Mijn stalen remleidingen (staalflex) voor de SZ zijn binnen!
Nu lijkt mij de montage daarvan erg simpel (ik doe alleen de voorkant), maar misschien vergeet ik iets?
Ik denk dat ik dit moet doen :
- Auto opkrikken en op as-steunen o.i.d. zetten
- Wielen verwijderen
- Oude remleiding losdraaien (teiltje eronder)
- Wachten tot de remvloeistof eruit is
- Originele remleiding verwijderen
- Nieuwe staalflex leiding plaatsen
- Remvloeistof bijvullen
- Remmen ontluchten
Ik moet ook nog nw remblokken hebben en wil graag upgraden naar Hawk oid. Kan ik dat beter eerst doen (i.v.m. remvloeistofniveau wat stijgt bij nw dikke blokken?) of kan dat ook net zo goed later?
Die remblokken moet ik nog ergens zien te kopen namelijk. Iemand nog tips?
Standaard SZ-remmen zijn niet echt super namelijk en staalflex i.c.m. betere blokken schijnt een goede oplossing hiervoor te zijn.
Tevens zijn mijn huidige blokken bijna op, dus goed moment!
Nu lijkt mij de montage daarvan erg simpel (ik doe alleen de voorkant), maar misschien vergeet ik iets?
Ik denk dat ik dit moet doen :
- Auto opkrikken en op as-steunen o.i.d. zetten
- Wielen verwijderen
- Oude remleiding losdraaien (teiltje eronder)
- Wachten tot de remvloeistof eruit is
- Originele remleiding verwijderen
- Nieuwe staalflex leiding plaatsen
- Remvloeistof bijvullen
- Remmen ontluchten
Ik moet ook nog nw remblokken hebben en wil graag upgraden naar Hawk oid. Kan ik dat beter eerst doen (i.v.m. remvloeistofniveau wat stijgt bij nw dikke blokken?) of kan dat ook net zo goed later?
Die remblokken moet ik nog ergens zien te kopen namelijk. Iemand nog tips?
Standaard SZ-remmen zijn niet echt super namelijk en staalflex i.c.m. betere blokken schijnt een goede oplossing hiervoor te zijn.
Tevens zijn mijn huidige blokken bijna op, dus goed moment!
Comment