Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfaspeed meeting/rit 2009 20 septembers as.!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alfaspeed meeting/rit 2009 20 septembers as.!!!

Zo ik heb de knoop doorgehakt en ga een Alfaspeed meeting/rit organiseren voor 20 september 2009!

Meeting/rit is bedoeld voor alle 105 Alfaatjes, maar ouder mag ook natuurlijk
    Ik beloof dat ik jullie niet teleur ga stellen en er iets moois van ga maken het enige wat ik nodig heb is inschrijvers, jawel veel inschrijvers en een beetje mooi weer hopenlijk!
    De start zal zijn in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen) bij ARENTSEN MEUBELEN die koffie en vlaai aanbiedt!
    Ben op dit moment aan het bedenken welke kant de rit op gaat en laat dat zsm. weten...

Ben trots dat ik ook al meteen een sponsor heb gevonden: ALFAHOLICS
    Max en Andrew thanks for your help guys!

Meer sponsoren zijn welkom natuurlijk, alle kleine beetjes helpen

Overigens heeft Petje 75 (DRUKKERIJ ALFABET UIT GOIRLE) toegezegd te helpen met het sponsoren van de rallybordjes! waarvoor hulde!!

IDEE MEDIA UIT GROENLO gaat de rallyboekjes verzorgen/sponsoren

GR AUTOTECHNIEK UIT DIEREN heeft zich ook gemeld als sponsor!Alberic bedankt

Nou wie komen er allemaal:

1. ErwinGTA - GTA replica groen en......Romeo 2 pick-up 1962 *bevestigd
    2. Carlo Abarth - Giulia 1300 super, wit
    3. Sieger de Haan - een 105 * bevestigd + betaald 2 personen
    4. Veloce/Rik - Giulia 1600 Super '65, groen *bevestigd + betaald 2 personen
    5. Don Bubbles!/Patrick - GTV2000 '74 rood of Spider rood *bevestigd
    6. Giulia2000TS/Dirk - Giulia Super '76 * bevestigd
    7. SQUADRA LEO - Ti 2100, Blauw (ovb.)
    8. Carabinieri/Aad - Pino *bevestigd
    9. Federico - GTA Stradale replica in wording, groen *bevestigd
    10. Stijn - 1750 GTV okergeel
    11. Peter Nimwege - 1300 ti *bevestigd
    12. GC - de Matoranje heel misschien met een Bert
    13. Gerrit Verkroost - Giulia Nuova rood * bevestigd
    14. - Giulia Station/ GTV2000
    15. Jan Spider 2000 coda tronca '78 (of indien klaar Giulietta Spider)
    16. Cobi Spider 1600 coda tronca '74
    17. rjfschmitz - Giulia, wit * bevestigd + betaald 2 personen
    18. peterberg - Giulia * bevestigd + betaald 2 personen
    19. Jimmy Giulia 2.0 grigio medio *bevestigd + betaald 1 persoon
    20. Indaco - Giulia Nuova 2.0 *bevestigd + betaald 1 persoon
    21. Alberic Gilissen * bevestigd + betaald 2 personen
    22. edwinvanpoeijer - Spider 2000 *bevestigd + betaald 2 personen
    23. Rene de Groot - Giulia 2.0 1972 *bevestigd
    24. Mike Hoose - Giulia Nuova grijs
    25. Diciassettecinquanta - Gtv 1750 of Spider *bevestigd + betaald 1 persoon
    26. Fargo - Giulia Super 2.0 *bevestigd + betaald 2 personen
    27. AlexGiulia - Giulia Super 1973 *bevestigd + betaald 2 personen
    28. Ron - Giulia 1600 Super 1971 *bevestigd
    29. Sander - Giulia Super en ......Squadra Bianca racer *bevestigd
    30. Petje 75 en Han - Giulia Super 2.0 '71 en/of GT1300 Grigio *bevestigd
    31. Peddy Forza Giulia - Blue Ollandese Giulia 2000. *bevestigd
    32. Mark GTV - Bertone (ovb)
    33. Gert - Giulia Super
    34. Dax - Giulia Super beige cava 1970 *bevestigd
    35. Jan 8C - Gt 1300 junior 1970 * bevestigd + betaald 2 personen
    36. Lennart - Duetto blauw
    37. @[email protected] Giulia Nuova Super *bevestigd
    38. Cor - GTV 2000 blauw 1974 *bevestigd + betaald 2 personen
    39. Pinin01/Erik - Spider 2000 Veloce 1973 *bevestigd
    40. Italofreak/Arjen - Spider 1750 1971 *bevestigd
    41. GiuliaReis - 1300 Ti
    42. Marga/Evert - GT 1300 junior, rood
    43. Ad - GT 1300 junior lusso 1975, rood
    44. Ivos - Giulia Super Nuova 1977, groen *bevestigd
    45. Raoul - Giulia Super Nuova 1975, metallic grijs * bevestigd + betaald 2 personen
    46. Carlijn (Erwins GF) - Giulia Super 2.0 * bevestigd + betaald 2 personen
    47. Harold - Giulia 1300ti 1968 * bevestigd + betaald 2 personen
    48. John Habraken - GT 1600 junior 1972 faggio * bevestigd
    49. Martijn Loeffen - Giulia Super
    50. Dennis Rietveld - Alfa Sprint GT 1964 *bevestigd + betaald 1 persoon
    51. JPA - Alfa Duetto 1969 *bevestigd + betaald 2 personen
    52. 2.0TS Alfa GTV 2000 *bevestigd
    53. Mia Giulia - Giulia Nuova 2.0 TS *bevestigd
    54. Sportnokken - Brievenbusje 1970 *bevestigd + betaald 2 personen
    55. Giel - GT 1300 junior 1975 rood *bevestigd + betaald 2 personen
    56. Stephen - Giulia 1300 ti grijs * bevestigd + betaald 2 personen
    57. Mart Luiten - GTV 1750 1970 Grigio Medio *bevestigd + betaald 2 personen
    58. Jeroen Franssens - Giulia 1978 rood *bevestigd
    59. ArnoB - Giulia 1300 Super 1972 * bevestigd + betaald 2 personen
    60. Jan Hollestein - Giulia Super Nuova 1977 wit * bevestigd + betaald 2 personen
    61. GiuliaReis - Giulia wit * bevestigd
    62. Arjan - Bertone GTA replica rood * bevestigd + betaald 2 personen

