Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooi Italiaans spul te koop!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ....maar wel ff het 'mijn auto' draadje lezen...

Comment

• Mooi ding en idd wat issues gehad, maar dat is met alle 3200's.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk. Dit zijn meer de categorie dingetjes die bij een Alfa 147 van vijftien jaar oud ook gebeuren, en ook niet veel meer dan dat kosten gok ik.

*flikkert Lancia op Marktplaats.nl*

Ow wacht, de echt dure dingen gaan dus nog kapot. ;)

Dit is wel zoals ik hem zou willen: handbak en de mooiste kleurencombinatie.

Comment

• Ik vind het ook meevallen hoor.
          Iemand schrijft ook "al 2,5K aan onderhoud in 10.000km". Ik vind dat juist weinig voor zo'n apparaat.

Mijn neef heeft er ook eentje gehad en werd vooral moe v/d hoge prijzen voor regulier onderhoud. Gewoon elk jaar een beurt van 5K ofzo
          Voor een hobbyauto (die amper 20K waard is) is dat best pittig.
          Last edited by Harry; 29-09-16, 12:28.

Alfa Giulia 1300 (1966)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• €2.5K in 10.000km LOL. Ik heb nu ook 10K met de Giulia gereden sinds ik m hem en ga daar toch wel ruimschoots overheen.
            Giulia 1600 Super '65
            Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ook inmiddel 10k met de 328 gereden, ik ga daar ruimschoots overheen... ik vind het ook best meevallen met die 3200, ETM is idd een zwak punt en zal het merendeel van de kosten zijn geweest, maar dus recent opgelost. Mooi ding.

Comment

• Een Lancia Thema 2.0 Turbo LX SW voor een klein prijsje. Daar zijn er maar heel weinig van.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/l...Page=lr&pos=16

Comment

• Leuk ding! Een LX nog wel. Alleen vreemd dat het een 8-klepper zou zijn, die was in 92-93 al door de 16v vervangen.

Comment

• De verkoper is niet goed op de hoogte denk ik, of de motor is vervangen door een 8-klepper. Dit is de auto, uit het LX register.

http://www.lanciathema.nl/register/l.../48-PL-GG.html

Comment

• LOL @ naam verkopende partij

Maar blijven prachtige auto's, die Thema's. 8.32-dash is ook gaaf. Was dat standaard op de LX?
                      Giulia 1600 Super '65

Comment

• Ja. Maar dat type dash vind ik eigenlijk weer minder op een Thema...

Comment

• Ik vind dat dash juist prachtig. Ik ben jaren op zoek geweest naar een LX, maar nooit gevonden. Nu niet meer overigens, gepasseerd station :)

Comment

• Ik dacht altijd dat ik de enige was die het gewone dashboard mooier, of in ieder geval beter passend bij de test, vond. Maar eigenlijk heb ik de charme van al die Tipo Quattro's nooit echt ingezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                              Ik vind dat dash juist prachtig. Ik ben jaren op zoek geweest naar een LX, maar nooit gevonden. Nu niet meer overigens, gepasseerd station :)
                              Te weinig cilinders zeker :-)

Comment

• Er staan bij de domeinen momenteel 2 Alfa's te koop. Een witte Guilia en een rode GT Junior.

Zien er wel netjes uit, wie doet een bod ?

http://www.domeinenrz.nl/catalogus?v...09&kterug=2009

http://www.domeinenrz.nl/catalogus?v...07&kterug=2207

Comment

• Die witte Giulia is nog een "echte" 1e serie, erg bijzonder dus. Wel al wat aan geknutseld, want los van het stuur is het interieur "overhauled". Zwart/grijs leder is nooit geleverd, maar het zijn wel de specifieke 1e serie Super-zetels. Houtwerk is ook van een later type en ook de vloerbedekking is van een latere Super, want van skai. Eerste serie heeft namelijk altijd hoogpolig tapijt. Hoeft uiteraard helemaal geen beletsel te zijn, maar dan ook even goed kijken of er aan de koets ook niet geknutseld is met weinig ook voor detail.
                                  Maar toch, die auto komt me ergens bekend van voor. Zoveel echte vroege Supertjes geeft het namelijk niet.

Edit: Ik had dus gelijk, deze auto was van de kerel waar ik 10 jaar terug mijn eerste 75 aan verkocht heb. Auto komt van bij de 105-workshop in Etten-Leur maar daar zat nog een behoorlijke berg werk aan. Hij heeft 'm een dik half jaar geleden verkocht, maar geen idee aan wie. http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?f=8&t=66536
                                  Last edited by Veloce; 03-10-16, 08:39.
                                  Giulia 1600 Super '65

Comment

• Hoe zouden die dingen nou toch bij de Domenen eindigen vraag ik mij wel eens af.

Comment

• Belasting niet betalen, inbeslagname criminele activiteiten.( bijvoorbeeld het "plukze" gedoe)
                                      Bedenk maar wat ;)
                                      Veritatis simplex oratio est

Comment

• Te hard rijden en verbeurd verklaard etc.

Domeinen kan in opdracht van het OM ook tot verkoop overgaan waneer de bewaarkosten hoger zijn dan de waarde van het objekt.
                                        Dat is gevaarlijk terrein, zij bepalen de dagwaarde niet gehinderd door kennis van zaken.
                                        Wat de opslagkosten zijn kun je vragen maar daar komt geen antwoord op.

