Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigenaardigheden van de 147...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oke, de een is een gemeten waarde en de andere is een door de bc berekende waarde. Makes sense.

Comment

Ha, die Gummers;

Hm. Benieuwd of de JTD die functie ook heeft.
      Scherven brengen gelul.

Comment

Als die in het schermpje niet brandt, en die in het tellertje wel rijd je niet hard genoeg Hans. ;)

*edit*

JTD heeft het denk ik ook. Tenzij in Luxemburg de simpelste JTD het simpele display had (net zo groot als de kilometerteller in de snelheidsmeter) ipv de grotere variant van de duurdere versies.
        Last edited by Joep; 29-12-11, 00:05.

Comment

Zodra zo'n quirk je amuseert ipv irriteert, ben je klaar voor een mozzarellamobiel.
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

LOL @ ontdekkingsreis van Joep :)

Weet je, zodra de buitentemp onder de 4 graden (of 3, daar wil ik vanaf zijn) komt, verschijnt er in datzelfde schermpje een oranje vriesster-symbool. Staat de auto dan ook nog op de cruise control (groen snelheidsmetertje in datzelfde schermpjes), dan pendelt de BC heen en weer tussen die 2 symbolen, omdat ie er maar één tegelijk kan weergeven. Mooi he? :)
            Oliestoken voor het goede doel

Comment

Geen mozarellamobiel voor mij; het wordt me steeds duidelijker :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                Geen mozarellamobiel voor mij; het wordt me steeds duidelijker :-)
                Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                Zodra zo'n quirk je amuseert ipv irriteert, ben je klaar voor een mozzarellamobiel.
                Doe eens consequent man! :-)

Maar goed, wat doe je in dit draadje als het niet blieft? Je wil het eigenlijk ook, maar je durft niet hè? :-)

Comment

Au sérieux: ik ben wel een beetje gefascineerd door die pizzahokken. Maar eigenlijk zijn de enige Italiaanse auto's waar ik serieuze kilometers mee gemaakt heb Fiats geweest, en daar was ik niet kapot van.
                  Toch heb ik het afgelopen jaar ofzo meermalen over RWD en/of zes-cilinder Alfa's gekwijld, dus misschien moet het gewoon maar eens...

Comment

Ha, die Joep;

Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
                    ....JTD heeft het denk ik ook. Tenzij in Luxemburg de simpelste JTD het simpele display had (net zo groot als de kilometerteller in de snelheidsmeter) ipv de grotere variant van de duurdere versies....
                    Mijn Luxemburger heeft het grotere display met (zo heb ik onlangs ontdekt) redelijk wat boordcomputerfuncties.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
                      LOL @ ontdekkingsreis van Joep :)

Weet je, zodra de buitentemp onder de 4 graden (of 3, daar wil ik vanaf zijn) komt, verschijnt er in datzelfde schermpje een oranje vriesster-symbool. Staat de auto dan ook nog op de cruise control (groen snelheidsmetertje in datzelfde schermpjes), dan pendelt de BC heen en weer tussen die 2 symbolen, omdat ie er maar één tegelijk kan weergeven. Mooi he? :)
                      Vanmorgen toevallig meegemaakt. Ik betrap me er op dat ik gedurende de dag af en toe naar het raam loop om even te kijken naar dat gifgroene stuk blik. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                        Ha, die Joep;

Mijn Luxemburger heeft het grotere display met (zo heb ik onlangs ontdekt) redelijk wat boordcomputerfuncties.
                        Ja, maar jij zit zo te lezen rond de 1:20 met de JTD, dan krijg je dat tweede lampje nooit te zien dus. Ik zit eerder rond de 1:10, dan komt op een gegeven moment de hele kermis.
                        Last edited by Joep; 30-12-11, 11:20. Reden: typo

Comment

Working...
                        X