etc

update 19 mei!
    Inmiddels de lunchplek bezocht en gereserveerd in een mooie omgeving!
    Prijs van de lunch is bekend: 12,50pp incl.onbeperkt koffie/thee/melk/karnemelk.
    Overigens mogen kinderen TOT 12 jaar voor de helft meedoen met de lunch!
    Koffie en vlaai bij start is gratis en wordt bij mij op de zaak aangeboden.
    Verder ook al de grove lijnen van de rit gedaan, deze wordt echt leuk!!!

etc

Groet Erwin
    ps. dit evenement is te volgen op www.alfaspeed.nl
    Last edited by ErwinGTA; 08-09-09, 17:55.

Nou, Lennart.... ;)
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Comment

Mooi, je had mijn pm gelezen dus? :-)
      Je hebt al veel deelnemers man! Cool!

Lennart moet sowieso meedoen natuurlijk en Gijs heeft ook zo'n ding.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Gijs heeft ook zo'n ding ja, maar Gijs zit dan mooi op Goodwood :)
        Oliestoken voor het goede doel

Comment

Ja, opvallend veel mensen met zo'n ding hier hè.

Harry, ik kan de huisige eigenaar van je witte ex eens polsen of jij 'm anders mag lenen die dag...;-)
          Giulia 1600 Super '65

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
            Mooi, je had mijn pm gelezen dus? :-)
            Je hebt al veel deelnemers man! Cool!

Lennart moet sowieso meedoen natuurlijk en Gijs heeft ook zo'n ding.
            Gaat Lekker Harry he inmiddels al weer een paar erbij :-)
            Uiteraard moet Lennart ook mee, die heeft sowieso een vracht 105jes, dus die moettie maar in de verhuur kieperen, dan kunnen er nog meer meedoen!
            Wordt een gaaf daggie!!!

Comment

Opvallend ook hoeveel aanmeldingen er meteen komen. Maar het leuke van de Alfaspeed-kliek is dat bijna iedereen elkaar wel kent. Het is niet zo massaal als het algehele SCARB-forum wat het weer gezellig maakt.
              Giulia 1600 Super '65

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                Ja, opvallend veel mensen met zo'n ding hier hè.

