Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fiat Grande Punto Abarth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat Grande Punto Abarth


    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

  • #2
    Frecce Tricolori...
    Veritatis simplex oratio est

    Comment


    • #3
      Zeggeh, get your facts straight ET.
      Het is: Abarth Grande Punto.
      All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

      Comment


      • #4
        Wel gaaf hok hoor!

        Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)



        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
          Zeggeh, get your facts straight ET.
          Het is: Abarth Grande Punto.
          you are definitely right!
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

          Comment


          • #6
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

            Comment


            • #7
              Abarth GP gaat EUR 21.990 kosten

              Ik zeg: goede prijs!

              Comment


              • #8
                Zelfde prijs als een 500 Abarth.
                Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

                Comment


                • #9
                  denk zeker goede prijs

                  de mito (okay, vind die nog gaver en heeft ook sterk beter onderstel) gaat snel 10k meer kosten (30% erbij)

                  Comment


                  • #10
                    Foto's van de Esseesse









                    Bron: http://www.carmagazine.co.uk/Drives/...se-CAR-review/
                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                    Comment


                    • #11
                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                      Comment


                      • #12
                        Machtig karretje!!!

                        Comment


                        • #13
                          Gelukkig heeft ie nog die oude neus. Dat wordt een classic, de esseesse met de oude neus. Opvallend verder dat ie wint in de sprint.

                          Comment


                          • #14
                            De nieuwe Abarth Punto Evo, die ergens in de eerste helft van 2010 aan het grote publiek wordt getoond zal worden voorzien van een nieuwe krachtbron. In het vooronder van de temperamentvolle hatchback komt de nieuwe MultiAir motor te liggen die ook in de Mito QV te vinden is. Dat betekent dat de Abarth Punto Evo 170 pk uit de fabriek mee krijgt en dat is 15 stuks meer dan de huidige 1.4 Tjet.

                            Ga je vervolgens voor het esseesse-pakket dan wordt het helemaal feest, aangezien deze precies de magische grens van 200 pk haalt. Daarmee moet de Abarth ongelofelijk van de plek willen, aangezien de huidige esseesse met 180 pk ook al een geboren sprinter is.

                            (meer info op fiatblog.nl)
                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                            Comment


                            • #15
                              ExTaxi, bedankt voor het linkje. Ben erg benieuwd naar de Abarth Punto Evo. Met alle huidige Abarth-varianten gereden (500 en GP, beide normaal en esseesse) en moet zeggen dat ze gewoon erg lekker sturende auto's neerzetten. De Abarth 500 esseesse bezorgt je een enorme grijns, de GP gaat serieus lekker de bocht door. Kortom: laat die 200 pk maar komen!
                              1972 AR Giulia Super • 1994 AR 164 3.0 • 1998 AR Spider 2.0

                              Comment


                              • #16
                                Ik zag laatst een nw GP rijden met grote EVO-stickers op de zijkant.
                                De auto viel mij vooral (negatief) op, omdat hij ook dat irritante geknipper met de mistlampen had tijdens het sturen op de rotonde!!

                                De DOMSTE uitvinding v/d laatste jaren.
                                Heel even denk je namelijk dat de auto richting aangeeft en dat je dus de rotonde op kunt rijden. Maar nee, het is de cheapskate versie van de 'meesturende' verlichting... aargh...

                                Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                BMW 320Ci (van GF)



                                Comment


                                • #17
                                  Mee eens Harry, samen met die kerstledstrips de meest zinloze dingen. Maar goed, uitzetten kan ook gelukkig...
                                  1972 AR Giulia Super • 1994 AR 164 3.0 • 1998 AR Spider 2.0

                                  Comment


                                  • #18
                                    ok geen Abarth, maar wel een EVO

                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                                    Comment


                                    • #19
                                      http://www.autowereld.com/autonieuws...tikelen=Abarth Punto Evo
                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                                      Comment


                                      • #20
                                        Blijft toch een lelijk hok met die facelift. Versie hiervoor ziet er zoveel beter uit.
                                        Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                                        Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

                                        Comment


                                        • #21
                                          zelfs met deze facelift nog steeds een van de mooiste in zijn klasse! Straks met gemak over de 200 pk te tillen.....wat wil je nog meer
                                          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                                          Comment


                                          • #22
                                            Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                                            Blijft toch een lelijk hok met die facelift. Versie hiervoor ziet er zoveel beter uit.
                                            Een schreeuwerig boodschappenautootje...meer is het niet.
                                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

                                            Comment


                                            • #23
                                              Ik heb al een aantal Punto Evo's zien rondrijden met de zwarte neus meegespoten in carrosseriekleur. Blijkbaar vinden meer mensen de facelift minder geslaagd. Dat scheelt echter wel enorm, dan is het gewoon een leuke auto.

