Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa gaat aan de klus samen met Mazda: nieuwe Spider op komst!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Huh? Nou, ik ben benieuwd naar de reacties hier als straks de opvolgers van de Mito en Giulietta op het volgende platform van de Kia Picanto gaan worden gebouwd.

Wat biedt Alfa nu nog meer dan een leuk designsjaaltje? Die V6 kun je helemaal vergeten natuurlijk, en een NA motor (Mazda komt niet met geblazen motoren zeggen ze) is veel fijner in een lichte roadster dan één of ander opgefokt Twinair miniblokje van Fiat.

http://www.carmagazine.co.uk/News/Se...th-Mazda-MX-5/
    Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlo Abarth Bekijk bericht
      Naar alle waarschijnlijkheid zullen beide auto’s gebouwd gaan worden bij Mazda Hiroshima, Japan. Alfa Romeo denkt in 2015 te kunnen starten met de productie.
      Yeah, naar alle waarschijnlijkheid in 2015. Mooie lange termijn belofte. Het is wel crisis he :-)

Beetje komkommer nieuws imo.
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
        Huh? Nou, ik ben benieuwd naar de reacties hier als straks de opvolgers van de Mito en Giulietta op het volgende platform van de Kia Picanto gaan worden gebouwd.
        Nou, volgens EVO reed een Kia C'eed beter dan een Mito, dus... bring it on :- ))

Comment

Behalve misschien marketing technisch (er blijven tegen beter weten in altijd merkgeile/ anti japanse liefhebbers die wel een alfa kloon zullen willen hebben), ontgaat me beetje wat Mazda hier mee wint, de beste meest verkochte roadster hebben ze al lang..
          Zowel kwa stuureigenschappen alsook betrouwbaarheid kan de spider niet eens in de schaduw van de MX-5 staan.

Comment

Working...
          X