Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interesse peiling Mazda MX-5 NC 2.0 sper 6-bak 170+ pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Interesse peiling Mazda MX-5 NC 2.0 sper 6-bak 170+ pk

Ik heb een principe overeenstemming met een zwitserse topadvocaat bereikt voor overname van zijn Z4 3,0 iS met 84 dkm met hardtop, extra setje winterwielen met nieuwe banden ,perfect onderhouden enz.

Dat betekent dat Mx-5 veld moet ruimen want ik heb niet genoeg plek voor de deur voor drie auto's, Het was allemaal niet gepland want ik heb net de olie, de filters en bougies gewisseld:}

Wat info over Mx-5:
    - bouwjaar 2006
    - km-stand 114 dkm
    - 6-bak
    -Xenon met koplampsproeiers
    - 205-45-17 banden
    - zilver metallic soft-top
    - APK tot 4-4-2020

Ik heb de auto ruim een jaar geleden zelf gehaald uit Duitsland en afgelopen tijd bezig geweest om de auto naar mijn smaak te maken en dar is bijna volledig gelukt. De auto is nu voorzien van Bilstein B8 dempers met coilover sleeves met 70 kg voorveren en 40 kg achterveren,nieuwe stabi botjes rondom, dikkere stabi's afkomstig van mazda Rx-8, andere spruitstuk die goed is voor 12-13 pk's, textar remblokken rondom en dan heb ik vast nog wat vergeten.

Er zijn ook minpuntjes van optische aard:
    - een deukje boven de voorruit, paar blaasjes op de aluminium delen{motorkap en achterklep}, er zit en deuk in de linker voordeur maar ik heb een deur in dezelfde kleur die ik nog om moet zetten. Als je het zelf doet dan is een extra korting boven op de gummenkorting mogelijk.

Auto is beschikbaar vanaf 22-5-2019 na 21:30 uur :)
    Volgende week zal ik spectaculair wat foto's op wat verkoop sites plaatsen.

Dit alles komt op de MP voor 8000 euro. Gummen korting en korting voor het zelf monteren van de andere deur die ik dan meegeef, is bespreekbaar.

Zoals beloofd bij dezen de link naar de spectaculaire foto's:

https://link.marktplaats.nl/m1416026184

Voor een gummer die de deur (word meegeleverd) zelf wil vervangen kan ik een scherpe "geen gezeik iedereen rijk", prijs maken.

Comment

Prachtige hobby auto!
      Dat moet wel verkoopbaar zijn
      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Ik zou als eerste foto toch een foto plaatsen zonder deuk; dat smoelt net wat beter zonder dat je het verbergt. En even je best doen om de spelfouten in het begin van de advertentie er uit te halen. Komt wat netter over. Succes!
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Thanx en aangepast.
          Last edited by Dr.Agan; 25-05-19, 08:14.

Comment

Ontzettend leuke auto!
            Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

Bedankt voor de compliment Miel.

Comment

Vandaag heb ik "even" een goede bestuurders deur gemonteerd en omdat de Z4 inmiddels NL kenteken en APK heeft mag er ook wat van de prijs af.
                $_84.jpg

Comment

Eigenlijk vind ik m cooler dan die Z4...

Comment

Deze stuurt wel beter. Minder zwaar. Goed onderstel plus sper. Z4 is luxer plus een 6 klapper, en meer auto.
                    ''Thank God for the internet experts''

Comment

Verkocht. Duurde langer dan ik dacht.

Nu eerst een stukje met de Z4 rijden . De veren moeten iets stijver of het wordt een schroefset maar voorlopig voldoet het wel.

Comment

Working...
                      X