Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari F620 GT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ferrari F620 GT

Hadden we er al een draadje over?

http://www.autoblog.com/2012/02/24/t...gt-plus-specs/
    Oliestoken voor het goede doel

Mooi is anders, maar de 599 vind ik ook niets. Ik ben bescheiden genoeg om met een 458 dik tevreden te zijn. 740pk is natuurlijk wel fantastisch.

Comment

Beetje hoog Panamera-gehalte.

Ferrari maakt steeds grotere wagens.

Comment

Doet me helemaal niks. Net als de 599, California en FF. De 458 vind ik wel gaaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
          Ferrari maakt steeds grotere wagens.
          Is kleiner, lager en lichter dan de 599 die hij vervangt...
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Dat kan wel zo zijn, maar hij ziet er dan wel lomp uit voor zijn formaat.
            Van de ene kant vind ik 'm wel gaaf, de FF en 458 vind ik ook wel leuk namelijk in in de 620 zie je duidelijk stylingkenmerken van de FF/458 terug.
            De 599 vind ik juist weer wel een héle mooie auto, hoewel het vanaf foto's lijkt alsof de 620 groter is.
            Met name de daklijn van een 599 vind ik erg mooi, dat lijkt de 620 wat minder te hebben (vanwege grotere achterbank o.i.d?).
            Giulia 1600 Super '65
            Abarth 595 Competizione '15

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
              Is kleiner, lager en lichter dan de 599 die hij vervangt...
              De 599 is een mooie wagen, maar erg log. Zeker als je hem naast oudere Ferrari's ziet. Als hij kleiner is, geloof ik dat zomaar, maar hij geeft mij nog steeds een beetje een panamera indruk.

Comment

Komt volgens mij door al die hoekjes en lijntjes die het ontwerp in zich herbergt. Het is gewoon een drukke auto, en dan lijkt-ie al snel groter.

Ik houd meer van een wat rustiger ontwerp, zeker bij een auto die in theorie 30 jaar later nog steeds een liefhebber blij moet maken. Outrageous designs, da's meer iets voor Lambo. Ferrari moet cleane auto's ontwerpen, à la de 456 en de 360.
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

458 is de gaafste Ferrari v/h moment idd. 599 vind ik wel gaaf overigens, maar dan niet de sjonnie-versies zoals de GTO.
                  599 moet standaard zijn qua uiterlijk, anders zien ze er veel te snel verprutst uit.

Deze 620 vind ik niet zo mooi op deze foto.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Filmpje. Gelukkig is de V12 nog goed te horen ondanks de copyright-vrije rommel die ze eronder gemonteerd hebben:

Die spoilers achter de voorwielen (waar de SF-schildjes op zitten) zijn wel cool. Goed te zien op 0:45 en in de windtunnel.

Comment

Working...
                    X