Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koopje: Rijdende originele Ferrari voor <10k GBP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Koopje: Rijdende originele Ferrari voor <10k GBP

http://pistonheads.com/sales/1189539.htm
    Jammer dat 'ie rood is. Voor <20k heb je trouwens eentje in hele goede staat (af en toe komt er in de UK wel een knappe blauwe langs, of een andere mooiere kleur dan rood). Maar toch, voor 10 mille een echte Ferrari kopen? Dat moet toch mensen lokken die daar altijd al van hebben gedroomd? Voor 10 mille vind je bijna nergens een goed sturende en prachtig klinkende V8. Dus dit is echt een koopje. Brun en ik komen wel helpen als de K-jetronic problemen geeft. :)

Deze verkochte 308 GT/4 was wel silver: http://pistonheads.com/sales/1132640.htm verkocht onder de 10k GBP. Wow.

Comment

Wat zijn dat toch schitterende auto's...

Comment

http://pistonheads.com/sales/1103547.htm

Ook de Masers zijn daar niet duur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
          http://pistonheads.com/sales/1189539.htm
          Jammer dat 'ie rood is. Voor <20k heb je trouwens eentje in hele goede staat (af en toe komt er in de UK wel een knappe blauwe langs, of een andere mooiere kleur dan rood). Maar toch, voor 10 mille een echte Ferrari kopen? Dat moet toch mensen lokken die daar altijd al van hebben gedroomd? Voor 10 mille vind je bijna nergens een goed sturende en prachtig klinkende V8. Dus dit is echt een koopje. Brun en ik komen wel helpen als de K-jetronic problemen geeft. :)
          Práchtige wagens die 308's.
          Enne, K-Jetronic? Gasfabrieken, ouderwetsche gasfabrieken, was dacht je daar van?
          "..Strong old school V8 performs well without the complicated electronics.."

:)
          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Du hast recht. Hoe kom ik er nou bij? 308 GTBi was enige 308 met injectie?
            Damn stupid, loop al sinds mijn Saab 900 K-jetronic klus te roepen dat ik nu ook een 308 GT/4 aankan, roflol.

Overigens heeft K-jetronic niet zoveel electronica aan boord. Vind ik.

Comment

[Harry] Da's toch FWD, zo'n GT4? [/Harry] :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Met 4-bak :)

Ja ok, ik weet eindelijk een beetje te levellen op dit forum, lol.

Comment

[email protected]! ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

WTF, die zilveren had ik nog wel aangedurft voor net geen 10k GBP..

Jaartje in cruisen, buurtje van 2,5k, misschien nog een jaartje cruisen en weer een beurtje van 2,5k en dan verkopen met saldo 0?
                    Heb je toch een keer een verre arie gehad! :-)

Jasper is de stalkfiles aan het bijwerken ondertussen ;-).

Comment

Maar toch, voor 10 mille een echte Ferrari kopen?
                      Hoeveel pk per euro is dat (nog)? :)
                      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Tja, Engeland en leuke auto's... Niet te lang naar kijken, raak je zwaar gefrustreerd van wat dat spul daar maar kost!

Een nette 456GT heb je daar ook al voor zo'n 30k pond. Koop je hier net een nieuwe prius voor man :-)

Wie haalt er ff een op: http://www.pistonheads.co.uk/sales/1036827.htm :-)

Comment

Potdomme Jurgen. Een 456. Mooier worden ze voor mij niet. Inpakken en wegwezen.
                          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Betaalbare Fezza's, ik ben helemaal voor. Maar rechtsgestuurd (en in geval van die 456 ook nog eens een slushbox): ze zijn niet voor niets goedkoop... De zitpositie van een (middenmotor) Ferrari is al niet geweldig (ivm wielkasten die ver 't interieur in komen): een rechtsgestuurde is nog erger met praktisch geen fatsoenlijke plek om je koppelpootje te laten rusten. Gaaf spul, maar geinig voor weinig uit GB is volgens mij toch vooral een Elise met mogelijkheid tot betaalbare LHD ombouw.
                            Hubraum statt Spoiler

Comment

<spuugt op grond>

Zitposities boeien niet.

Stoeltje ernaast, espresso of goed glas wijn in de hand en genieten van al dat moois in je garage. :)

Je hebt gelijk natuurlijk, het is slechts 1 van de nadelen van zo'n MR Ferrari. Er zijn er nog wel meer te vinden, maar puur op ratio is er denk ik nog nooit een Ferrari gekocht.

Comment

Die 456. Jammer dat het Dennis zijn favoriete kleurencombi niet is, anders zou ie er nog serieus over na gaan denken.

Krijgt die burgermanshut ook nog een beetje sjeu met zo'n ding in de garage. :)
                                You know that reality is immaterial

Comment

Lol, als ik 30k mocht stukslaan op een 456 GT, dan kwam ie in deze kleurstelling hoor, maar dan zonder de A achter GT.

@John, ik heb al eens eerder zo'n 456 GT van je gekregen, kun je hem niet 18 keer groter cadeau doen??? Ze kosten minder dan een Scenic joh. En nu ik geen schoonzoon meer van je wordt, is dat toch wel een beloning waard!

Comment

<spuugt op grond>

Zitposities boeien niet.

Stoeltje ernaast, espresso of goed glas wijn in de hand en genieten van al dat moois in je garage. :)
                                    Auto's waar je niet (lekker) mee kunt rijden, daar kan ik dan weer helemáál niks mee. Op-stoel-zitten-naar-auto-kijken is helemaal te gek. Ik heb geen garage maar het lijkt mij ook echt helemaal geweldig om de garagedeur open te zwaaien en daar dan de contouren van je favoriete automobiel te ontwaren in het felle licht van de aan knipperende TL buizen, maar dan wel alleen voor of na een onvergetelijke rit. Of een flinke poetsbeurt. Danku :-)

By the way: hier heb je een dwijl en een doekje. Ruim je die spuugvlek even op? Je bent hier te gast hè *mopper* Wederom. Danku :-)
                                    Hubraum statt Spoiler

Comment

Hehe,

Met zo'n 308 GT/4 zie ik mijzelf wel rijden hoor, linksom of rechtsom, het maakt me niet uit waar de bochten heen gaan en aan welke kant ik zit. Ik vind 't gewoon prachtige auto's (mits niet rood) die op dit moment voor bodemprijzen worden gedumpt, zo lijkt 't. Afgelopen jaar al die linksgestuurde 208 met weinig km's ivm zijn museumbezoek van bijna twee decennia. Die was al weg toen een vriend van me belde, 2 dagen na mijn tip aan hem. Terecht, want 't was een spotprijs.

Comment

Verkijk je er niet op hoor.
                                        Die dingen kunnen serieus roesten en zijn niet simpel goed te krijgen.
                                        Hele gave auto's, maar een leuke kost gewoon 25K, een hele leuke 30-35K.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Komt Harry weer... die verpest 't altijd net nu we achter zijn rug om de man 1000 euro hebben neergeteld, een stalling hebben geregeld en iedereen 5 weekenden per jaar met die 308 GT4 mag gaan gummen en we 2 weekenden per jaar gezamenlijk onderhoud uitvoeren... SPELBREKER!

Comment

Working...
                                          X