Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GranCabrio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• GranCabrio

http://www.maserati.com/maserati/en/...Frankfurt.html

.....
    Veritatis simplex oratio est

Ik zeg: Doen!

Comment

http://www.netcarshow.com/maserati/2011-grancabrio/

Grote foto's. Tja, eigenlijk vind ik het passagierscampartiment een beetje te lang en de kofferklep te kort voor het mooie. Maar goed wel 4-persoons.

Comment

Soort Volvo C70. Maar dan een 'tikkie' mooier ;) Mooie rustige lekkere grote 4-persoons tourbak voor een prettige vakantierit door zuid-europa. 's Avonds aanmeren bij een chateautje, wijntje erbij, stukje kaas, je hoofd daarna ter ruste leggen op de bed-brede ronde kussens, dan de volgende ochtend met kapje omlaag weer een aantal kilometers doorbrengen in 't Portugese, Spaanse, Franse, Italiaanse, enfin u snapt em al, landschap.

Comment

Veel te groot, en te zwaar. De coupe is ook al zo'n enorm hok. Imponerend is ie daardoor wel. Maar hij lijdt aan het overgewicht wat veel nieuwe auto's tegenwoordig kenmerkt.
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Mooie bak. GranCabrio vind ik ergens wel een nogal goedkope naam. Beetje Renault/Opel achtig. Noem 'm dan gewoon GT Spyder of zo.

Comment

Beetje cheape naam zo, ja....
              Wel weer respect voor het volhouden aan een soft-top, toch ook een fout waar veel constructeurs zich aan begeven.
              Giulia 1600 Super '65
              Abarth 595 Competizione '15

Comment

Met zo'n dak zouden ze een aanhangwagen nodig hebben om al dat staal kwijt te raken ;)

Comment

Hmmm... kweenie. Een meer tweezits achtige zou mooier zijn. Hoe ziet dit ding er dicht uit, met z'n 4 volle stoelen? Zal er ook raar uitzien denk ik.
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Meer foto's:
                    http://www.auto-motor-und-sport.de/n...02.html?item=4

Welke cabrio biedt zulke looks, ruimte voor 4 personen én prima prestaties?

Comment

Da's een erg voordelige hoek. Zelf zou ik graag deze hoek "dicht" willen hebben gezien. Volgens mij gaat dit ding lijden aan Superbitis, een te lang dak dus. :)

Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Daar hebben dit soort types allemaal last van...

http://www.largelife.ca/wp-admin/ima...re%20T%203.jpg
                        http://www.imotormag.co.uk/siteimage.../600/34569.png

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                          Da's een erg voordelige hoek. Zelf zou ik graag deze hoek "dicht" willen hebben gezien. Volgens mij gaat dit ding lijden aan Superbitis, een te lang dak dus. :)
                          LOL, voordeel van Superbitis is wel dat je lekker veel binnenruimte hebt natuurlijk he. Een functionele Maseratie dus...moet niet gekker worden..
                          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

En met 173 liter bagageruimte kunnen er ook prima 4 golfclubs mee! :)

Comment

Toch vind ik het bij zo'n Bentley beter "passen", die Maser zou gewoon meer coupe-achtig moeten zijn.
                              Mini Cooper Clubman
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Maar ze durven het dus nog niet aan foto's met het dak dicht te publiceren? Dat belooft wat. Mooie wagen. Ben het wel eens over de naam trouwens, chessy. Daihatsu GranCabrio past prima naast de GranMove in de line-up ;-)
                                2019 Volvo V60 T6

Comment

De veilige kanten dan toch wel...

Comment

Mjah...valt niet tegen.

2019 Volvo V60 T6

Comment

Helemaal niet lelijk die kap imho. Misschien wel een van de fraaiere stoffen kappen van de laatste jaren. Nog steeds een mooie belijning, geen zwarte puist boven op een fraaie metalen koets.

Comment

Zeker niet lelijk met kap dicht.
                                        Maar als ze van 1 auto toch wel een 2-zitter moeten maken...

Comment

Wat een gezeik zeg. Een modderfokking Maserati man, wat wil je nog meer? Mooiste merk dat er is.

Zet maar hier neer hoor, stelletje mierenbeffers ;)
                                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Precies! Ik vind 'em skitterend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen Bekijk bericht
                                              Precies! Ik vind 'em skitterend.
                                              Yup. Strik hoeft niet, ik neem hem zo wel mee. :-)

Comment

Dan test ik em wel even voor je op 't dichtsbijzijnde circuit ; je wilt tenslotte zeker weten dat alles goed werkt.

Comment

Met dak erop mooier dan met dak eraf vind ik!
                                                  2-zitter zou veel mooier zijn, maar dit is ook wel handig natuurlijk.

Niet dat je achterin een cabrio wilt zitten natuurlijk....echt drama is dat.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

't is bovendien een nogal koddig gezicht, zo'n cabrio waar 4 koppies bovenuit steken.

Comment

Working...
                                                    X