Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toekomst Fiat...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Doe mij die creme/witte essesse maar. Leuk ding!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ziet er toch wel heel lekker uit!
      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

In L zie ik veel 500 Abarthjes rondrijden. Waarschijnlijk zijn ze een stuk goedkoper dan in NL. Dit is überhaupt een echt Fiat-land. Er rijden nog opvallend veel oude vijfcilinder Coupés rond. Niet als klassieker, maar gewoon als dagelijks vervoer.
        Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
          In L zie ik veel 500 Abarthjes rondrijden. Waarschijnlijk zijn ze een stuk goedkoper dan in NL. Dit is überhaupt een echt Fiat-land. Er rijden nog opvallend veel oude vijfcilinder Coupés rond. Niet als klassieker, maar gewoon als dagelijks vervoer.
          Prijsverschil tussen NL en B/Dld/L is rond de 10‐14K afhankelijk van uitvoering. Maar daarbij moet wel gezegd worden dat de Nederlandse versies standaard veel rijker zijn uitgerust. Zo kun je in die landen de duurste varianten (Comp/Esseesse) dus nog speccen met handbediende airco, klein radioscherm en halogeenlampen. In NL is dat allemaal standaard, al is de xenon nu ook een optie geworden.

De Italiaanse configurator staat al online met prijzen. Die Biposto widebody kit is dus (onbegrijpelijk) alleen te bestellen op een zwarte of matblauwe Competizione. Kost je 2 mille extra al zal dat bij ons natuurlijk weer méér zijn door de hogere CO2. Een sper kost opeens 2K (voorheen was gehele Performance Pack 1400 euro).
          Een volgehangen Competizione of Esseesse doet in NL nu al makkelijk 44-45K, dat zal denk ik niet minder worden.
          De Esseesse heeft nu niet meer zijn kenmerkende witte wielen, striping en spiegels. Vind ik wel een beetje jammer, want dat was hét trademark van dit model, het was een knipoog naarmde Esseesse uit de jaren 60. Ook zijn ze afgestapt van het feit dat je de SS alleen maar in de ouderwetse kleuren (primergrijs/muisgrijs/rood) kon bestellen en zijn nu bijna alle hippe kleuren te bestellen.

Volgens de persafdeling van Fiat is de blauwe kleur geïnspireerd op die van de 131 Abarth.

Configurator hier: https://www.abarth.it/configuratore/
          Attached Files
          Last edited by Veloce; 13-01-21, 09:46.
          Giulia 1600 Super '65
          Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Tja ik vind die rare matte kleuren gewoon niet mooi, dus hoop dat die trend snel overwaait...
            Dat blauw van die 131 is toch veel gaver?

Alfa Giulia 1300 (1966)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik vind dit gewoon het allermooist. Niet te breed of te extreem, gaafste kleur en lekker geluid.

ABARTH-500-00.jpg

Alfa Giulia 1300 (1966)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Och die grijze Cabrio....wat een plaatje! Turismo zou precies zijn waar ik zou voor gaan!
                http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                Citroen 2CV 1982
                Saab 9-3 2.0T 2002
                Citroen C1 2014
                Solex 3800

Comment

Working...
                X