Harry, ik kan de huisige eigenaar van je witte ex eens polsen of jij 'm anders mag lenen die dag...;-)

Dat zou wel leuk zijn idd. :-) Die auto reed echt heerlijk!! En was sowieso supermooi. Maar ja, soms moet je iets verkopen he?..

Alfa Giulia 1300 (1966)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik zal eens gaan polsen of hij zelf niet meedoet.
                  Er is een kliek die naar Goodwood gaat dat weekend, dus er is wel een kans dat hij ook gaat en "dat ding" meeneemt. Maar vragen kan altijd. ;)
                  Giulia 1600 Super '65

Comment

Oke, je vraagt een Nijmegenaar mee te doen aan iets waar het woord *proest* Arnhem in voorkomt! :-)

Comment

Je hebt anders heel wat pizza's op in Arnhem scheinheiligerd :-)

Comment

Voor pizza's maak ik een uitzondering uiteraard :-).

Comment

Ik zie 4 105jes in je onderschrift maar nog geen enkele inschrijving:-(
                          Kom op man pizzavreter, velen gingen je inmiddels voor ;-)

Comment

Had je me nog niet opgeschreven dan?

Comment

Zo vrij ben ik natuurlijk niet :-)
                              Wil je meedoen? En zoja met welk 105je?
                              Ciao!

Comment

Ga maar uit van de Duetto, als het slecht weer blijkt de 20ste neem ik iets anders mee.

Comment

Ok toppie! Lennart zal je erbij zetten met de Duetto, en zolang de vervanger maar een 105je is is het prima!;-)

Comment

Dus met een Giulietta Sprint word ik straks geweigerd? :-)

Comment

Neehoor ouder mag ook!;-)

Comment

En weer een paar toegevoegd! We gaan lekker!! :-)

Comment

Nummer 41 is trouwens de oude auto van Harry. Helaas niet kunnen regelen dat hij erin kon rijden.

Ik vind 't aantal inschrijvingen wel ernstig! Bij de ritten van de Giulia105.nl (Amici) zijn doorgaans maar een fractie van het aantal leden aanwezig. Afgelopen Lustrumrit maar 15 inschrijvingen ofzo? :-s
                                          Giulia 1600 Super '65

Comment

En we gaan gewoon door! :-) :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                              Nummer 41 is trouwens de oude auto van Harry. Helaas niet kunnen regelen dat hij erin kon rijden.
                                              LOL :-)
                                              Wel gaaf dat hij meedoet!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

We zitten inmiddels op 50 auto's!!

Comment

Inmiddels heeft nr. 60 zich gemeld dus in principe VOL!
                                                  Echter heb nog een paar reserveplaatsjes;-)

Comment

Ik ben de bijrijder van Lennart dus ben er ook bij in principe!
                                                    Wordt vast gaaf.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Gezellig Harry wordt een leuk dagje!
                                                      Het wordt alleen een beetje groot!!!:-)
                                                      Zit al op 63 auto's, nog 2 en dan heeft de rest pech!;-)

Comment

Wat een succes man!! Erg leuk.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Kan ik ook mijn oude Giulia weer even zien en met de eigenaar praten.
                                                          Misschien zonde dat ik hem heb verkocht, maar hij is heel erg goed terecht gekomen!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                                            Ik ben de bijrijder van Lennart dus ben er ook bij in principe!
                                                            Wordt vast gaaf.

En BOB! ;-)

Comment

Lijst wederom bijgewerkt!

Het is bijna 13 september (uiterste betaaldatum), willen de mensen die nog niet betaald hebben dat vd.week ajb. ff regelen!?
                                                              Ik heb met de eigenaar vd.lunchplek afgesproken dat ik maandag het aantal lunches doorgeef !
                                                              Verdere info: Alfaspeed.nl bij evenementen!

