment