Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
8C Competizione
Collapse
X
-
Je gaat het pas zien als je het door hebt
Comment
-
-
Ik heb 'm laatst ook even bekeken bij Sam van Lingen......maar niet lang genoeg. Binnenkort nog een keer kijken.Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
-
Nee, ik laat de Spider aan me voorbij gaan. Het gebrek aan stijfheid door het missen van het dak gaat me denk ik na een paar weken irriteren. Ik wacht lekker op de 8C GTA, lekker hardcore, zoals het hoort!
Twijfel wel nog een beetje over de kleur. Of parelmoer-rood met klaver, anders parelmoer-wit met zwarte wielen...Giulia 1600 Super '65
Abarth 595 Competizione '15
Comment
-
-
Leuke prijs....maar is deze 8C van 1974 ?
Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
-
Jaartal ietsje aangepast, zodat je er die mooie blauwe platen op kunt hangen. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtJaartal ietsje aangepast, zodat je er die mooie blauwe platen op kunt hangen. :)
Dat is wat voor "onze" prins, kan ie zonder bpm en zonder wegenbelasting gummen op zandvoort van mijn en jullie centen...........
(kijkt vertwijveld naar prijzen van auto's -bpm -btw -wanker korting.)
Comment
-
-
Gisteren een ritje meegereden in de 8C en dat leverde wel ZO'N toren van Pisa op....:)
- Auto geparkeerd in een garage met glazen wanden die speciaal in de achtertuin gebouwd is om de auto vanuit de woonkamer en de tuin dus te kunnen zien.
- Je laat je zakken in de knalharde Enzo kuipjes, ik denk dat JasperB steen en been zou klagen...:). Moeder des huizes vond ze ook niks.
- Het geluid is fenominaal maar dat wisten we al.
- De bak is dezelfde uit de Quattroporte dus op toeren gaat schakelen soepel, rijd je rustig dan is er niks vloeiends aan. Auto laat zich echter prima op lage snelheden rijden.
- Omstanders draaien hun hoofd om ruim VOORDAT je gepasseerd bent, als je voorbij komt hebben iig de mannen ook een schone boxer nodig...
- Vraagje van mij of-ie in Sport-mode stond leverde een beweging vanaf het stuur met de rechter arm op, op zoek naar de Sport-knop, met als resultaat nog meer gebulder.
Maar de 8C heeft gelukkig een boel Alfa-genen meegekregen ondanks dat het een bij elkaar geraapt zooitje Ferrari-Maserati onderdelen is: na 3500 km heeft het rechter ruitmechanisme - vast een heleboel keer op en neer gegaan om nog meer kippenvel te krijgen - reeds de pijp aan Maarten gegeven...:)
Comment
-
-
De Alfa 8c is mooi, maar niet echt imposant. Beetje een kruising tussen een Ferrari en een Aston Martin imo. de twee treurige achterlichtjes is ook niet bijzonder.
Ik weet het niet....het motorgeluid is wat babyblerrend i.p.v. een donkerbruine roffel.Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
-
Zoals je het in de auto meemaakt:
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
De eigenaar vertelde dat er aan veel te merken was dat er geen jaren research in de auto is gestoken, zoals wel te merken is in z'n Masser Coupé GT. Ook had hij liever een handbak gezien om meer feeling met de auto te hebben. Zoals hij met z'n Ferrari 328 GTS kan lezen en schrijven en 'm als een kart de bocht in kan gooien is met de 8C niet mogelijk.
Desalniettemin, hij heeft er 6 jaar op moeten wachten - komt-ie wel, komt-ie niet - in eerste instantie fappend op de Brera Concept. Z'n opvolger 8C is zeker het wachten waard geweest.
Comment
-
-
8C competizione door Novitec
Novitec kon het niet laten om zich alsnog te vergrijpen aan de Alfa Romeo 8C Spider. Oordeel zelf over het resultaat. Novitec claimt hiermee de sterkste, snelste Alfa Romeo ooit te hebben gebouwd. Hoewel bij het persbericht alleen foto’s van de Spider zitten is ook de coupé leverbaar met het door Novitec gerealiseerde vermogen van […]
Compressor erbij, goed voor 600 pk.
Of het beter rijdt weet ik niet, en die wielen mogen ze houden, maar ik vind dat antraciet wel erg goed staan.
Forza!
Comment
-
Comment