Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toekomst Lancia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goed nieuws dus.

Comment

• Zonde, maar het merk laten lijden met gerebadgede modellen is ook niks.

En toch, ik heb het al eerder gezegd, die nieuwe Thema rijdt echt goed! Het is alleen een gemoderniseerde Chrysler met Mercedes onderstel en Lancia saus. :-)
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Ik heb laatst een kleine twee weken zo'n 300 als huurauto gehad. Niet slecht, maar ik vind een W211 E klasse beter rijden. Crysler voelt een beetje log. Verder prima auto. 6 uur aan een stuk in gezeten zonder een centje pijn. Weet niet of de lancia versie beter is.
        "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

• Niet log, maar wel stevig geveerd. Dikke V6, moderne automaat en het interieur is wel verfraaid en afgeladen met opties.
          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Jammer dat nu zelfs aan Lancia's die nog slechts bestaan uit badge engineering een einde is gekomen.
            Het was ooit een innovatief merk met pracht constructies en een behoorlijke race geschiedenis.

Comment

• Waarom heeft de importeur per november een nieuwe prijslijst voor de Yp in elkaar geklikt, als hij per oktober gestopt zou zijn?

http://www.lancia.nl/nl/Style%20Libr...ia_Ypsilon.pdf

Zo in het blauw en met deze velgen lijkt het net mijn Delta in schaal 1:1,5. Daarvan ik heb afgelopen week al een modelletje in 1:43 van Marktplaats opgepikt, dus ik sla even over. ;)

Comment

• Krijg een 404tje...
                '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
                  Waarom heeft de importeur per november een nieuwe prijslijst voor de Yp in elkaar geklikt, als hij per oktober gestopt zou zijn?
                  Oude voorraad wegwerken, waarschijnlijk kunnen ze nog jaren vooruit :-)

Comment

• Die Singer-achtige remake van de Integrale doet me echt helemaal niets, maar ze hebben wel een gelikte promo in elkaar gedraaid:

Comment

• Ik kwam deze week langs een artikel waarin werd benoemd dat Lancia in 2014 bezig was met een Ypsilon HF, die zou worden uitgerust met de aandrijflijn van een Abarth 595.
                      Ontzettend jammer eigenlijk dat deze er nooit is gekomen. De laatste jaren lijkt het alsof ze bijna alle sportieve of bijzondere modellen halverwege de ontwikkeling dr nek hebben omgedraaid: Mito QV, Lancia Fulvia, 159 QV (met Maserati V8), Alfa Spider (die na lang twijfelen nog een 124 werd), de 4C QV/GTA en 8C QV/GTA en recent de 500X Abarth. Allemaal auto's waar ze mee bezig waren, en dan te bedenken dat zelfs de Fiat 500 er bijna niet gekomen was als het aan Fiat had gelegen.
                      Attached Files
                      Last edited by Veloce; 03-02-19, 21:27.
                      Giulia 1600 Super '65
                      Abarth 595 Competizione '15

Comment

Working...
                      X