                                              Die Abarth wielen zijn wel helemaal af, staan echt goed.
                                              Forza!

                                              Comment


                                              • #24
                                                Vicki test de Pevo



                                                Het uiterlijk is inderdaad niet beter geworden wat mij betreft......maar onder de kap wel!
                                                Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                                  Het uiterlijk is inderdaad niet beter geworden wat mij betreft......maar onder de kap wel!
                                                  Dat is wel heel erg een chrysler logo voorop.... Lelijk!
                                                  http://www.ebbropremium.nl

                                                  Politics is the entertainment branch of industry.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    kijk dit nou toch

                                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      De facelift heeft de gewone Punto weinig goeds gedaan, maar de Abarth (hier als EsseEsse) is toch nog steeds wel erg lekker:


                                                      Autoblog test.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        In het small-hothatch segment is deze toch wel DE keuze. Polio GTI is te saai, Renault Clojo RS te hardcore voor dagelijks en te weinig koppel (smalle powerband) en Coopert S te duur. In SS pakket natuurlijk kers op de slagroom. Heerlijk ding!
                                                        BMW F30 328iA
                                                        BMW E87 130i
                                                        BMW E30 M3 + E92 M3 GT4


                                                        Propeller-fappert

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Ik blijft de Punto Abarth echt de leukste in zijn klasse vinden, EVO of niet maakt me niet uit. Je ziet ze wel erg weining. Toevallig staat er sinds 2 weken iedere dag een witte pre-EVO Abarth op Duits kenteken vlak bij mijn werk. Ik kom er iedere dag langs, blijft een leuk model om te zien!
                                                          Giulia 1600 Super '65
                                                          Abarth 595 Competizione '15

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Die haal ik volgende week op voor een test (voor FIATblog.nl), ben benieuwd! De gewone stuurt erg goed op Balocco en bij de Abarth Grande Punto stuurde de esseesse een stuk beter dan de veranderingen op papier deden vermoeden.
                                                            1972 AR Giulia Super • 1994 AR 164 3.0 • 1998 AR Spider 2.0

                                                            Comment


                                                            • #31
                                                              Benieuwd hoe het rijdt!
                                                              Het ziet er leuk uit, maar heb wellleens met een 500 Abarth EsseEsse gestuurd en was daar niet enorm van onder de indruk, terwijl ik dat bij een Clio RS met Cup onderstel wel had......

                                                              Comment


                                                              • #32
                                                                Ben ik met je eens wat betreft de 500. Ook daar trouwens weer: esseesse een heel stuk beter dan de gewone Abarth die niet helemaal lekker in balans lijkt te zijn. Stoelen in de 500 kunnen ook beter. Abarth Punto wat rijden betreft een stuk beter. Als ik het even moet verduidelijken:

                                                                500
                                                                Lekker scheur ding, leuk geluidje, lekker vlot, had gewoon Fiat 500 Abarth moeten heten en bij de Fiat-dealer te koop moeten zijn.

                                                                500 esseesse
                                                                Heerlijke kar om bochtige weggetjes mee te pakken, krijgt er een grote lach van op het gezicht en stuurt een pak beter dan de normale, wat kleine dingen kunnen doen. Ook ECHT vlot, de esseesse.

                                                                Abarth Punto Evo
                                                                Erg lekker snel vervoer, stuurt goed. Beter ook dan de Grande Punto (beide op Balocco getest). Al aardig rap maar het gevoel van de auto (onderstel, grip) schreeuwen om wat extra peper, kan het makkelijk hebben.

                                                                Punto Evo esseesse
                                                                Als de verbeteringen hetzelfde zijn als bij de GP dan belooft het leuk te worden.

                                                                Mening Autoblog deel ik niet. Heb een aardig referentiekader (van de Clio's tot het steigerende paard op het circuit, van yaris cup-auto tot het complete gamma aan Lancers en Porsche spul) en vind de Abarth Punto Evo toch echt behoorlijk goed sturen...
                                                                1972 AR Giulia Super • 1994 AR 164 3.0 • 1998 AR Spider 2.0

                                                                Comment

                                                                Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