Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te Koop : Renault 4 CV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop : Renault 4 CV

Te Koop: Renault 4 CV uit 1955
    Helaas moet deze auto verkocht gaan worden omdat degene die 'm zo keurig netjes heeft opgebouwd in (3,5 jaar tijd) vorig jaar is overleden. Ik ben vanavond bij de auto wezen kijken het is echt een pareltje. Taxatierapporten er bij en je gaat niet veel mooiere vinden.
    Ik kon niet echt mooie foto's maken omdat de auto in de garage staat, maar de liefhebber die echt geďnteresseerd is zal toch gaan kijken. Auto is te bezichtigen in Nieuwegein.
    Taxatierapport van 18.000 euro
    De vraaprijs voor deze auto is 14.000 euro.
    De auto gaat niet naar de handel, ze wil er echt een liefhebber voor vinden die gek is van Renault er zelf ook plezier van gaat hebben.
    Attached Files
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

In mijn ogen een echt leuk ontwerp uit de jaren ‘50. En dit lijkt een prachtig exemplaar.
    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Wat een geweldig mooie 4CV!!!
      Dick, die moet inderdaad echt bij iemand terechtkomen waar die thuishoort

Comment

Het duurde even voordat ik hem begreep: 4 Chevaux = 4 paarden :-)

4CV.jpg
        Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

Ja goed he. :)

Erg fraaie auto zeg.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die ExT;

Wat een gaaf ding, goed dat er een echte liefhebber voor wordt gezocht. Fantastische details hebben die oude karretjes vaak toch; dat instrumentenpaneeltje en de nummerplaatverlichting bijvoorbeeld: smullen!
            Scherven brengen gelul.

Comment

leuke auto! Goeie staat hoor.
              Voor verkoop zou ik proberen een koper te vinden in een Renault klassieker club.
              Of anders de auto via een veilig aan te bieden.
              Beetje ongelukkig dat het klassieker seizoen al aardig op z'n einde loopt.

Comment

Ik ben inderdaad bezig met Renault Klassiek, Losange Magazine en dat soort partijen.
                Ja echt een prachtige auto! Ik vind dit altijd al een hele leuke auto om te zien.
                Fanstastisch design.

Timing is inderdaad niet het beste moment.......maar goed we gaan zien wat het wordt.
                De auto heeft een taxatiewaarde van 18k, maar dat gaat 'ie niet opleveren.

Hopelijk vinden we iemand die er net zoveel plezier van gaat beleven als het echtpaar wat er zoveel jaren plezier van heeft gehad. Triest verhaal hoor,.....

Comment

Wel een heel gaaf ding hoor. Prachtig! En Eligable voor de Mille Miglia!

http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                  Citroen 2CV 1982
                  Saab 9-3 2.0T 2002
                  Citroen C1 2014
                  Solex 3800

Comment

Inmiddels al begrepen dat dit in Frankrijk meer opbrengt dan in NL....

Comment

Dan zet je m toch in F te koop? Transportkosten delen en klaar.
                      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
                      X