Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TSM meld zich op scarb forum. (alfas)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TSM meld zich op scarb forum. (alfas)

Ik had vandaag een alfa rollenbank meeting georganiseerd. En er waren 21 autos die gerold zijn. Iedereen is voor 40 euro pp gerold, een net bedrag. Blijk ik daar Erik(TSM) van gummen tegen het lijf te lopen.

Prive iets genuanceerder dan op internet.

Prive erg aardig, warme handdruk, je kent het wel. Maar eenmaal op de digitale snelweg krijgen we de iets kritischer opgestelde persoon achter de man te zien.

Ik quote:

"want Rica staat in het wereldje bekend als een pk tovenaar, wil je veel pk's dan ga je bij rica rollen"

Maar even later:

"Denk dat je zomaar 5-10pk (afh van je motorvermogen) bij je Eng-norm vermogen om een betere inschatting te maken van je motorvermogen."

Wat is het nu? Links of rechtsom?

Om nog af te sluiten met een klassieker als:

"Ik zou terug gaan en m'n geld terug vragen, dit is niet te filmen "

Geweldig, de vrijdag middag rel op een onvoorbereid forum, ik ga wel even achterover zitten.

Voor wie alles wil lezen, erik doet de presentatie vanaf blz. 9:

http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.p...=asc&start=120
    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Ha die Jan
    Ja dat was schrikken he :-)
    Kwam terug van een minimeet bij een van mn subaru maten op het terrein in Honselaarsdijk en me zwager Neelis had mijn zijn bijzonder fraaie 155 WB gerold, waarbij de uitkomst laag is, te laag 147pk gerold terwijl hij op assen exact even snel was als een V6 zonder chip met luchfilter en uitlaatje bekende verhaal..........(165-170pk) en dan had hij mijn goddelijke end vleesch als ballast naast hem :-) dus ik dacht we gaan even iemand aan de tand rollen, helemaal toen ik even voor de neus weg wat informeerde her en der................

Rica staat eh nee stond altijd bekend om zijn positieve rollenbank
    En nu rolt iedereen minus 10%
    Dat klopt van geen kant
    Maar goed, niemand heeft het gemerkt denk ik, maar die kale trok mijn kritische vragen slecht en begint op een tandeborstelverkoop manier proberen aan mij -TSM himself- een lulverhaal op te hangen. Dus ontmoette de kale man de kritische man achter TSM in real life. Je moet aan mij gewoon geen bullshit verkopen, niet op internet en al helemaal niet in real life. Toen ik hem quote -hij sprak zichzelf binnen 2 minuten 4x tegen en probeerde te imponeren met de waarde van zijn grote sterke stoere rollenbank- draaide hij zijn hoofd weg en begint te frunniken aan zijn spanbanden. Ja dat is ook niet leuk dus toen ben ik ook maar vertrokken ook heb Q4jan nog een handje geschud en roffel hup naar huis.

Jammer want op gebied van volvo kunnen ze echt wat, sterker nog ik zou me een V70R (waar ik best voor in de markt ben) blindelings naar ze toe gegaan zijn, daar denk ik nu nog wel 2x over na.

Maar goed ik zie mezelf nog weleens in een heftig getweakede 155 rijden, vind het gewoon een bak met ballen.

Ja ik lees me post net terug, ik hoop dat die tere alfa zieltjes dat wel trekken, vast wel, de mannen die daar rond liepen daar liepen er enkelen tussen die mij bevlogenheid voor techniek wel konden waarderen :-)

Haha die Jan Q4 en dat ik je herkende aan je HF logo icm fineline import brembo's LOL

E

PS de mannen op de subaru meeting hadden me nog gewaarschuwd : Rica --> wegblijven.
    Last edited by TSM; 20-06-09, 22:23.
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Mijn ervaringen met Rica zijn nog steeds positief, aardige lui met veel kennis.
      Hun bank geeft zeker niet te veel aan, en ik heb de grafiek van mijn Q4 gezien, die was nu "maar" 240pk, maar er rommelt boven de 5000 toeren iets. Ik heb een keer eerder een mooiere grafiek gehad die straak doorliep naar de 255 pk. Dus de auto liep echt niet helemaal goed in dat stukje. (te veel warmte onder de kap, computer op hol, weet ik veel het is een alfa. ;) )

Ook zijn er een aantal autos die erg netjes de waardes halen, dus als er te weinig op de papiertjes staat dan zijn dat echt goede exemplaren. Er was een 2.5V6 waar wat werk aan was gedaan die 25pk boven de fabrieks waarde zat (kop geflowed, andere nokkenassen), dus als je alles omhoog gaat bijstellen moet dat voor die ook. En dan wordt het een heel moeilijk verhaal om vol te houden.

Ik denk zelf dat Rica gewoon erg dicht bij de werkelijke waardes zit. En dat Roel je niet nog meer wou bijpraten heeft meer te maken met het leger impreza rijders dat ie al te woord heeft gestaan, dan met dat zijn verhaal niet klopt.

Rica is gewoon een conservatieve bank en levert geen kroegverhalen op.

Verder vond ik het erg leuk om een keer die grote praatjes maker in real live voor mijn neus te hebben! Top dat je me even aansprak!

Voorlopig blijft het ook nog rustig op het alfa clubje, ondanks je wel geplaatste zetten. ;)
      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Zeer slechte ervaringen met een rollenbankmeeting bij Rica. Alles wat hun software heeft komt prima aan hun waardes maar als je andere software hebt dan selecteren ze even een ander Excel-bestrandje en dan komt er in ene 10 % minder pk's uit. Auto's die al 4 keer op de bank geweest waren (elders) kwamen bij Rica in ene 10% lager uit.....tenzij het een auto was die ze zelf gedaan hadden. Ik geloof er geen reet van.
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

ennuh.....ik vind dat Erik ook eens een keer zijn gezicht moet laten zien op een GUMMEN-meeting. Tot dinsdag Erik? :-)
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ik zie alleen maar bandensporen van Erik hier in de Regio Utrecht :P
            ----------------------------------------------------
            F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
            ----------------------------------------------------

Comment

Nou als je midden op kruispunten donuts ziet staan.................hehehehe of mega drifts om middenbermen...................oefening baart kunst hehehehe
              يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Working...
              X