Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ferrari California
Collapse
X
-
Nieuwe foto's California
Van opzij is het niet mijn auto.
Te drukke lijnen en sleuven etc.
http://www.autogespot.com/item/1904/...ri-california/
Verder wel gaaf hok hoor, maar een F430 vind ik mooier.
Strakke lijnen heb ik liever.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
-
Ha, die Gummers;
Ik dacht dat dit een relatief compacte auto was, zeker fout gedacht....
Inmiddels een paar artikelen gelezen en bij de plaatjes viel me op hoe klein de standaardwielen (toch altijd nog 19") ogen. Ik ben nooit zo van die hele grote hoepels, maar dat ding heeft de tegen meerprijs verkrijgbare 20"-velgen gewoon nodig.Scherven brengen gelul.
Comment
-
ja, dat viel me ook al op. Dat het best een grote auto is. Dat heb ik wel vaker met sportauto's die je in het echt spot. Dat ze veel groter, en met name breder zijn dan in gedachte.
Wanneer je de california naast een flinke sedan zet, zeg een funfer, zie je dat het een roadster met een flinke lengte is.
4,56 m voor de Ferrari en 4,86 m voor de 5Forza!
Comment
-
Inderdaad, gave lijnen! Net zoals de MaseratiVolg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Ah, mooi, de mannen van Entourage (check it out, echt de moeite) racen tegen elkaar met ferrari's op een track, Turtle krijgt achteraf een California in babyblauw voor zijn verjaardag ... mooi mooi. Nu, zo gezien is die Cali geen verkeerde auto hoor ...
Zie de vidcaps in attach :-)
En kijk in godsnaam Entourage !!!Rock on. RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtVan opzij is het niet mijn auto.
Te drukke lijnen en sleuven etc.
http://www.autogespot.com/item/1904/...ri-california/
Verder wel gaaf hok hoor, maar een F430 vind ik mooier.
Strakke lijnen heb ik liever.Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE
Comment
-
Nee, geen porem. Klap dak vind ik niet mooi, en de zijkant zeker niet.
En inderdaad een te groot gevaarte. Beetje kleiner, minder poes-pas zou veel fraaier zijn.
Comment
-
ROFL
The Ferrari California has been around for about four years now and it has recently been given a slight refresh for 2012, but the car will be completely replaced next summer, according to Car & Driver.
Thankfully, for fans of 1960s design, you’ll be happy to know that the next folding hardtop Ferrari will be retro-inspired, taking styling cues from the iconic 250 GTO - a very exclusive and rare car, one of which being built for Sir Stirling Moss and recently sold for a gigantic wad of cash.
We’re also sure that the California-replacement will feature a turbocharged engine, but whether it’s a V6 or a V8, we’re not yet sure. To boost the car’s green credentials and performance (ever so slightly), Ferrari will fit it with their kinetic energy recovery system (KERS) and power levels are expected to be considerably higher than those of the current car, with values of around 600 hp.
Ik mag het niet hopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
Blijkbaar heeft die blauwe kleur mij verblind toen?
Ik vind die California eigenlijk helemaal niets namelijk.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Ik vind de meeste moderne Ferraris eigenlijk niets. Enige uitzondering nu de 458.
Het houdt voor mij een beetje op na de 575 .
Jammer ook dat wanneer er gefotografeerd wordt ( ferrarichat) al het moderne spul uit alle hoeken op je scherm komt maar de oudere niet lijken te bestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vV Bekijk berichtIk vind de meeste moderne Ferraris eigenlijk niets. Enige uitzondering nu de 458.
Het houdt voor mij een beetje op na de 575 .
Jammer ook dat wanneer er gefotografeerd wordt ( ferrarichat) al het moderne spul uit alle hoeken op je scherm komt maar de oudere niet lijken te bestaan.
Allemaal 458's, FF en F12, maar geen 308 of 328 in beeld. :-)
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vV Bekijk berichtIk vind de meeste moderne Ferraris eigenlijk niets. Enige uitzondering nu de 458.
Het houdt voor mij een beetje op na de 575 .
Jammer ook dat wanneer er gefotografeerd wordt ( ferrarichat) al het moderne spul uit alle hoeken op je scherm komt maar de oudere niet lijken te bestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vV Bekijk berichtIk vind de meeste moderne Ferraris eigenlijk niets. Enige uitzondering nu de 458.
Het houdt voor mij een beetje op na de 575 .Every second of your life is a part of your song
Comment
-
De California heeft een flinke update gekregen. Met name de nieuwe neus en de nieuwe uitlaten vallen op. Ik vind 'm er zeker niet lelijker op geworden, die oude boven elkaar geplaatste uitlaten heb ik toch altijd wat vreemd gevonden.
Maar veel belangrijker, nu een 3.8 V8 met 2 turbo's. 560pk en 755Nm, toch best wel indrukwekkend vind ik.
http://www.autoblog.nl/nieuws/ferrar...meer-pks-64995
Giulia 1600 Super '65
Abarth 595 Competizione '15
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk berichtSchitterende auto. Alleen dat klapdak.....dat past niet echt bij een auto uit dit segment, hoe handig het ook is.
trouwens kijk eens naar de nieuwste Porsche Targa, da's een mooi dak.
De nieuwste Corvette ook trouwens. helemaal prima.
v.w.b.t. die California, die vist n.m.n. in dezelfde klantenvijver als Maserati.
zeg maar de GT markt van uber-rich California/Hollywood. Een MILF Ferrari wordt het ding ook wel (onterecht) genoemd. Omdat er geen V12 in hangt.
Last edited by janspeed; 12-02-14, 22:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk berichtzo'n stof dak is nu juist niet (meer) premium. Dat gaat veel te snel kapot, vandalisme gevoelig, het lekt snel. Altijd gezeik mee.Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Wat mij opvalt t.o.v. mijn spiders is dat het raam erg ver naar binnen komt, ik neem aan dat in het filmpje de stoelen ver naar voren staan t.b.v. de passagiers op de achterbank,dat vrouwtje moet goed opletten bij het instappen.
Hebben volgens mij de cabrio met een stoffen dak tegenwoordig ook meer last van.
Comment
-
Tja, voor de klapdakontwerpers betekent een lange voorruit dat er minder valt weg te klappen, dus da's handig.
Waarom cabrio's met stoffen kappen er ook last van hebben tegenwoordig weet ik niet. Veiligheid? Stroomlijn?Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Ding heeft eindelijk een mooie(re) kont gekregen, inderdaad zonder die domme uitlaten boven elkaar. Een diffuser op een straatauto is altijd een beetje overdreven, maar ik ga er vanuit dat hij op een Ferrari wel een beetje nut heeft en het oogt wat minder verwijfd, dus vooruit. Het val me trouwens op dat de California wel de moderne Ferrari is die je het meeste ziet rondrijden op gele platen. Turbomotor erin lijkt me ideaal bij zo'n boulevaardblaffer, maakt hem ook wat minder duur in (onder andere) Nederland, dus ik snap dat wel. Bij een F458 haalt ie het niet, maar dat geldt voor mij ook voor een F12, FF of LaFerrari. De mid-engined flatplane V8 is altijd de lekkerste Ferrari geweest in de line-up als je het mij vraagt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk berichtDe mid-engined flatplane V8 is altijd de lekkerste Ferrari geweest in de line-up als je het mij vraagt.
Comment
Comment