Comment

Tussenstand 10 september:

1. ErwinGTA - GTA replica groen en......Romeo 2 pick-up 1962 *bevestigd
                                                                2. Carlo Abarth - Giulia 1300 super, wit
                                                                3. Sieger de Haan - een 105 * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                4. Veloce/Rik - Giulia 1600 Super '65, groen *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                5. Don Bubbles!/Patrick - GTV2000 '74 rood of Spider rood *bevestigd
                                                                6. Giulia2000TS/Dirk - Giulia Super '76 * bevestigd
                                                                7. SQUADRA LEO - Ti 2100, Blauw (ovb.)
                                                                8. Carabinieri/Aad - Pino *bevestigd
                                                                9. Federico - GTA Stradale replica in wording, groen *bevestigd
                                                                10. Stijn - 1750 GTV okergeel
                                                                11. Peter Nimwege - 1300 ti *bevestigd
                                                                12. GC - de Matoranje heel misschien met een Bert
                                                                13. Gerrit Verkroost - Giulia Nuova rood * bevestigd
                                                                14. - Giulia Station/ GTV2000
                                                                15. Jan Spider 2000 coda tronca '78 (of indien klaar Giulietta Spider)
                                                                16. Cobi Spider 1600 coda tronca '74
                                                                17. rjfschmitz - Giulia, wit * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                18. peterberg - Giulia * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                19. Jimmy Giulia 2.0 grigio medio *bevestigd + betaald 1 persoon
                                                                20. Indaco - Giulia Nuova 2.0 *bevestigd + betaald 1 persoon
                                                                21. Alberic Gilissen * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                22. edwinvanpoeijer - Spider 2000 *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                23. Rene de Groot - Giulia 2.0 1972 *bevestigd
                                                                24. Mike Hoose - Giulia Nuova grijs * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                25. Diciassettecinquanta - Gtv 1750 of Spider *bevestigd + betaald 1 persoon
                                                                26. Fargo - Giulia Super 2.0 *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                27. AlexGiulia - Giulia Super 1973 *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                28. Ron - Giulia 1600 Super 1971 *bevestigd
                                                                29. Sander - Giulia Super en ......Squadra Bianca racer *bevestigd
                                                                30. Petje 75 en Han - Giulia Super 2.0 '71 en/of GT1300 Grigio *bevestigd
                                                                31. Peddy Forza Giulia - Blue Ollandese Giulia 2000. *bevestigd
                                                                32. Mark GTV - Bertone (ovb)
                                                                33. Gert - Giulia Super * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                34. Dax - Giulia Super beige cava 1970 *bevestigd
                                                                35. Jan 8C - Gt 1300 junior 1970 * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                36. Lennart - Duetto blauw * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                37. @[email protected] Giulia Nuova Super *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                38. Cor - GTV 2000 blauw 1974 *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                39. Pinin01/Erik - Spider 2000 Veloce 1973 *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                40. Italofreak/Arjen - Spider 1750 1971 *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                41. GiuliaReis - 1300 Ti
                                                                42. Marga/Evert - Ferrari 308 Dino
                                                                43. Ad - GT 1300 junior lusso 1975, rood
                                                                44. Ivos - Giulia Super Nuova 1977, groen *bevestigd
                                                                45. Raoul - Giulia Super Nuova 1975, metallic grijs * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                46. Carlijn (Erwins GF) - Giulia Super 2.0 * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                47. Harold - Giulia 1300ti 1968 * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                48. John Habraken - GT 1600 junior 1972 faggio * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                49. Martijn Loeffen - Giulia Super
                                                                50. Dennis Rietveld - Alfa Sprint GT 1964 *bevestigd + betaald 1 persoon
                                                                51. JPA - Alfa Duetto 1969 *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                52. 2.0TS Alfa GTV 2000 *bevestigd
                                                                53. Mia Giulia - Giulia Nuova 2.0 TS *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                54. Sportnokken - Brievenbusje 1970 *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                55. Giel - GT 1300 junior 1975 rood *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                56. Stephen - Giulia 1300 ti grijs * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                57. Mart Luiten - GTV 1750 1970 Grigio Medio *bevestigd + betaald 2 personen
                                                                58. Jeroen Franssens - Giulia 1978 rood *bevestigd + betaald 1 persoon + 1 kind
                                                                59. ArnoB - Giulia 1300 Super 1972 * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                60. Jan Hollestein - Giulia Super Nuova 1977 wit * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                61. GiuliaReis - Giulia wit * bevestigd
                                                                62. Arjan - Bertone GTA replica rood * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                63. Witte - Bertone 2.1 GTJ wit * bevestigd + betaald 2 personen
                                                                64. Roeland van Leeuwen - 2000 GTV Bertone * bevestigd
                                                                65. Ron Farber - GTV 1980 * bevestigd
                                                                66. Arjan Strijbosch - Giulia Super 1971 * bevestigd

Comment

Working...
                                                                X