Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toekomst Alfa Romeo?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Stel, je hebt hebt voor honderden miljoenen een nieuw RWD platform ontwikkeld om je merk weer een eigen identiteit te geven. Waarom zou je dat ook voor méér dan 2 modellen gebruiken?

https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...m-aan-de-kant/
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ik zie het echt helemaal mis gaan met Alfa Romeo.
      Dat Giorgio-onderstel was gewoon al verouderd toen ze ermee begonnen denk ik. Ze dachten nog helemaal niet aan hybride en elektrische auto's toen, terwijl die er al wel waren.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik hoop dat het stopt. Gewoon een nieuw merk beginnen, Ampera Volteo of zo, voor sportieve electrische suv's van 2300 kilo waar de markt blijkbaar wel om vraagt.

Comment

• Ik blijf het herhalen. Pull the plug please... En ga alsjeblieft geen electrische modellen uitbrengen met iconische Alfa namen...

Comment

• Ze zijn al bezig met de uitverkoop. Deze mag weg met 20 mille korting. Ik durf niet te vragen wat zoiets in Nederland zou kosten.
            Autopolis vous propose ses véhicules en stock : Alfa Romeo Stelvio QUADRIFOGLIO RACING EDITION. Achetez votre voiture neuve avec Autopolis, driven by excellence.
            Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Tja, wie wil er nu in dat kleurenschema rondrijden...

Comment

• Het geld klotst daar natuurlijk tegen de plinten. En als hun F1 deelname iets heeft bewezen, is dat sinds hun rentree de Giulia en Stelvio niet meer aan te slepen zijn qua verkoopaantallen.....of niet?

Giulia 1600 Super '65
                Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Echte verkoop successen!! ;)

Comment

• https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...we-alfa-romeo/

MMGHWHND!

Comment

• En toen werd Jean-Phillipe Imperato wakker..............
                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Working...
                      X