Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gijs' oude liefde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gijs' oude liefde

Deze kwam ik vanochtend tegen bij Ron Simons in Nürburg...

Dat moet hem wel, toch, of niet Gijs? Roest gerepareerd op de plekken waar jullie er last van hadden, rode kooi, witte Zenders met Michelin Slicks? Klein wereldje :-)
    Hubraum statt Spoiler

LOL, dat ze het lef hebben om boter kaas en eieren op dat ding te durven spelen met dat kanon eronder!! WTF is dat voor ein auspuf?? ;-)
    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Die auto herinner ik me ook nog wel van de foto's en de verhalen.
      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
        Die auto herinner ik me ook nog wel van de foto's en de verhalen.
        Welke verhalen? Die van de inval in Polen?? Wel leuk dat dat kanon nu weer terug is in Deutschland! ;-)
        The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Dat kan niet missen inderdaad. Wat een kolerewerk was het om de lak van die Zenders af te krijgen... En die kooi is een OMP kooi, nog gekocht bij Biesheuvel. Ik dacht laatst nog aan deze auto, zou ie überhaupt nog leven? Schijnbaar :) En die kachelpijp, die zat er des tijds nog niet onder.

Vroegah:

Oliestoken voor het goede doel

Comment

Nooit gezien deze, de verhalen herinner ik me wel.

Zit nog wel wat werk aan, zo te zien.
            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Mocht je Ron Simons spreken, breng dan de versnellingsbak even ter sprake: die rare messing ring achter het kroonwiel zit er omdat de eindreductie van een 1800 is, maar wel icm het sper diff van de 3.0 :)
              Oliestoken voor het goede doel

Comment

Working...
              X