Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Skoda Fabia 1.2 (2010)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Skoda Fabia 1.2 (2010)

Te koop onze betrouwbare en zuinige zwarte Skoda Fabia. Probleemloze auto in nette staat, heeft netjes z'n onderhoud gehad. Auto heeft hier en daar een krasje wat hoort bij de leeftijd (w.o op de velg rechtsvoor). Kleine deuk bij rechterportier voor. Interieur in erg nette staat, niet in gerookt.

APK tot eind dit jaar, enige wat eraan komt zijn de banden. Reden dat ie weggaat is dat er een nieuwe Mini Clubman voor in de plaats komt.

Vaste gummen-prijs: 4.200 euro. Linkje naar MP: https://link.marktplaats.nl/m1324000094

Last edited by floris_s; 26-10-18, 18:12.
    2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Ik wilde bijna gaan katten, maar bedacht me dat ik zelf een Seicento heb. ;)

Mini Clubman is wel cool, specs?

Comment

Clubman One met Business Edition pakket, al het noodzakelijke zit er wel in. Overigens auto van mijn vrouw, maalt niet om vermogen, dus 100pk is voldoende (en een aardige step-up van een 60pk 3 cylinder Skoda :-)). Qua uiterlijk, het ziet er ongeveer zo uit:

Comment

Nette auto, jammer van de buts. Maar ik zou er even een verse APK op knallen, verkoopt net even beter (wel over een week, dus vanaf 1 oktober, want dan heb je 14 maanden keuring...)
        Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek!

Comment

*Schop*

Auto is vandaag zonder enige bijzonderheden APK goedgekeurd (geldig t/m 1 december 2019). Tevens zijn er vier splinternieuwe Vredestein Quatrac banden gemonteerd. Prijs hier (enigzins) op aangepast.

Comment

Feedback op de prijs? Te duur? Ik weet dat er veel aanbod is in dit segment maar het lijkt mij een redelijke prijs.
            Wijkopenautos.nl biedt ongezien 3750,- voor wat het waard is. Als ik die prijs daadwerkelijk krijg overweeg ik t.z.t. de auto daar te verkopen om van de moeite af te zijn.

Comment

Deukje, krasjes hier en daar en dan is het bod"naast de auto " 3k..
              Veritatis simplex oratio est

Comment

Toen ik de Saab probeerde te verkopen heb ik ook mijn tijd zitten verdoen bij wijkopenautos. Bod was nog minder dan 1/3 van wat er op internet als ongezien geboden werd.

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                1984 Saab 900 Turbo T8
                1981 Mercedes RMB 207D
                1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

Op zich best een nette prijs idd. Ik weet niet wat afwegingen van evt kopers zouden zijn, maar lijkt best een courante auto.
                  privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
                  X