Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW E36 Compact 316i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW E36 Compact 316i

Ha, die Gummers;

Binnenkort te koop, mijn BMW E36 Compact 316i. Bouwjaar '99 met 180K ervaring. In de laatste twee jaar een nieuwe luchtmassameter, uitlaat, accu en linker raammechanisme (bekende zwakke plek) gekregen. Wit met een volkomen onbeschadigd zwart stoffen interieur, driespaaks leren sportstuur en wat kleine maar zelfs voor Jasper eigenhandig te camoufleren roestplekjes. Heeft een elektrisch schuif/kanteldak, centrale vergrendeling, elektrische ramen, BMW-alarm en een Philips radio-cassettespeler die het soms doet. Krijgt voor ik naar autoscout surf in principe een nieuwe APK, kleine beurt en waarschijnlijk draagarmrubbers vóór.

IMG-20150526-WA0003.jpeg

IMG-20150526-WA0005.jpeg

IMG-20150526-WA0007.jpeg
    Last edited by Hansv; 07-04-18, 17:01.
    Scherven brengen gelul.

Moet je er nog iets van geld voor hebben of is het zo meenemen? :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Jasper;

For you, my friend, I make-a the special price!
      Scherven brengen gelul.

Comment

Complimenten voor de fotolocatie, al die graffiti-panden en industrieterreinen zijn behoorlijk passé. ;)

Keurig nette auto! Misschien iets voor kleintje? Die zespitter compact is net wat te krachtig gebleken voor Jr.
        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Ha, die Gait;

Briljant idee. Helaas ontbreekt op dit juweel de schuifdak-delete optie....
          Scherven brengen gelul.

Comment

Een nette E36 Compact; dat heb ik al lang niet neer gezien. Betekent dit dat ja die 156 V6 voor Scuderia's neus weggekaapt? :)

Comment

Kijk eens in "wat heb je nieuw"...
              Veritatis simplex oratio est

Comment

Naïef als ik ben had ik aangenomen dat de aanschaf van een van de mooiste sportsedans met een van de lekkerste motoren van de afgelopen decennia wel groots en meeslepend zou worden aangekondigd in een eigen draadje op dit autoforum, in plaats van tussen de nieuw gekochte rollen schijtlint. :)

Comment

Ik schuif de verantwoordelijkheid comleet naar Dennis af. Die zat naast jr... :-)

Comment

Is in keurig overleg gebeurd Joep.
                    Afgelopen week had ik geen tijd en heb die V6 maar laten varen. Nog wel naar een rode parelmoer sw gta gekeken. Dat wordt hem niet. Nu een wit parelmoer sedan misschien. Staat nog nergens geadverteerd.

Probleem met veel gta's is dat ze zijn bereden door "horse eaters". Zo noemden de cowboys vroeger indianen die net zo lang op een paard door reden, dat je eigenlijk niets anders met het paard kon doen dan het opeten. En dat deden ze ook.

Die gta's zijn in veel gevallen projecten met veel achterstallig onderhoud. Zoals die parelmoer rode die bij seldenrijk staat. Ik schat een duizendje of 4 / 5 om er een mooie gta van te maken. Dan staat er ook wel een 10k gta. Dat is trouwens sowieso een dubieuze tent, hoewel ze wel transparant zijn. Je weet dat ze niets van (die) auto's weten. Wysiwyg.

Ik zit soms ook op een ander spoor om een E46 330i te kopen en er een quaife sper onder te laten zetten. Er moet meer gedrift worden namelijk ;-)

Comment

Sorry Hans, weer terug on topic.

Succes met de verkoop

Comment

Horse eaters, zeer treffend. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                          Er moet meer gedrift worden namelijk ;-)
                          +1 ;-)
                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ha, die Gummers;

BMW E36 316i Compact te koop.
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                            X