Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• eper

Voor de urnfappers onder ons:

http://eper.deltahpe.nl/

als je hier je chassisnummer invult, zie je wanneer jouw alfa geproduceerd is.

Mijn Q4 blijkt in maart 1994 te zijn geproduceerd, een van de eerste dus.
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Geinig! De 155 die ik ooit had zag in oktober '95 het levenslicht. Dat is geen verassing eigenlijk... Maar handig om te kunnen checken.

Comment

Officiele introductie Spider 916: juni 1995, volgens Autoweek.

Productie van de mijne: mei 1995.

Ook een hele vroege dus, al wist ik dat al wel op basis van het kenteken (juni 1995 dus).

Och, d'r is al zoveel aan vervangen dat de kinderziektes er na bijna 15 jaar wel uit zullen zijn, toch? :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Mooi programma dat Eper. Kun je gewoon bestelnummers bij Tuynder doorgeven wanneer je weer onderdelen voor een halve urn besteld...:) Iig nooit meer de verkeerde onderdelen.

Comment

denk dat ie ondertussen al aan het dementeren is Jasper, eerste verschijnsel van bejaardenziektes :)
          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Zou goed kunnen! Tijd voor een tehuis dus? :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Mijn VIN werkt niet....:) Te weinig cijfers, haha. Moeten er minimaal 17 zijn maar in 1965 waren er dan maar 9...
              Giulia 1600 Super '65
              Abarth 595 Competizione '15

Comment

Weleens van voorloop- en naloopnullen gehoord? :-)

Comment

Ow ja, haha! Oeps....ik zat namelijk op het werk en had de papieren van de Giulia toevallig in mn tas zitten. Maar daar staan die nullen dus niet op. Toch maar eens onder de kap kijken dan.
                  Maar via het archief is het natuurlijk nog altijd betrouwbaarder:
                  ------------------------------------------------------------------

Dear Mister Jongen,

with reference to your request we are informing you as follows.

According to our documentation files, the chassis number AR 315923 originally corresponds to an Alfa Romeo Giulia Super (105.26), engine series AR 00526, manufactured on the 27th August 1965 and sold on the 4th September 1965 in Italy.
                  The body colour is musk green.

Yours, Sincerely,
                  Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

Mijn SZ is van 07-1990 zegt hij, maar dat klopt niet denk ik?
                    Op 13-07-1990 werd hij al opgehaald door de 1e eigenaar namelijk.
                    Maar wel grappig dit!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                    X