Bij een beslag meteen een klaagschrift indienen bij de rechtbank, dat geeft tot het behandeld is enige bescherming.

Comment

• "Te hard rijden en verbeurd verklaard"?
                                          Dan moet je wel heel hard rijden lijkt mij? In principe krijg je je auto toch terug als je de boete betaalt? En auto wordt alleen bij extreme snelheid in beslag genomen.

Maar die Alfaatjes zijn wel leuk. De Giulia zal dus waarschijnlijk met werk zijn.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Leuke Bertone. Een tijdje geleden stond er een mooie Alfetta GTV 2.0 1ste serie. Ik had er op geboden, maar dat ding is voor een belachelijk hoog bedrag gegaan. Deze bertone zal niet onder de 20K gaan denk ik.

Comment

• Naja, het is geen BVA he

*denkt nog met veel plezier terug aan de fl 155 voor 4 ex PTT Mobylette's, Dacht dat het er één was maar bleek een kavel van 4 stuks. :)

Veritatis simplex oratio est

Comment

• lol :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Even knip-plakwerk van het Alfaforum, waar iemand de auto's was gaan bekijken:

Ben toch maar even gaan kijken vandaag. Goed nieuws, hij staat droog. Sinds het vorige projecttopic is er niet veel aan gebeurd zo te zien, deuren zijn matig en de lak ziet eruit alsof deze deels is gerold, beetje sinaasappelhuid. Dorpels voelden wel goed. Verder her en der beginnende roestpukkels. Motorruimte is redelijk ranzig. Grote deuk in de onderkant van de benzinetank?

Geen pica's dat mag nu eenmaal niet daar. En er staan genoeg mensen op je vingers te kijken...

De GT is op de foto's ook echt mooier dan IRL. De stukken plamuur laten op diverse plekken los, zoals op de achterspatborden. Ik vrees dat je daar nog wel wat ellende mee hebt. Wel ligt er een 2.0 in, blokje ziet eruit alsof iemand met verstand van zaken er aan heeft geknutseld. Open filtertjes ook. Verder heeft ie een mooie asbak....
                                                  De Bertone komt trouwens net als de Giulia van bij de 105-workshop in Etten-Leur en de eigenaar van die toko attendeerde óók al even op de opvallende asbak in die Bertone.

Check zelf maar. :-)

Last edited by Veloce; 05-10-16, 11:18.
                                                  Giulia 1600 Super '65

Comment

• Ha ha mooi man :-)

Lekker laten staan dus. Matige Alfa's zijn er genoeg.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Lol @ w220

Comment

• Bertone heeft 12.345 euro opgebracht, de Giulia 8100 euro. Goeie deal man! :)

Comment

• Ik zat er net naar te kijken. Niet echt veel toch voor die Guilia ?

Comment

• Nee, perfecte 1e series gaan regelmatig over de €30k. Nu was deze verre van perfect, maar voor 8 mille vind je al bijna geen later exemplaar meer in nette staan. Een Nuova moet wel nog lukken voor dat geld.
                                                            Last edited by Veloce; 07-10-16, 14:58.
                                                            Giulia 1600 Super '65

Comment

• Als ik de beschrijving op alfaforum zo lees, vind ik het flinke bedragen, maar goed het kan zijn dat ik de waarde van die auto's onderschat... ik houd de 105 markt, net als de 911 markt, helemaal niet meer bij, want ik vind de prijzen nergens meer over gaan. Modieuze artikeltjes.
                                                              Last edited by Elentinos; 07-10-16, 12:06.

Comment

• Ik heb sowieso ook wel het idee dat de rek er bij de 105-jes een beetje uit is. De prijzen lijken het laatste half jaar redelijk stabiel. De Giuliaatjes van de 2e serie ('68-'73) gingen opeens naar €25-30K maar die kregen ze niet verkocht, de toppers daarvan lijken nu rond de 20K verkocht te worden. De Berlina- en Nuova-revival zet ook nog niet echt door, die zijn licht gestegen maar nu valt het weer een beetje dood.
                                                                Bertones idem, daar knalde vooral de Brievenbusje als standaard-1300 snel naar de ³30K en meer, met soms uitsschiters naar €50K. Die auto's zie ik nu ook niet meer zo veel verkocht worden voor die bedragen. Denk dat daar vooral de stijgingen nog zitten in de wat meer écht gewilde modellen als de 1e serie 1750 en vroege Sprint GT(V)'s. Door die stijging zagen veel mensen snel en makkelijk geld, dus kwamen er opeens veel te veel 1300's op de markt.
                                                                Giulia 1600 Super '65

Comment

• Even een advertentie pluggen hier. Één van mijn beste vrienden verkoopt zijn 75-project omdat hij nu een kant-en-klare 75 racer heeft gekocht.
                                                                  Is dus een body die als perfecte basis geldt om een te gekke racer van te maken. En dan spreek ik niet over gewoon een TS'je met kooi voor de TwinsparkCup, maar echt een serieus ding. Kosten noch moeite gespaard.
                                                                  http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?f=1&t=78669

Giulia 1600 Super '65

Comment

Working...
                                                                  X