Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa 33 uitgestorven?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Nou ben ik geen tuningsexpert, maar welk petje maakt er nu spatbordverbreders zonder spoorverbreders?
    Niet dat het dan wél een gezicht was geweest...
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

De wielen die er eerst onder zaten, zijn waarschijnlijk al verkocht aan een ander petje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
        De wielen die er eerst onder zaten, zijn waarschijnlijk al verkocht aan een ander petje.
        Ja? Kon je ze voor een mooe prijs kwijt?

:)
        Auto's: veel...

Comment

Neh, een 33 heb ik nog nooit gehad. Op zich leuke eigenwijze karretjes, maar mij doen ze wat minder.

Comment

Kennis van me heeft laatst een 33 gescoord.
            Hoewel ik vroeger nooit veel met dit autootje had, begin ik ze steeds gaver te vinden. (idem Sudjes, m.n. en vroege Sud is wel cool)
            Eigenlijk ongelofelijk veel rijplezier voor de knaken die zo'n 33 tegenwoordig nog moet opbrengen. Maar bizar hoe weinig fatsoenlijke 33's nog te vinden zijn. Een knappe 75 scoren is een stuk makkelijker.

Een leuke vroege 1.5QV of latere 1.7 16v kan toch best wel gaaf zijn.

Giulia 1600 Super '65
            Abarth 595 Competizione '15

Comment

Nog altijd spijt dat we deze weg moesten doen, het 1.3tje van oud gumster Misty, was helemaal gesticker tuned, en het gekke ding haalde (mede daardoor?) toch nog dik 190.

Oud gummers zullen deze 33 nog wel herkennen denk ik, evenals de locatie. ;-)

En als ik erbij nadenk, staan er nog een paar andere fossielen op deze foto....
              Attached Files
              The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Working...
              X