Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooi Italiaans spul te koop!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...reviousPage=lr

Een origineel NL, ongerestaureerde Beta HPE in topstaat... Daar vind je geen tweede van. Ik ben geen groot liefhebber van de Beta serie, maar de HPE is wat mij betreft wel de leukste variant.

28774697-7C9F-404F-915A-FB253C519EDF.png

Comment

• En een 1e serie, wat mij betreft de mooiste vanwege o.a. de stoelen en het dash.
      Giulia 1600 Super '65
      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Echt een mooie jaren ‘70 klassieker. Niet uniek, wel zeldzaam.
        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Geweldig interieur ook zeg! Heel gaaf ding

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Eigenlijk Zwitsers, maar goed. Een (of de) Sbarro super Eight te koop met NL kenteken.

https://www.speed8classics.com/class...ht-ferrari-308

Comment

• WTF, ze bedachten in de eighties ook echt de meest smakeloze projectjes hè? :-)

Dan heb je de in alle opzichten perfect ontworpen 308 en denk je als Zwitser, kom, ik maak er een verkorte Citroen BX met Toblerone-styling van, maar niet helemaal! Nee, vanaf de B-stijl wordt het een Renault 5-citaat, maar dan met Schwarzenegger-spatborden. Maar niet helemaal! Als achterklep doe ik de achterruit van een Reliant Scimitar. En dan sta je uiteindelijk voor je gedrocht en denk je, hmm, er ontbreekt nog iets. Ohja, vier van die pissoir-uitlaatpijpen.
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Haha, eens. Ik ken die auto uit Duitse jaren 80 Autokatalogs waar al die obscure tuners in stonden. Overigens is de super twelve wel heel leuk. Voorzien van twee 6-cilinder motoren en twee versnellingsbakken die beide 1 wiel aandreven...

http://sbarro.phcalvet.fr/voitures/S...rtwelvegb.html

Comment

• Ik vind hem wel grappig. Er zijn genoeg 308's gebouwd (niet voor niets de Gummen Kadett!) en dit is echt zo fout 80's dat je de Jan Hammer klanken al over de Blaupunkt hoort. Ik zou er zo 20k voor over hebben. Maar niet veel meer. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• De achterkant is niet geslaagd maar het WTF/Yello gehalte is zo hoog, dat ik hem niks anders als sub-zero kan vinden..... :-)

Comment

• De achterkant doet mij aan een Midas Gold denken:
                      https://www.carandclassic.co.uk/car/C16124

..maar dat komt weer door die Opel Ascona- achterlichten :).

Comment

• Neh, dan toch liever een Lotus Sunbeam...
                        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Ha, die Gummers;

Een jaar of vijftien terug stond dit apparaat nog in het museum van Sbarro in Zwitserland. Ben daar toen eens wezen kijken en vond het wel een vermakelijke collectie. Fantasie had hij genoeg en technisch vernuft, al dan niet nuttig toegepast, zeker ook. Echt mooi vond ik echter bijna geen enkele van zijn creaties.
                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Sowieso heeft die aanbieder een mooie collectie auto's te koop staan: https://www.speed8classics.com/cars
                            nu: Alfa 156 SportWagon GTA 3.2V6 24v Q2 - Panda 100HP met K+W, BMC CDA, Ragazzon
                            gehad: Alfa 145 1.4 boxer - 156 1.9 JTD sportpakket - Alfa 147 1.9JTD met goodies - Seicento Abarth Schumacher

Comment

• Mag ik die fantastische middenconsole even vermelden? De tunnel is overduidelijk 308, maar die "stereo-toren" is gewoon briljant eighties.
                              Attached Files
                              Giulia 1600 Super '65

Comment

• Ja dat mag jij, geweldig!
                                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Ik moet denken aan de Klisjeemannetjes van Koot en Bie. Hadden ook een stukje over een stereotoren uit 8 delen die na een scheiding gereduceerd werd tot 1 speaker en een ruisondahdrukkah. :)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Jasper;

Dat waren de heren Jacobse & Van Es op de simpelpee Op Hun Pik Getrapt!
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

• Ach da's waar ook. Origineel waar.
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Waren te koop: https://www.topgear.com/car-news/ret...old-ps115m?amp

Mooi? Mwoah. Speciaal wel.

Comment

• Ja die dingen zijn iconisch en geweldig.
                                          In de jaren '50 en '60 werd er gewoon echt geracet met dat spul he?

Stel je voor. Een prototype rechtstreeks vanaf de autoshows en dan racen op een vliegveld in amerika.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• B.A.T. 7 is toen verkocht aan een Amerikaan die hem dagelijks gebruikte en eerst rood en later zwart heeft laten spuiten. Hij heeft zelfs de vleugels eraf laten slijpen omdat hij anders niks door de achterruit kon zien. Ook ging hij er regelmatig mee racen. Ondenkbaar nu!
                                            Attached Files
                                            Last edited by Veloce; 03-11-20, 09:56.
                                            Giulia 1600 Super '65

Comment

• Geweldig verhaal hangt daar weer aan vast ja.

Comment

• Het is dat al mijn camping zooi er niet in past, maar anders... https://exclusiveswisscars.nl/maserati-quattroporte/

Comment

• Hier maar:

https://www.at5.nl/artikelen/205787/...na-volgt-sloop
                                                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Working...
                                                  X