Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Specialized Turbo X

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Specialized Turbo X

Het was een leuk idee maar sinds ik last van mijn rug heb is elk ritje pijnlijk en wordt de fiets nog amper gebruikt. Het is niet het fietsen zelf maar de klappen die ik krijg als er een hobbelte in de weg zit. Niet dat ie niet geveerd is maar je fietst snel, niet alle fietspaden zijn strak. Nou ja. Hij staat veel in de tuin dan dat ik er nog op fiets en dat is zonde.

Opbouwende kritiek op de ad wordt gewaardeerd en misschien staat ie er ook voor te veel geld op. Ik zie ze voor minder (met meer km) en ik zie ze voor meer.

Als ik via MP op Pedlec zoek dan kan ik hem niet vinden terwijl er geen seperate Pedlec sectie is.

En voor Gummerts (of familie van) uiteraard een zachter prijsje.

Specialized Turbo X (45 km/u) pedlec

http://link.marktplaats.nl/m12934439...ontent=app_ios

Je moet eens op 'pedelec' zoeken en kiek'n wat u vindt!
    Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Stuk of 35+ :)
      Veritatis simplex oratio est

Comment

In het kader van de opbouwende kritiek:
        als het een stationsfiets van €125,- was geweest, zouden de foto's prima voldoen, maar voor een fiets van een maandsalaris zou ik iets meer m'n best doen. Even goed poetsen en een fatsoenlijke fotoreportage maken.
        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Dank

Comment

Correctie op de tekst die hoort bij de foto van de hendel waar 'Rock Shox' op staat op het stuur:

''De Rock Shox voorvork heeft een lockout met bediening op het stuur

Comment

Heb ad even afgehaald. Maak wat betere foto’s en idd dit soort aanpassingen

Comment

Dank Bra

Comment

Graag gedaan, Bro.

;-)

Comment

Oei.. Nu gaan 2 draadje simultaan lopen; Ik ben bezig afspraak te maken met een fietsfitter. Toch nog een poging te wagen. Misschien moet ik er gewoon beter op gezet worden.

Comment

Voor een racefiets is het echt heel belangrijk om voor een goede 'fit' te zorgen. Zomaar 'beetje afstellen' resulteert meestal in jouw verhaal: pijn in bijv. schouders/rug, maar ook overbelasting van gewrichten etc.

Ik denk dat je met een goede fitter een andere fiets gaat voelen.

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                      1984 Saab 900 Turbo T8
                      1981 Mercedes RMB 207D
                      1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

Vandaag mega order geplaatst; Een verende zadelpen en een in hoogte verstelbaar montage stuk voor het stuur. En een nieuwe achterspatbord. We gaan kijken hoe dat bevalt.

Comment

Goed zo. Kleine investering die een wereld van verschil kan maken.
                          Volvo V70 --- Lexus IS300h
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ben heel benieuwd. Fiets je morgen gezellig mee Jasper? Of zit je nog in de States?

Comment

Ben weer thuis, maar morgen ben ik vrij. :)
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ambtenaar :-)

Comment

Gister fiets opgehaald. Met nieuw zadel en hoger stuur. Zit een stuk beter. Gelijk ook een " nieuwe" accu gekregen nadat ie het opeens niet meer deed. Toen ik gister wegfietste wel weer een kraakje tijdens het trappen. Het was niet mijn knie... Het was ook niet mijn nieuwe zadel maar kwam ergens uit de ketting.
                                  Last edited by Kleintje; 30-09-18, 16:05.

Comment

Draadje mag op slot; Verkocht!

Comment

Mooi zo. Nu rap een echte fiets kopen en lekker peddelen! Dat is namelijk heerlijk in de winter. :)
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Ben wel klaar met fietsen kopen. Eerst gaat mijn oudste aan de Swap fiets en mijn zoon ook nadat 2x zijn fiets is gestolen bij school. Mijn zakenpartner gaan een Van Moof huren dus even kijken hoe dat bevalt. Hij had proefritje gemaakt en was zeer content er mee (op).

Comment

Dus het is niet meer goed gekomen qua zithouding? Of was het de haperende techniek? Jammer hoor, in principe zou het een topfiets moeten zijn.
                                          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Het was denk ik alles. De nieuwe zithouding was perfect alleen viel het fietsen keer op keer tegen. Ik heb er spijt van dat ik hem toen hem laten omzetten van 27km naar 45. Sinds dien is de lol er van af denk ik zo. Terugzetten was lastig. Moest ie langs het RDW enzo. Hij kraakte ook weer nadat ik gelijk bij de fietsenmaker vandaan kwam. Ik ben inmiddels flink afgevallen maar nog steeds 100+ en de koper van mijn fiets is wat lichter en die hoorde geen één kraak of piepje. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon te zwaar was voor de fiets. Voorlopig doe ik even niets. Geen nieuwe fiets. We hebben nu de leasefiets ontdekt en mijn collega gaat een gewone van Moof huren. Eens kijken hoe dat bevalt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                              Het was denk ik alles. De nieuwe zithouding was perfect alleen viel het fietsen keer op keer tegen. Ik heb er spijt van dat ik hem toen hem laten omzetten van 27km naar 45. Sinds dien is de lol er van af denk ik zo. Terugzetten was lastig. Moest ie langs het RDW enzo. Hij kraakte ook weer nadat ik gelijk bij de fietsenmaker vandaan kwam. Ik ben inmiddels flink afgevallen maar nog steeds 100+ en de koper van mijn fiets is wat lichter en die hoorde geen één kraak of piepje. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon te zwaar was voor de fiets. Voorlopig doe ik even niets. Geen nieuwe fiets. We hebben nu de leasefiets ontdekt en mijn collega gaat een gewone van Moof huren. Eens kijken hoe dat bevalt.
                                              Dat gekraak kan zo maar eens het zadel zijn. Als die niet 100% klemt op de metalen stangen kan je (nog afgezien van gewicht) bij bepaalde houdingen gekraak horen wat dan verdacht op de trapas lijkt(ik heb zelfs mijn voor- en of achtervering verdacht). Bleek uiteindelijk het zadel te zijn. Iets strakker aandraaien: probleem foetsie. :)
                                              Every second of your life is a part of your song

Comment

Kwam uit de ketting. Maar altijd wat dus. Nu verkocht.

Comment

Nah, die krakende ketting komt door de door jou ontketende oerkrachten...
                                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

:-)

Comment

Working...
                                                    X