Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Alfa Giulia (opvolger 159)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Blauwe lak met bruin leder, uitstekende combi :-)
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Er zijn nog niet veel "gewone" foto's van Blu Misano te vinden, omdat de kleur op enkele persdemo's nog niet uitgeleverd is aan klanten. Maar ik vind 't echt prachtig.

Giulia 1600 Super '65
      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• En deze nog
        Attached Files
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ik vind het ook echt een gave kleur. Vanmiddag even snel een blokje om in een donkerblauwe Super 200pk met Tabacco half leer. Is inderdaad heel fraai CM. Stuurt echt heerlijk: bijna zoals een 147/156. Zo jammer dat er geen handbak leverbaar is icm een modale benzinemotor. Van de andere kant; het is nu wel een goedkope middag gebleven. ;)
          Last edited by Joep; 15-04-17, 17:02.

Comment

• Dat blauw doet me denken aan wijlen de 325d van Scuderia. Erg mooi, inderdaad!
            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Ha, die Alfisti;

Leuke aanbieding voor de Giulia. Alleen deze week nog.
              Scherven brengen gelul.

Comment

• De kogel is door de kerk (op nog wat checks van de leasemaatschappij na). Enige wijziging tov hetgeen ik eerder meldde is dat de velgen nu "mixed fitting" zullen zijn, lees breedtemaat achter (zelfde model velg). Ik ben blij en kan niet wachten totdat ik hem op mag halen. Vanzelfsprekend zullen de gebruikelijke foto's en jankscènes bij de Tamoil nog volgen.

Comment

• Gaaf man!!
                  Voorraadauto of moet ie nog gemaakt worden?
                  privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Cool!
                    Salamislicers zijn welke velgen?

Comment

• Dat zijn deze:

509ea84df8f321fc12d579d3bc5dc0a5.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
                        Gaaf man!!
                        Voorraadauto of moet ie nog gemaakt worden?
                        Geen voorraadauto zover ik weet.

Comment

• Even wennen maar wel fraai!
                          Met dat felblauwe natuurlijk een veel betere combi dan met grijs: http://www.autoweek.nl/occasion/7URF...ck-18-inch-etc

Comment

• Cool hoor!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Gaaf! Gefeliciteerd. Ik reed vanmorgen een stuk achter een veloce aan. Donkerblauw met grijze velgen. De bandenmaat oogde wat te smal voor het formaat van de auto. De dubbele uitlaatpijp ziet er van dichtbij wat minder uit omdat je de dunne pijpjes eruit ziet komen. Verder een beauty van een wagen.

Welke opties heb je uiteindelijk aangevinkt, gj?

Edit: laat maar. Ik zie het op de vorige pagina.

Comment

• Dit is makkelijker dan het nog een keer typen. ;-) Wielen zijn nu afwijkend achter. Wel interessant om te zien dat volgens de configurator bij Alfa Romeo tobacco leder niet zou kunnen bij Misano blauw. Dealer heeft het wel zo opgeschreven en Alfa Nederland heeft er verder niets van gezegd, zo lijkt het. Nu ja, met de juiste hoeveelheid extra korting mogen ze ook wel zwart leer leveren. :-p

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                                Wielen worden de donkere salamislicers (sport). Interieur tobacco leder. Gele remklauwen, convenience pack, Harman Kardon, driver assistance pack plus, climate upgrade pack. Dat is het wel zo

Comment

• Proficiat!!

​​​​​Zag vorige week een knalrode in een dikke uitvoering, en daar werd ik warempel hebberig van. Maar hij moet in een sprekende kleur, dit model.
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Congrats GJ! Fraaie combinatie!

Comment

• Wat een heerlijke kleur zeg, mooi cadeau voor jezelf GJ!

Comment

• Mooi ding!

Comment

• Lijkt me echt een schitterend apparaat in deze kleurencombi, gefeliciteerd!

Comment

• Vandaag bericht dat ik haar waarschijnlijk eind juni kan ophalen.

Comment

• Cool!

Comment

• Ik snap niet dat mensen zeggen 'het is net een Audi'. Ik vind 'm echt wel onderscheidend
                                                Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Exact. Gisteren een wit exemplaar gezien met enkele uitlaat en dezelfde grijze salamislicers (sport) als GJ besteld heeft.
                                                  Ziet er toch gewoon een stuk beter uit dan een A4.

Comment

• De A4 is dan ook het lelijke burgerlijke zusje van die überfraaie A5 Sportback. Die ziet er met de juiste 19" multispaakvelgen gewoon erg goed uit. Blijft alleen jammer dat 99% in NL van die droeve FWD dieselversies zullen zijn.

Comment

• Gisteren kwam op de Autobahn ook de nieuwe A5 SB voorbij, in dieselversie. Of die droevig was weet ik niet.
                                                      Best mooie kont idd, zeker in vergelijking met de A4. Waarvan ook de Avant eigenlijk best lelijk is.

Comment

• Bij mij in de buurt staat een nieuwe A5 SB met s-line pakket. Is idd een mooie auto, maar ik vind de voorkant van de nieuwe geen vooruitgang op de oude. Iets teveel vouwen en lijnen in de motorkap en nieuwe grill vind ik ook niet mooier geworden. Profiel en achterkant van de A5 SB blijven wel fraai.

Uiteindelijk blijkt Audi mij veel minder te raken dan een Alfa. Zal wel iets uit mijn jeugd zijn of zo. :-p

Comment

• https://www.audi.nl/A0G8Q7CC niks mis mee naar mijn mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
                                                            https://www.audi.nl/A0G8Q7CC niks mis mee naar mijn mening
                                                            Smaken verschillen. Ik vind hem minder fraai dan de vorige.

En 112.000 ekermannen, mijn god wat een geld. Daar haal je ook bijna een Giulia Q voor.

Comment

• Voor ca. 70K staat er een LHD S5 Sportback met wat goodies op de stoep, op NL platen via de UK re-import route. Nog steeds geld, maar heel wat anders dan ca. 105K die je via de Pon-route betaald.

Ik vind het een superfraai ding, maar moet eerst mee rijden back-to-back met een 440i GC. Blijkt nog niet zo eenvoudig te organiseren. Die BMW vind ik minder 'bijzonder' dan een S5 in bovengenoemde spec maar het ding moet overtuigen op álle vlakken. Rijden dus, betreffende het zitcomfort benieuwd naar de S-Sportstoelen, vrees dat de rugleuningen te kort zijn en dan zijn er ook nog niet-verstelbare hoofdsteunen.

Giulia Qv is een waanzinnig apparaat, alle lof dat ze die maken, maar zou nooit op mijn shortlist staan om nieuw aan te schaffen. Heb dan toch een beetje hetzelfde gevoel als bij een Ferrari/Maserati. Bodemloze putten enzo.

Comment

• Ik zag in de optielijst staan dat er verstelbare hoofdsteunen in X richting mogelijk zijn. Is dat niet voldoende? Wat betreft importeren interessant constructie, scheelt een hoop geld. Overigens is bovenstaande geen S5 maar 3.0 TDI S-line...
                                                                Last edited by Beestemans; 31-05-17, 12:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
                                                                  Ik zag in de optielijst staan dat er verstelbare hoofdsteunen in X richting mogelijk zijn. Is dat niet voldoende?
                                                                  Dat kan niet bij de in de UK als standaard aanwezige 'S' Super Sport seats, tot een lichaamslengte van 185cm schijnen die goed te zitten, daarboven minder volgens de bezitters op diverse fora.

Comment

Working...
                                                                  X